ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: Metricool

زمان مطالعه: 6 دقیقه

معیارهای رسانه های اجتماعی کلید استراتژی شما هستند زیرا می توانند به شما بگویند که اگر چیزی کار نمی کند باید تغییر دهید یا اگر به خوبی پیش می رود به برنامه فعلی خود پایبند باشید. از چه ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟

▶️ خود سایت های رسانه های اجتماعی.

تقریباً هر شبکه اجتماعی یک بخش تجزیه و تحلیل برای سنجش عملکرد محتوای شما ارائه می دهد.

فیس بوک دارای بینش است، اینستاگرام دارای آمار است، دارای Twitter Analytics است و یوتیوب تمام اطلاعات کانال شما را در یوتیوب Studio جمع آوری می کند.

▶️ متریکول.

متریکول مانند یک چاقوی ارتش سوئیس برای مدیران شبکه های اجتماعی است. تمام تحلیل های شبکه های اجتماعی را که به پلتفرم متصل کرده اید در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر اندازه گیری همه چیزهایی که مربوط به های اجتماعی شماست، می توانید محتوای رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید. ایجاد گزارش عملکرد، پیام های خصوصی را مدیریت کنید… اساساً همه چیزهایی که برای مدیریت همه شبکه های اجتماعی خود از یک پلتفرم نیاز دارید را دارد.

اگر کنجکاو هستید که Metricool چه چیزی را به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ارائه می دهد، خوش شانس هستید، زیرا ما اینجا هستیم تا همه چیز را به شما بگوییم.

قبل از اینکه به طور کامل به معیارهای Metricool بپردازیم، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید شبکه های اجتماعی خود را به هم متصل کرده و سپس عملکرد خود را اندازه گیری کنید.

ما به شما 3 دقیقه فرصت می دهیم تا ثبت نام کنید – زیرا این واقعاً تمام چیزی است که نیاز دارید. بر روی لینک زیر کلیک کنید:

به صورت رایگان در Metricool ثبت نام کنید

همه چیز تمام شد؟ عالی! مرحله بعدی اتصال پروفایل های اجتماعی است که می خواهید اندازه گیری کنید: روی نام تجاری خود > اتصالات > اتصال شبکه ها را یکی یکی کلیک کنید.

💡 Metricool توسط سایت های رسانه های اجتماعی که می توانید به آنها متصل شوید مجاز است. ما هرگز از شما رمز عبور یا داده های شخصی نمی خواهیم.

حال بیایید به آنچه در بخش تجزیه و تحلیل Metricool می یابید نگاه کنیم.

چیزی که در مورد آن عالی است این است که می توانید چارچوب زمانی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید انتخاب کنید. این ویژگی برای اندازه گیری پیشرفت شما در بازه های زمانی مختلف مفید است.

خلاصه نام تجاری

این ویژگی به شما امکان می دهد تمام معیارهای شبکه های اجتماعی خود را در یک بلوک جمع آوری کنید: یعنی همه دنبال کنندگان، تعاملات و عملکرد تبلیغات را برای تجزیه و تحلیل حساب خود جمع کنید.

در این بخش Metricool شبکه های اجتماعی را از بیشترین تا کمترین فالوور، برداشت ها، تعاملات و تبلیغات مرتب می کند.

این یک راه عالی برای مشاهده معیارهای کلی در تمام کارهای خود با جمع آوری تمام شبکه های اجتماعی است که با آنها کار می کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی متریکول

فیس بوک

اولین شبکه اجتماعی که می توانید با Metricool اندازه گیری کنید فیس بوک است، جایی که شما تمام اطلاعات مربوط به سایت/فن پیج شرکت یا گروه فیس بوک خود را در اختیار دارید.

  • رشد: تعداد لایک ها، فالوورها، برداشت ها، بازدید از صفحه و تعداد پست ها. در داخل رشد، شما همچنین یک بخش تعادل، جایی که می توانید فالوورهای بدست آمده و از دست رفته را مقایسه کنید.
  • شما همچنین می توانید فالوورهای خود را ببینید جمعیت شناسی، از جمله اطلاعات مربوط به جنسیت و مکان آنها.
  • روی صفحه کلیک می کند: تعداد کلیک‌ها بر روی فراخوان‌ها، پیوندهای وب‌سایت و بازدید از صفحه.
  • نوشته ها: خلاصه ای از آنچه با پست های خود از نظر تعامل، تعاملات، میانگین دسترسی/پست، برداشت ها و پست های قبلی به دست آورده اید. اگر به پایین پیمایش کنید، همچنین می توانید اطلاعات دقیقی در مورد خود مشاهده کنید فعل و انفعالات: واکنش ها، نظرات، اشتراک گذاری ها، کلیک ها و تعداد پست ها.
  • قرقره ها: اطلاعات با تمام تجزیه و تحلیل حلقه هایی که در فیس بوک آپلود کرده اید. از برداشت ها، تعاملات، و لیستی از قرقره ها.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل در حال آزمایش یک ابزار هوش مصنوعی است که می تواند مقالات خبری بنویسد

این نوع پست ها و الف لیست با همه شما محتوایی که می توانید به دلخواه سفارش دهید. رقبا: علاوه بر همه اینها، Metricool همچنین یک ویژگی مفید برای تجزیه و تحلیل رقبای شما با اطلاعات ارزشمند در مورد رقابت شما و معیارهای آنها ارائه می دهد.

اینستاگرام

چه معیارهای اینستاگرام را می توانید با Metricool ببینید؟

  • رشد: تعداد فالوورها و کاربرانی که دنبال می کنید. مانند فیس بوک، شما تعادل فالوور را با فالوورهای جدیدی که به دست آورده اید دارید.
  • جمعیت شناسی: جنسیت و سن فالوورهای شما و همچنین اینکه اهل کدام کشور و شهر هستند.
  • حساب: تعداد نمایش‌ها، میانگین دسترسی/روز، بازدید از ، کلیک‌های وب و پست‌ها.
  • نوشته ها: عملکرد محتوای شما از نظر تعامل، تعامل، میانگین دسترسی/پست، برداشت‌ها و پست‌ها. در قسمت پست ها نیز می توانید خود را مشاهده کنید فعل و انفعالات ارگانیک با لایک، نظر، ذخیره و شماره پست.

مانند فیس بوک، یک نیز وجود دارد لیست پست ها با نوع پست و خلاصه ای از آماری که به دست آورده اید.

هشتگ ها، داستان ها و لیست رقبا: در این بخش‌ها، با ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید هشتگ‌هایی را که استفاده کرده‌اید، عملکرد استوری‌هایتان و عملکرد رقبایتان را تجزیه و تحلیل کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=oJQRrKkjLyw

توییتر

Metricool همچنین می تواند تجزیه و تحلیل حساب توییتر شما را انجام دهد و به شما امکان می دهد حساب خود را اندازه گیری کنید انجمن با اطلاعات مفید در مورد فالوورهای شما، فالوورها، موجودی فالوور و منشن.

در مورد شما توییت ها و سایر محتوایی که پست کرده‌اید، تعامل، برداشت‌ها، تعاملات و ریتوییت‌ها را تحلیل می‌کند.

Metricool همچنین به شما این امکان را می دهد که خود را مشاهده کنید فعل و انفعالات به تفصیل: لایک، ریتوییت، پاسخ، منشن، کلیک روی نمایه و کلیک روی لینک ها.

به یاد داشته باشید که خود را بررسی کنید لیست توییت ها برای مشاهده خلاصه ای کامل از فعالیت خود در توییتر، و همچنین رقبابخش ‘ برای مشاهده وضعیت رقابت شما.

لینکدین

با Metricool، می توانید تعداد زیادی از معیارها را برای سایت شبکه شماره یک جهان اندازه گیری کنید، از جمله انجمن، رشد فالوور و تعادل به طوری که بتوانید همه آن را در یک نگاه ببینید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از My Netflix Tab در برنامه Netflix در آیفون و اندروید

شما همچنین می توانید تجزیه و تحلیل کنید نوشته ها با معیارهایی برای تعامل، تعاملات، برداشت‌ها و پست‌ها، علاوه بر کسب اطلاعات دقیق در مورد فعل و انفعالات، واکنش ها، نظرات و کلیک ها.

پینترست

در پینترست، مهمترین آمار برای درک میزان عملکرد محتوای شماست پین ها.

Metricool به شما امکان می دهد تمام اطلاعاتی را که باید بدانید از محتوای خود استخراج کنید: برداشت ها، تعامل، تعاملات و داده های ارگانیک.

TikTok

TikTok ویدیوهای شما را بر اساس تعداد آنها می شمارد دیدگاه ها دریافت می کنید، و این دقیقاً همان چیزی است که می توانید در داشبورد Metricool خود مشاهده کنید.

سپس، فعل و انفعالات، یک آمار بسیار مهم برای درک مخاطبان و تعامل آنها با محتوای شما، میزان لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و تعداد ویدیوهای شما را می سنجد. فراموش نکنید که بررسی کنید لیست پست ها با تمام جزئیات ویدیوهای شما

Google برای کسب و کار من

صفحه Google My Business شما چگونه است؟ آیا کاربران به دنبال شما بوده اند؟

Metricool به شما امکان می دهد اندازه گیری کنید جستجوها: مستقیم، غیر مستقیم، زنجیره ای و کل. بازدیدها: هم در نقشه های گوگل و هم در جستجوی گوگل؛ و کلیک می کند: در وب سایت، تلفن و آدرس شما.

بررسی ها، تعداد بازدید از عکس ها و ویدیوهای شما، و ارسال آمار برخی از معیارهای دیگری هستند که می توانید با Metricool اندازه گیری کنید.

یوتیوب

یوتیوب انجمن نشان دهنده مشترکین شماست. با Metricool، می توانید این رقم را با مقایسه آن با آن تجزیه و تحلیل کنید ویدیوهایی که آپلود کرده اید و شما درآمد. علاوه بر این، اطلاعات جالبی در مورد جمعیت شناسی مشترکین خود نیز دریافت خواهید کرد: جنسیت، سن، و منبع ترافیک.

اگر انجمن برای اطلاع از وضعیت کانال شما کلیدی است، تجزیه و تحلیل ویدیوهای شما به همان اندازه مهم است: اندازه گیری خود بازدیدها، دوست دارد، و نظرات با متریکول

با استفاده از این ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، حتی می توانید رقبا را به لیست خود اضافه کنید برای تجزیه و تحلیل کانال های آنها

تکان دادن

پلتفرم پخش جریانی پیشرو در جهان از نظر معیارهایی که می توانید تجزیه و تحلیل کنید، مشابه یوتیوب است. به عنوان مثال، شما می توانید جامعه فالوور خود و همچنین سطح هر یک از مشترکین خود را اندازه گیری کنید.

مانند جریان‌ها یا ویدیوها، می‌توانید تعداد بازدیدها، طول هر کدام، و فهرست ویدیوها/جریان‌هایی را که آپلود کرده‌اید و کلیپ‌هایی که ایجاد کرده‌اید اندازه‌گیری کنید.

رقبا نیز بخش مهمی از هر استراتژی اجتماعی هستند و Metricool به شما امکان می دهد آنها را به لیست خود اضافه کنید.

اکنون همه چیزهایی را که Metricool به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ارائه می دهد، می دانید.

دست بالا در مقایسه با شبکه های فردی؟ این به شما امکان می دهد همه چیز را از یک پلتفرم مدیریت کنید – نه فقط تجزیه و تحلیل و معیارها، بلکه همچنین برنامه ریزی و زمان بندی محتوا.

🚀 ما ابزار را به شما می دهیم و شما معیارها را ارائه می دهید.

اگر می خواهید همه چیز را بدانید متریکول و آنچه می تواند برای شما انجام دهد، این است آموزش مگا تنها چیزی است که شما به دنبال آن بودید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JaIKMe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *