آیفون 15 پرو می تواند دکمه های صدا و پاور حالت جامد را دریافت کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیفون 15 هنوز خیلی فاصله دارد، اما شایعات زیادی در مورد آن شنیده ایم. پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر اینکه مدل‌های Pro دارای دکمه‌های حالت جامد و لمسی هستند که به صورت فیزیکی حرکت نمی‌کنند و همسطح با بدنه تلفن‌ها قرار می‌گیرند، جدیدترین پیش‌بینی تحلیل‌گران است.

به گفته تحلیلگران بارکلیز، بلین کورتیس و تام اومالی، تا حدی بر اساس نظراتی که توسط جان فورسایت، مدیر عامل Cirrus Logic (از طریق MacRumors) ارائه شده است. ()). Cirrus Logic در حال حاضر برخی از فناوری لمسی را که در آیفون‌های فعلی وجود دارد، ارائه می‌کند.

این شرکت به اجزای جدیدی اشاره کرده است که در نیمه دوم سال آینده به بازار می آیند، که اتفاقاً زمانی است که اپل قرار است آیفون های جدید را عرضه کند، و… خوب، می توانید ببینید که چرا مردم به نقاط مختلف می پیوندند.

کلیک کنید یا بچرخانید

این دکمه‌ها از ارتعاش‌ها برای شبیه‌سازی حس لمس شدنشان استفاده می‌کنند، حتی اگر در واقع حرکت نمی‌کنند – همچنین به ترک‌پد در مدل‌های جدیدتر مک‌بوک و دکمه‌های هوم در گوشی‌های آیفون SE اخیر مراجعه کنید.

این پیش‌بینی را تأیید می‌کند که از مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، در ماه اکتبر شنیده بودیم. او همچنین فکر می‌کند که و ​​پرو مکس (اگر واقعاً اسمشان این باشد) بدون دکمه‌های فیزیکی کار خواهند کرد، اگرچه ظاهراً همچنان به مدل‌های ارزان‌تر آیفون 15 متصل خواهند شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خیانت چارلی کاکس نمایشی به سبک جیمز باند است که نتفلیکس به آن نیاز دارد

ما باید در سپتامبر 2023 مطمئن شویم. استفاده از دکمه‌های حالت جامد مقاومت در برابر آب را بهبود می‌بخشد و احتمال خرابی مکانیکی را کاهش می‌دهد، اگرچه مطمئناً احساس رضایت‌بخشی به کلیک (حداقل از نظر ما) ندارید.


تجزیه و تحلیل: حرفه ای به طرفدار می رود

در چند سال گذشته شاهد بودیم که اپل ویژگی‌های بیشتری را به آیفون‌های سطح حرفه‌ای اضافه می‌کرد تا آنها را به گزینه‌های جذاب‌تر تبدیل کند – و با و ​​آیفون 14 پرو مکس، آنها در واقع پردازنده سریع‌تری برای آیفون داشتند. بار اول.

به نظر می رسد که این روند در سال آینده ادامه خواهد داشت، چیزی که مدتی است می شنویم. مصرف‌کنندگان را به سمت مدل‌های گران‌تر سوق می‌دهد و به این معنی است که نسخه‌های استاندارد می‌توانند ارزان‌تر تولید شوند.

شایعات قبلی حاکی از آن است که ما به دنبال افزایش 8 گیگابایت رم برای آیفون 15 پرو در سال آینده و همچنین پریسکوپ هستیم. البته یک پردازنده کاملاً جدید نیز وجود خواهد داشت، به احتمال زیاد A17 Bionic (در حالی که A16 وارد آیفون 15 استاندارد می شود).

همچنین صحبت هایی در مورد آیفون 15 اولترا وجود دارد که ممکن است جایگزین آیفون 14 پرو مکس در خط تولید سال آینده شود. این امر باعث تمایز بیشتر مدل‌های موجود می‌شود – و بدون شک قیمت گزافی به آن اضافه می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برای iOS 17 عدم کارکرد یا در دسترس نبودن Check In در آیفون

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OvLamm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *