اخراج آمازون شروع شد، Ticketmaster نمی تواند تیلور سویفت را مدیریت کند، و بسیاری از HQ توییتر کنار می رود •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوباره سلام! زمان برای نسخه دیگری از Week in Review است، خبرنامه ای که در آن خواندنی ترین داستان های هفته را در یک انفجار سریع و آسان مرور می کنیم. با ثبت نام در اینجا، هر شنبه صبح آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

(شنبه آینده خبرنامه ای وجود نخواهد داشت، زیرا شکرگزاری / باقیمانده غذاها / شکرگزاری برای باقیمانده ها نیستم، اما آخر هفته بعد به برنامه منظم برنامه ریزی شده خود باز خواهیم گشت.)

اگر نسخه هفته گذشته را بخوانید، در اینجا متوجه برخی پژواک‌ها خواهید شد: اخراج‌های بیشتر، درام FTX بیشتر، و پوچ بیشتر در ایلان. بیایید شیرجه بزنیم!

گرگ

بیشترین خوانده شده

استعفای دسته جمعی در توییتر: پس از اخراج هزاران کارمند توییتر در چند هفته گذشته، ایلان چیزی شبیه به اولتیماتوم را به باقیمانده‌ها ارائه کرد: متعهد شوید که به‌عنوان «بخشی از توییتر جدید» «بسیار تندرو» باشید یا با سه ماه انفصال از کار خارج شوید… و خب، آ مقدار زیادی از مردم در شماره 2 را گرفتند. در حال حاضر مشخص نیست (حتی برای توییتر، به نظر می رسد) چند نفر اولتیماتوم را رد کردند، اما همه نشانه ها حاکی از آن است که صدها/هزار نفر بوده است.

DM های SBF: بنا به دلایلی، بنیانگذار FTX – صرافی زمانی بزرگ رمزنگاری که هفته گذشته منفجر شد – تصمیم گرفت یک مصاحبه بداهه با یک خبرنگار Vox از طریق DM داشته باشد. به نظر می‌رسد بدون هیچ توافقی مبنی بر اینکه هیچ یک از آن‌ها غیرقابل ثبت است، می‌گویند که DM‌ها البته به سرعت منتشر شدند. بزرگترین حسرت او در این همه؟ عجیب است، درخواست ورشکستگی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود ویدیو از دی ام اس توییتر روی کامپیوتر و موبایل

Evernote خریداری می شود: Evernote زمانی چیزی شبیه به اپ استور عزیز بود – نمونه اولیه طراحی، کیفیت و رهبری شرکت. سپس پس از یک سری تغییرات قیمت/حریم خصوصی/طراحی که پایگاه کاربر را عصبانی کرد، به نوعی… محو شد. این هفته این شرکت توسط توسعه‌دهنده ایتالیایی Bending Spoons خریداری شد، چیزی که کایل ویگرز آن را «پایان یک دوران» می‌نامد.

اخراج : شایعات حاکی از آن است که در آمازون اخراج هایی در راه است و برخی تخمین ها حاکی از کنار گذاشتن بیش از 10000 نفر هستند. این هفته اخراج ها آغاز شد و مدیرعامل اندی جاسی در یادداشتی نوشت که این اخراج تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

Ticketmaster face-plants: بلیط‌های اولین تور تیلور سوئیفت در سال‌های اخیر این هفته پیش‌فروش شد و Ticketmaster، وب‌سایتی که هیچ‌کس روی زمین از استفاده از آن راضی نیست، نتوانست با Swifties همراه شود. همه چیز با پیش فروش دروازه ای به قدری خراب شد که فروش عمومی برنامه ریزی شده کاملاً لغو شد. شما می دانید که قطع شدن سایت شما زمانی بد است آتش سیاسی را دوباره روشن می کند برای از بین بردن تسلط بسیار زیاد شرکت شما

جمع بندی صوتی

پادکست ها! ما آنها را داریم! به نظر می رسد مردم آنها را دوست دارند! یا بسیاری از مردم به خاطر افزایش نفس جمعی ما فقط دانلود/اشتراک می‌شوند. این هم اشکالی ندارد. در اینجا آنچه اخیراً در پادکست های TC رخ داده است:

  • به صورت زنده از جلسات ما: رویداد کریپتو در یکی از وحشی‌ترین هفته‌های کریپتو در اعصار مختلف، خدمه Chain Reaction «اسکریپت را پاره کردند» و همه چیز درباره مکالمه «سوررئال، پوچ» سام بنکمن-فرید با DM با Vox صحبت کردند.
  • یک تیم comms شرکتی چه کاری انجام می دهد؟ تیم Equity با یک جفت از افراد بسیار باتجربه به گفتگو نشستند تا یاد بگیرند که این همه ماشین آلات پشت صحنه چگونه کار می کنند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فورد با نسخه BlueCruise 1.3 سرعت را در رانندگی بدون دست افزایش می دهد

+

دو ایالت 80 درصد از وجوه خطرپذیر جمع آوری شده را دریافت کردندRebecca Szkutak می نویسد: «در سه ماهه سوم سال 2022، شرکت های سرمایه گذاری ایالات متحده 150.9 میلیارد دلار از 593 صندوق جمع آوری کردند. همه چیز کجا رفت؟ ربکا آمار را تجزیه می کند.

نگاهی به عرشه سری A Sateliot: 90 درصد سیاره هیچ اتصال سلولی ندارد. اگر برای تلفن زدن به خانه مثلاً از وسط اقیانوس به یک دستگاه اینترنت اشیا نیاز داشته باشید چه؟ این ایده پشت Sateliot است که در اوایل سال جاری توانست 11.4 میلیون دلار از سری A را جذب کند. این شرکت عرشه زمینی را که برای بالا بردن آن استفاده می‌کرد، با کارشناس زمینی ساکن ما، هاژه جان کمپس، که «خوب و بد این عرشه فضایی بلند پرواز» را بررسی کرد، به اشتراک گذاشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mgL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *