ارتش ایالات متحده در حال انجام همه جانبه با اعتماد صفر است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) یک سند رسمی را منتشر کرده است که جزئیات نحوه برنامه ریزی برای ادغام دسترسی به شبکه Zero Trust (ZTNA) در تمام بخش های خود، از فناوری، امنیت سایبری و منابع انسانی را نشان می دهد.

«استراتژی اعتماد صفر وزارت دفاع» نشان می‌دهد که چگونه کل وزارت دفاع و همه بخش‌های آن باید چارچوب Zero Trust را تا سال 2027 به طور محکم در جای خود داشته باشند.

در این مقاله آمده است: «این تغییر در فلسفه، تغییر قابل توجهی در احراز هویت میراث و مکانیسم‌های امنیتی است. همچنین نشان‌دهنده یک تغییر فرهنگی بزرگ است که ذینفعان در سراسر اکوسیستم وزارت دفاع ZT، از جمله پایگاه صنعتی دفاعی (DIB)، باید از سال مالی 2023 تا سال مالی 2027 و در آینده آن را پذیرفته و اجرا کنند.

حملات رو به رشد

Zero Trust یک مفهوم نسبتاً جدید در امنیت سایبری است که بیان می کند که هر شخص، دستگاه یا برنامه ای در یک شبکه باید احراز هویت و تأیید شود. هیچ چیز به طور پیش فرض قابل اعتماد نیست.

وزارت دفاع با قرار دادن همه چیز در زمینه گسترده تر، گفت که دولت ایالات متحده و بخش های آن تحت حملات سایبری فزاینده ای قرار دارند که در زمان های اخیر ویرانگرتر شده است. در عین حال، تغییر در نحوه کار افراد (یعنی کار از راه دور) فقط ایمن سازی محیط را دشوارتر کرده است.

این روزنامه ادعا می‌کند: «دشمنان ما در شبکه‌های ما هستند، از داده‌های ما استخراج می‌کنند و از کاربران وزارتخانه سوءاستفاده می‌کنند». رشد سریع این تهدیدات تهاجمی بر نیاز وزارت دفاع برای تطبیق و بهبود قابل توجه استراتژی‌های بازدارندگی و اجرای امنیت سایبری ما تأکید می‌کند.»

ادامه مطلب

> 5 افسانه رایج و حقیقت شگفت انگیز در مورد اعتماد صفر

> دسترسی به شبکه Zero Trust چیست؟

> در اینجا خلاصه ما از بهترین ابزارهای محافظت از نقطه پایانی در حال حاضر است

این پروژه توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، حدود 18 ماه پیش، پس از صدور فرمان اجرایی دولت با هدف تقویت قدرت دفاعی دولت، آغاز شد.

علاوه بر وزارت دفاع، این امر همچنین آژانس امنیت سایبری و زیرساخت (CISA) را وادار کرد تا چارچوب انعطاف پذیری زیرساخت خود را برای هدایت نهادهای ایالتی، محلی و قبیله ای به روز کند، زیرا آنها در حفاظت سایبری خود بیشتر کار می کنند.

علاوه بر این، شورای صنعت فناوری اطلاعات (ITI) از دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید (OMB) خواست تا جزئیات بیشتر توصیه های خود را در مورد چگونگی ایمن سازی بهتر توسعه نرم افزار ارائه دهد.

  • اینها بهترین فایروال های امروزی هستند

از طریق: ثبت نام

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fxDhDI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *