آیا Roborock S4 Max را بخرم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر به دنبال خرید ربات جدید برای خرید آنلاین هستید، ممکن است با S4 Max برخورد کنید و از خود بپرسید:آیا ارزش خرج کردن را دارد؟‘. جاروبرقی ربات S4 Max به‌عنوان عضوی سخت‌کوش از خانواده Roborock، مدتی است که به دلیل عملکرد عالی و قیمت عالی در لیست آرزوهای ما بوده است. ما تعدادی از بهترین جاروبرقی‌های ربات را برای سال 2022 بررسی کرده‌ایم، و Roborock S4 Max نامی است که بارها و بارها به دلایل خوب مطرح می‌شود.

در حالی که Roborock خط تولید خود را با سری Q5 ارتقا داده است، هنوز هم می توانید پاک کننده ربات S4 Max را به صورت آنلاین در دسترس پیدا کنید، با قیمتی که به اندازه مشخصات پاک کننده ربات جذاب است.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به انتظارات شما از جاروبرقی ربات S4 Max می‌اندازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آن را به فهرست نهایی خود اضافه کنید یا خیر.

Roborock S4 Max: در یک نگاه

با یک برنامه بصری برای کنترل آسان، نقشه برداری سریع برای تمیز کردن سریع و عالی و یک حالت عملکرد بی صدا، S4 Max دارای بسیاری از ویژگی های فریبنده است.

S4 Max که به گونه‌ای طراحی شده است که در روال روزانه شما قرار بگیرد و راه‌اندازی و راه‌اندازی آن ساده باشد، در تمیز نگه داشتن کف‌های اطراف خانه شما کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. این بر روی فرش، لمینت، وینیل یا چوب واقعی کار می کند و با ابزارهای مورد نیاز برای حفظ خانه شما از خاک، گرد و غبار و شوره همراه است.

در حالی که اسکله خود تمیز شونده ندارد، اما اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که فضا کم است، بعید است که مشکلی ایجاد کند. اما اگر مطمئن نیستید که یک پاک کننده ربات مستقل را انتخاب کنید یا یک ربات تمیزکننده خود را انتخاب کنید، ممکن است بخواهید ویژگی ما را در مقایسه Roborock S4 Max با Q5 Plus بخوانید. ().

با بدنه شیک H18.9 x W6 x L18.8 اینچی، S4 Max می‌تواند بدون زحمت در اطراف طبقات سر بخورد و خاک را جمع کند و در صورت لزوم قدرت خود را افزایش دهد. با قدرت مکش چشمگیر 2000Pa، در واقع می تواند تا 180 دقیقه با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد – که زمان کافی برای نوشیدن یک فنجان چای و تماشای برنامه ی مورد علاقه شما است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد ایستگاه‌های رادیویی YouTube Music سفارشی

فناوری LiDar باعث می شود S4 Max در هنگام سفر در اطراف خانه شما دقیق و کارآمد باشد و هنگام عبور از موانع دقیق باشد. در اتاق‌هایی که سطح نور کم نیز دارند عملکرد خوبی دارد، که اگر بخواهید بعد از ساعت‌ها از آن استفاده کنید مفید است.

roborock s4 max با تشخیص لیدار برای روز و شب

ناوبری LiDar در روز و شب دقیق می ماند (اعتبار تصویر: آمازون)

Roborock S4 Max: قیمت و در دسترس بودن

Roborock پیشنهاد جاروبرقی ربات خود را با جدیدترین سری Q5 ارتقا داده و S4 Max را در خط تولید سایت خود متوقف کرده است.

با این اوصاف، جاروبرقی ربات S4 Max هنوز هم می‌توانید به صورت آنلاین با قیمتی بسیار فریبنده پیدا کنید، به همین دلیل است که می‌دانیم اگر می‌پرسید «آیا باید S4 Max بخرم؟'. صرف نظر از اینکه Roborock تولید آن را متوقف کرده است، ما فکر می کنیم ویژگی های هوشمندانه و قیمت مقرون به صرفه S4 Max همچنان آن را به گزینه ای بسیار جذاب تبدیل می کند.

در زمان نگارش این مقاله، S4 Max را می توان با قیمت 299 دلار در آمازون پیدا کرد ()/ 254 پوند / 533 دلار استرالیا و فقط در ایالات متحده. اگر از خرج کردن کمی بیشتر خوشحال هستید و می خواهید ویژگی های درون برنامه ای بیشتری داشته باشید، می توانید سری Q5 را با قیمت 399 دلار خریداری کنید. () / 338 پوند / 712 دلار استرالیا.

Roborock S4 Max: طراحی

ظاهر همه چیز نیست، اما این واقعیت که S4 Max شیک و ساده برای استفاده است یک مزیت است. این گوشی دارای بدنه مشکی براق با تزئینات نقره ای مشابه Roborock S6 MaxV است. با ابعاد 18.9 x 6 x 18.8 اینچ (hxwxd) به اندازه‌ای باریک است که می‌توانید در اتاق سر بخورید و در صورت امکان زیر مبلمان حرکت کنید.

سطل برگردان آن سطل زباله 460 میلی لیتری را پنهان می کند و برای تخلیه آسان می توان آن را از طریق یک دسته بیرون کشید. این دستگاه دارای یک برس لاستیکی پنج پره در قسمت زیرین دستگاه است تا کثیفی ها و زباله ها را گرفته و برای تمیز کردن موثرتر به سمت رول برس هدایت کند.

در حالی که S4 Max دارای یک داک نیست که به عنوان یک سطل خود تمیز شونده عمل می کند، اما S4 Max دارای یک پایه شارژ کوچک در جعبه است. اگر بخواهید آن را روی سطوح مخصوصاً لرزان محکم کنید، می‌توانید آن را با چسب دو طرفه به زمین وصل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

با این حال، اگر یک داک خالی خودکار با نوع جاروبرقی رباتی که می‌خواهید یکپارچه است، بهتر است نگاهی دقیق‌تر به Roborock Q5+ بیندازید. ().

Roborock S4 Max: عملکرد

با ناوبری LiDar برای تمیز کردن دقیق و کارآمد و تشخیص خودکار فرش که به فرش و فرش شما تمیزی عمیق‌تری می‌دهد، S4 Max کارهای زیادی برای آن دارد. این قابلیت را دارد که تا چهار سطح از خانه شما را تمیز کند که می‌توان آن را در برنامه Roborock همراهی نقشه‌برداری کرد و در روال معمول شما تعبیه کرد تا جاروبرقی در زمان‌های مناسب بیاید و خاموش شود.

برای آسان کردن کارها، چهار حالت تمیز کردن وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها بی‌صدا، توربو، حداکثر و متعادل را انتخاب کنید. این برنامه همچنین اتاق‌هایی را که S4 Max تمیز کرده و مکان فعلی آن را پیگیری می‌کند، بنابراین شما می‌دانید که در کجا قرار دارد.

از نظر عملکرد، این ربات قدرتمندترین جاروبرقی در خط تولید Roborock نیست، اما یک جاروبرقی موثر است – قدرت مکش 2000Pa و تا 180 دقیقه زمان کار را با یک بار شارژ کامل به شما می دهد. هنگامی که با فرش روبرو می شود، به طور خودکار به حالت تقویت می رود تا از عملکرد بهینه تمیز کردن اطمینان حاصل کند و یک ویژگی در برنامه به شما امکان می دهد مناطق خاصی را که باید به راحتی تمیز کنید، هدف قرار دهید.

roborock s4 max روی فرش

قدرت مکش قوی 2000Pa با تقویت فرش (اعتبار تصویر: آمازون)

Roborock S4 Max: حکم

S4 Max که در حال حاضر با قیمت 299 دلار / 254 پوند / 533 دلار استرالیا به فروش می رسد، عملکرد پیشرفته ای را که از یک ربات جاروبرقی ممتاز انتظار دارید، بدون قیمت گزاف به شما ارائه می دهد.

در حالی که یک داک مخصوص تمیز کردن خودکار (مانند چیزی که در Q5+ پیدا می‌کنید) یک امتیاز محسوب می‌شود، S4 Max دارای یک سطل بزرگ است که می‌تواند تا 460 میلی‌لیتر را قبل از تخلیه آن جمع‌آوری کند. با وزن 11.97 پوند، وزن نسبتاً سبکی برای برداشتن و حرکت در صورت نیاز نیز دارد.

ما فکر می‌کنیم عملکرد درون برنامه‌ای، سازگاری با دستیار صوتی و تشخیص خودکار فرش، همه ویژگی‌های مفیدی هستند که از یک جاروبرقی ربات شایسته انتظار دارید و به آن نیاز دارید و S4 Max همه اینها و موارد دیگر را دارد.

به طور خلاصه، تعادل عالی بین قیمت و عملکرد، S4 Max را به یک رقیب ارزشمند برای هر کسی که به دنبال یک ربات جاروبرقی با ارزش است تبدیل می کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XLoFyp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *