آمازون Echo Dot را با Echo Pop 40 دلاری کاهش می دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آمازون Echo Dot را با Echo Pop 40 دلاری کاهش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این ضرب المثل قدیمی را می دانید: اگر فرم فاکتورهای آمازون اکو را دوست ندارید، فقط چند دقیقه صبر کنید. به نظر می رسد این شرکت برای وارد کردن الکسا به خانه های بیشتری همه چیز را انجام داده است. برخی در آزمون زمان ایستادند، در حالی که برخی دیگر در شن‌های زمان گم شده‌اند. آمازون تپ را به خاطر دارید؟ پژواک نگاه؟ در مورد Echo Spot (من خیلی آن را دوست داشتم)، Plus و Loop چطور؟ (من در مورد این چیزها برای امرار معاش می نویسم، و کاملاً فراموش کرده بودم که این شرکت یک حلقه الکسا ساخته است.) برخی از مفید بودن آنها بیشتر از قبل زنده ماندند، برخی توسط محصولات مختلف آدم خوار شدند و برخی از آنها هرگز منطقی نبودند.

به نظر می‌رسد سرعت انتشار نسبت به سال‌هایی که شرکت Big Mouth Billy Basses را روی سر ما می‌ریزد، کمی کند شده است، اما گزارش‌های مربوط به مرگ این بخش فعلاً تا حدودی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسند. امروز صبح، این شرکت ارتقاء دستگاه‌های موجود و دستگاه جدیدی را به شکل Echo Pop، یک اسپیکر یک طرفه که تقریباً همان فضای مورد علاقه همیشگی اش، Echo Dot را اشغال می‌کند، اعلام کرد.

اعتبار تصویر: آمازون

محصولاتی مانند Echo Dot و Google Home Mini به گونه ای طراحی شده اند که دستیارهای هوشمند مربوطه خود را از درب عبور دهند. هزینه آن به اندازه‌ای کم است که بتوان یکی از آنها را تنها با هدف خدمت به عنوان یک بلندگوی بی‌سیم ارزان خریداری کرد. مواد بازاریابی هر چه که می‌توانند بگویند (من عبارت «صدای عالی» را به اندازه‌ای می‌بینم که معنی آن را از دست داده است)، اکثر افرادی که یکی از آن‌ها را می‌خرند، توهمی ندارند که تجربه‌ای عالی از موسیقی دوست دارند (امیدوارم).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیس Motorola Razr+ در سال 2023

هنگامی که در جای خود قرار گرفت، می توانید از الکسا بخواهید که برای شما موسیقی پخش کند. و شاید پیش بینی آب و هوا. اوه، و آن لامپ هوشمندی که پسر عموی شما سالی یک بار با آن صحبت می کنید، شما را برای کریسمس می آورد – شما هم می توانید آن را کنترل کنید. سپس یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و 50 دستگاه اکو در خانه شما وجود دارد، از جمله سه دستگاه در حمام.

اعتبار تصویر: آمازون

با 40 دلار، پاپ از Dot 10 دلار کمتر می کند – که بخش ناچیزی از هزینه کلی محصولات نیست. اگرچه این شرکت رد می کند که محصول جایگزین Dot و/یا Dot With Clock شود. با این حال، به نظر می رسد که پاپ قصد دارد سهم بازار خود را آدمخوار کند. از نظر فرم فاکتور، به نظر می رسد که شخصی یک نقطه را به دو نیم کرده و بلندگوی جهت را نگه داشته است. این در رنگ‌های مشکی، سفید، اسطوخودوس و سرمه‌ای (که هر دو برای خط جدید هستند) موجود است.

بین قیمت، فاکتور فرم و رنگ‌ها، به نظر می‌رسد که آمازون مخاطبان جوان‌تری را نسبت به کرایه استاندارد Echo هدف قرار داده است – البته مخاطب کمی بالغ‌تر از Echo Show 5 Kids جدید. نوجوانان شبیه نسخه آزمایشی اولیه هستند، همراه با بچه های کالج که به خوابگاه می روند. این می تواند ارزان ترین نقطه ورود مستقل به یک اکوسیستم اصلی خانه هوشمند باشد. حلقه نور آبی آشنا Echo Dot کوتاه شده است و درست بالای شبکه بلندگو قرار دارد تا به شما اطلاع دهد که الکسا در حال گوش دادن است. پاپ بر روی تراشه AZ2 آمازون اجرا می شود و دارای پشتیبانی داخلی Eero است که به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک افزایش دهنده برد دو برابر شود.

اعتبار تصویر: آمازون

پاپ امروز صبح همراه با انبوهی از به‌روزرسانی‌های محصول، از جمله به‌روزرسانی‌های Echo Show 5، Echo Buds و Echo Auto معرفی شد. با توجه به دور اخیر 2000 نفر از بخش دستگاه این شرکت، سارا با معاون روهیت پراساد درباره آینده الکسا صحبت کرد. مدیر اجرایی گفت: «بر خلاف برخی از چیزهایی که نوشته شده بود، از نظر زمینه بسیار کوچک بود. “از نظر نقشه راه و اعتقاد ما، الکسا یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در آمازون است و اعتقاد ما فقط افزایش یافته است – به خصوص در این زمان که چقدر هیجان انگیز است و الکسا از نظر کمی متفاوت، بهتر و مفیدتر می تواند باشد. مشتریان ما.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین لوازم جانبی آیفون 15 و 15 پرو که می توانید بخرید!

هوش مصنوعی مولد، با تمام تبلیغات اخیر در مورد سیستم‌هایی مانند و Bard، طبیعتاً در بالای ذهن بود. آمازون قبلاً درباره کار خود در این فضا بحث کرده است و به راحتی می توان فهمید که چگونه پیام های مکالمه می توانند الکسا را ​​در آینده تحت فشار قرار دهند. اما به نقطه‌ای می‌رسد که به نظر می‌رسد دستیار هوشمند از بیرون در حال مبارزه است. پراساد می افزاید: “من بسیار خوشبین هستم که… پیشرفت های هوش مصنوعی عظیم خواهد بود، اما ما در واقع به کسب و کارهای آمازون کمک می کنیم.” “و من معتقدم که الکسا به خوبی در مسیر خود قرار دارد تا آن هوش مصنوعی شخصی باشد – که برای ما نیز یک تجارت موفق خواهد بود.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zEhfLN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *