آنها چیست و چگونه کار می کنند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه‌های که با نام ‌های گروهی نیز شناخته می‌شوند، ویژگی جدیدتری است که تقریباً یک پیام گروهی در اینستاگرام ایجاد می‌کند. شبیه به گروه های ، در گروه های اینستاگرام می توانید محتوا را با گروه های مختلف در بین شبکه به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام در کنار سایر ویژگی‌ها در حال آزمایش راه‌هایی برای بهبود پیام‌های مستقیم است، از جمله اضافه شدن اخیر یادداشت های اینستاگرام.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه می توانید آنها را ایجاد کنید، محتوا را در آنها به اشتراک بگذارید، و چه معنایی برای ما بازاریابان دارد. به خاطر داشته باشید که از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در حال ارائه است، هنوز برای همه حساب ها قابل دسترسی نیست.

نحوه پیدا کردن گروه های اینستاگرام

سه راه مختلف برای دسترسی به نمایه های گروه وجود دارد که عبارتند از: ایجاد یک پروفایل، دعوت شدن به یک گروه یا پیوستن به یک گروه عمومی.

ایجاد نمایه گروهی جدید

اگر تصمیم دارید خودتان گروه را ایجاد کنید، به طور خودکار مدیر گروه خواهید بود.

هنگامی که در داخل برنامه هستید، می خواهید مراحل زیر را دنبال کنید تا ببینید این پروفایل های گروهی کجا ظاهر می شوند:

  1. به برنامه اینستاگرام و خود بروید صفحه پروفایل. در گوشه سمت راست بالا، بر روی ایجاد (+) آیکون.
  2. پیدا کن “پروفایل گروه” گزینه و روی این گزینه کلیک کنید.
  3. در اینجا یک صفحه نمایش جدید را مشاهده خواهید کرد که در آن درخواست اضافه کردن یک نشان می دهد تصویر گروهی، نام کاربری، شرح و سایت اینترنتی.
  4. همچنین دو گزینه در آن وجود خواهد داشت تنظیمات که می توانید روشن یا خاموش کنید: اگر می خواهید روشن کنید پروفایل گروه خصوصی، و اگر شما تایید پست ها، جایی که می توانید پست ها را قبل از ارسال به گروه تأیید کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه زبان فیس بوک را به انگلیسی تغییر دهیم

افزودن اعضا به یک گروه

اگر خودتان گروه را ایجاد کرده باشید، می توانید اعضای دیگری را به گروه خود اضافه کنید. برای اضافه کردن اعضای دیگر، کافی است روی دکمه “دعوت” که در نمایه گروه مشاهده می کنید ضربه بزنید.

می‌توانید عضوی را جستجو کنید یا از پروفایل‌های پیشنهادی انتخاب کنید. هنگامی که یک کاربر به گروه ملحق شد، می توانید تنظیمات او را تغییر دهید و آنها را به عنوان ادمین دیگر اضافه کنید.

گروه های اینستاگرام می توانند حداکثر 5000 عضو و 20 ادمین داشته باشند.

عضویت در گروه اینستاگرام

وقتی صحبت از پیوستن به یک گروه به میان می آید، دو گزینه دارید: درخواست برای پیوستن به یک گروه یا پذیرش دعوت به یک گروه.

اگر می خواهید به یک نمایه گروه بپیوندید، به صفحه کاوش بروید و نام گروه را جستجو کنید. اگر نمی دانید دقیقاً به کدام گروه می خواهید بپیوندید، سعی کنید از کلمات کلیدی یا موضوعات مرتبط با آنچه به دنبال آن هستید استفاده کنید.

به سادگی روی “پیوستن” ضربه بزنید و درخواست شما برای مدیر گروه ارسال می شود. پس از تایید درخواست شما، به صورت خودکار به گروه اضافه خواهید شد.

از سوی دیگر، اگر از شما برای پیوستن به پروفایل گروه دعوت شده باشد، در پیام‌های مستقیم خود یک اعلان ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید تصمیم بگیرید که دعوت را بپذیرید یا رد کنید.

ارسال و دریافت مطالب به صورت گروهی

پس از یافتن گروهی که می خواهید به آن بپیوندید، می توانید پست های ارسال شده توسط سایر اعضای گروه را مشاهده کنید. همچنین این زمان برای برانگیختن خلاقیت خود و به اشتراک گذاری محتوا با سایر اعضای گروه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کالای الهام گرفته از Tinder به شما جرأت می‌دهد در جلسات بی‌فایده به چپ بکشید

پست‌های داخل گروه در فید شما ظاهر می‌شوند، اما پست‌های گروه در صفحه نمایه شخصی شما نمایش داده نمی‌شوند. هنگام مشاهده محتوا، نام گروه ظاهر می شود و در زیر آن، نام کاربری که این محتوا را به اشتراک گذاشته نیز ظاهر می شود.

برای افزودن محتوا:

  • روی ضربه بزنید + نماد در بالای صفحه گروه
  • یک منوی کشویی ظاهر می شود که از شما می خواهد تا انتخاب کنید نوع محتوا. را انتخاب کنید پست ها، داستان ها و حلقه ها.
  • سپس می توانید a اضافه کنید عنوان، سایر کاربران را تگ کنیدو a را انتخاب کنید محل.
  • انتخاب کنید که آیا می خواهید پست در آن به اشتراک گذاشته شود مشخصات شما یا به گروه.
  • کلیک اشتراک گذاری و شما تمام شده اید!

به یاد داشته باشید که مدیر ممکن است «تأیید پست‌ها» را فعال کند، به این معنی که ممکن است محتوای شما قبل از ارسال نیاز به تأیید داشته باشد.

اما، اگر محتوای شما تایید شده باشد، درست مانند پست های معمولی، می توانید این محتوا را نظر دهید، لایک کنید، به اشتراک بگذارید و ذخیره کنید.

آیا گروه های اینستاگرام ارزش استفاده دارند؟

اگرچه این ویژگی در داخل شبکه جدیدتر است، اما راه دیگری برای اشتراک‌گذاری محتوا با جامعه نزدیک‌تر است. و در حالی که ممکن است آنها مهمترین نیاز شما نباشند استراتژی شبکه های اجتماعی اینستاگرام، می تواند به شما کمک کند با مخاطبان خود درگیر بمانید و روابط شخصی بیشتری با مشتریان یا مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

گروه‌های اینستاگرام می‌توانند برای اشتراک‌گذاری محتوای انحصاری، ورود به انجمن، یافتن مشتریان جدید یا کسب بینش یا ایده‌های جدید از دیگران عالی باشند.

اگر این ویژگی جدید را در برنامه خود دارید، آیا تا به حال آن را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در زیر در نظرات با ما در میان بگذارید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cfS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *