آهنگ های TikTok 2023: محبوب ترین

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نه تنها دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی را متحول کرده است، بلکه با چالش های معروف و موسیقی ویدیوهایش فراتر رفته است.

آهنگ ها به عنوان بخشی از محتوای به اشتراک گذاشته شده در این پلت فرم اجتماعی نقش اصلی را ایفا می کنند و بسیاری از این آهنگ ها در فضای مجازی منتشر شده اند. دیگران از خاکستر خود برخاسته اند و اکنون ما آهنگ هایی را می شناسیم که حتی نمی دانستیم وجود دارند.

آیا شما نیز به آهنگ هایی که در TikTok ویروسی می شوند معتاد شده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در اینجا رتبه بندی پرکاربردترین و محبوب ترین آهنگ های TikTok در سال 2023 آورده شده است.

این آهنگ که در اوایل بهمن ماه منتشر شد، در اینترنت اوج گرفت. این دو خواننده رپ زن بریتانیایی نامی برای خود دست و پا می کنند و به نظر می رسد که TikTok به شهرت آنها کمک می کند.

به نظر می رسد که این آهنگ در بین کاربران Gen Z، بین سنین 18 تا 24 سال محبوبیت بیشتری داشته باشد. با این حال، این آهنگ تقریباً توسط هر کسی، از ستاره های کوچک گرفته تا بزرگ، اقتباس شده است:

#2. “راه های احمقانه برای مردن” نوشته تانجرین کیتی

اگر ی به نام Dumb Ways to Die که در سال 2013 منتشر شد را به خاطر دارید، شاید این آهنگ را بشناسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین اولترابوک با کارت گرافیک اختصاصی در سال 2024

این آهنگ به عنوان شوخی، بدلکاری یا تصادفاتی که مردم داشته اند استفاده می شود. البته، این تصور واقعی از مردن را مسخره می کند، و برخی از آنها می توانند کاملاً خنده دار باشند:

#3. “Trap Money So Big (ریمیکس)” توسط lqbal12

این ریمیکس که در دنیای بازی و ورزش محبوب است، به عنوان راهی برای گرد هم آوردن این جامعه و ایجاد گفتگو یا اشتراک گذاری اخبار در صنعت استفاده می شود.

یک مثال در اینجا:

#4. “Bebe Dame” ساخته Fuerza Regida و Grupo Frontera

این آهنگ لاتین این هفته با ویدیوهایی از ترندها و میم ها گرفته تا حتی رقص خود را شروع کرد. همچنین فضایی برای اسپانیایی زبانان ایجاد می کند تا داستان ها و لحظات خنده دار خود را به اشتراک بگذارند:

#5. «بهشت» اثر بیانسه

اگرچه این آهنگ در سال 2014 منتشر شد، اما این آهنگ دوباره در TikTok ظاهر شد، به خصوص برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خانوادگی و داستان های الهام بخش. با توجه به اینکه این آهنگ در مورد بهشت ​​است، بسیاری از ویدیوها می توانند بسیار احساسی باشند و حتی ممکن است شما را اشک آلود کنند.

ملکه بی همیشه می داند که چگونه یک جامعه را گرد هم بیاورد و این آهنگ تفاوتی ندارد:

#6. “El Gordo Trae El Mando” اثر چینو پاکاس

یکی دیگر از آهنگ های لاتین در بین 10 آهنگ برتر، این یکی برای میم ها و ویدیوهای خنده دار محبوب بوده است، عمدتا برای توصیف فضاهای کاری و حرفه ای.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه گوشی گلکسی سامسونگ را به تلویزیون هوشمند آینه کنیم

اگر هنوز این روند را ندیده اید، ممکن است بخواهید این را تماشا کنید:

شماره 7. “Tokyo Phonk Drift” اثر Yan 394

این آهنگ رقص تکنوالکترونیک در حال حاضر در برنامه محبوب است، عمدتا برای ایجاد مکالمات در مورد تجربیات کاری و حرفه ای، و همچنین بازی های ویدیویی و ورزش های شدید.

همچنین به دلیل صداهای جهانی اش، زبان های زیادی را فراتر از انگلیسی جذب می کند. این آهنگ برای استفاده تجاری تایید شده است. حتی لوگان پل نیز به آن پیوسته است:

#8. «تاماگوچی» نوشته گانتر

این آهنگ جذاب لاتین در TikTok در حال ظهور است و مردم به آن ملحق می شوند تا به معنای واقعی کلمه با آن برقصند. رقصندگان در این برنامه بیرون می آیند و نسخه های خود را از رقص ارسال می کنند.

کاربران دوست یا شریک خود را می گیرند تا حرکات خود را نشان دهند:

#9. «لا کامبیا د لا پیتزا» اثر خوزه تورس ال ری د آلتو ماندو

این آهنگ سرگرم کننده و اسپانیایی کاربران را در TikTok گرسنه می کند. بله، درست است، ما در مورد غذا صحبت می کنیم. به طور دقیق پیتزا.

اینجا را بررسی کن:

شماره 10. «فولاد والریان» اثر ریزی همسایه

این آهنگ رپ صریح در حال ساخت است و بسیاری از زنان دیگر را برای خداحافظی با پسرها و سلام به رئیس بودن جذب می کند.

با عرض پوزش پسرها، به نظر می رسد این روند باعث می شود که دخترها داستان های خود را تعریف کنند و خوب، بیایید بگوییم که او ممکن است سعی کند چیزی به شما بگوید:

این ها آهنگ هایی هستند که به 10 آهنگ برتر TikTok راه یافته اند. آیا آهنگ جدیدی می شناسید که فکر می کنید باید در این لیست ظاهر شود؟ اگر می خواهید درباره TikTok بیشتر بدانید، این راهنما را بررسی کنید:

آیا می خواهید ببینید ویدیوهای شما با آهنگ های TikTok چگونه عمل می کنند؟ با Metricool، می توانید عملکرد ویدیوهای خود را بررسی کنید و مدت زمان هر یک و بازدیدها و تعاملات دریافت شده را مقایسه کنید.

برای انجام این کار، به یک حساب کاربری Metricool نیاز دارید:

نظرات شما را خواهیم خواند!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RtI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *