استارت‌آپ تحویل خودکار Nuro 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Nuro، استارتاپ تحویل خودروی خودران که توسط سافت بانک، گوگل و مدیریت جهانی Tiger حمایت می شود، در تلاش برای حفظ پول نقد در میان چشم انداز طوفانی اقتصادی، حدود 300 نفر یا 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند. صبح.

چند تن از کارمندان Nuro نیز صبح امروز در و لینکدین پست کردند که تحت تأثیر این اخراج قرار گرفته اند.

در مشاهده شده توسط ، بنیانگذاران جیاجون ژو و دیو فرگوسن به کارمندان اطلاع دادند که بعداً امروز صبح یک به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد که به آنها اطلاع می‌دهد که آیا تحت تأثیر این اخراج قرار گرفته‌اند و اطلاعاتی در مورد مراحل بعدی ارائه می‌دهند.

بنیان‌گذاران گفتند که مسئولیت اخراج‌ها را بر عهده می‌گیرند، که نتیجه استخدام بیش از حد در سال 2021 بود که در سال 2022 به مشکلات اقتصادی منجر شد.

تک تک شما کمک های مهمی به این شرکت کرده اید و خداحافظی با Nurons با استعداد تصمیمی نیست که ما ساده گرفته باشیم. برای کسانی از شما که Nuro را ترک می کنید، برای این نتیجه بسیار متاسفیم – این تجربه ای نیست که ما می خواستیم برای شما ایجاد کنیم. ما این تماس را گرفتیم و مسئولیت کامل شرایط امروز را می پذیریم.

فرگوسن و زو نوشت که در سال 2021، “قوی ترین محیط جمع آوری کمک مالی در تاریخ” بود. آنها نوشتند: «ما شاهد عرضه فراوان سرمایه برای شرکت‌های فناوری عمیق بودیم و تقریباً همه شرکت‌ها به شدت مشغول استخدام و گسترش بودند.» “در آن محیط، ما به این نتیجه رسیدیم که سرمایه گذاری هنگفت در سراسر هیئت مدیره و رشد سریع تیممان منطقی است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر (اکنون X) در یادداشتی به کارکنان ادعا می‌کند که استفاده از آن در تمام زمان‌ها بالاست.

دقیقا یک سال پیش، نورو 600 میلیون دلار در دور جمع آوری کمک مالی به رهبری سرمایه گذار جدید Tiger Global Management جمع آوری کرد. دور سری D که ارزش آن را به حدود 8.6 میلیارد دلار رساند، سرمایه‌گذاران برجسته‌ای از جمله بیلی گیفورد، شرکت مدیریت و تحقیقات فیدلیتی، گوگل، شرکت سرمایه‌گذاری چینی Gaorong Capital، خرده‌فروش مواد غذایی Kroger، SoftBank Vision Fund 1، وجوه و سرمایه‌گذاری را جذب کرد. حساب های توصیه شده توسط T. Rowe Price Associates, Inc. و Woven Capital، بازوی سرمایه گذاری شرکت تابعه تویوتا Woven Planet.

این باعث شد که شرکت در کمتر از دو سال اندازه تیم خود را دو برابر کند و هزینه های عملیاتی را بر اساس این فرض که محیط تامین مالی قوی باقی می ماند به طور قابل توجهی افزایش داد. آنها نوشتند: «این یک اشتباه بود.

شرایط اقتصاد کلان در سال 2022، که شامل تورم و رکود قریب الوقوع ایالات متحده بود، بنیانگذاران را بر آن داشت تا هزینه ها را کاهش دهند، از جمله کاهش نیروی کار خود در تلاش برای گسترش باند سرمایه خود تا سال 2025.

این زوج نوشت: Nuro هنوز بیش از 1 میلیارد دلار در ترازنامه خود دارد.

به کارگران اخراج شده 12 هفته حقوق پایان کار و تا 14 هفته برای کسانی که بیش از دو سال در شرکت بوده اند پیشنهاد می شود. این شرکت همچنین به افرادی که واجد شرایط هستند، و از صخره یک ساله واگذاری در جبهه سهام چشم پوشی می کنند، پاداش پرداخت خواهد کرد. نورو یارانه خواهد داد 100٪ از حق بیمه مراقبت های بهداشتی COBRA (شامل خانواده ها) تا 31 مارس 2023، پشتیبانی انتقال شغلی را ارائه می دهد و دارندگان ویزا نیز مقداری دریافت خواهند کرد. در این ایمیل آمده است: دوره اطلاع رسانی برای تسهیل این انتقال و در صورت لزوم، کمک سفر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برتر برای رفع عدم آپلود عکس و ویدیو توسط توییتر

در حالی که این شرکت پیشرفت کرده و در هیوستون، پالو آلتو، و مانتین ویو، کالیفرنیا در حال فعالیت است، حداقل در یک منطقه نیز فعالیت خود را متوقف کرده است. این شرکت در تابستان امسال تاسیسات فینیکس خود را تعطیل کرد زیرا استراتژی تجاری خود را از کلان شهر بیابانی دور کرد و به سمت منطقه خلیج سانفرانسیسکو و هیوستون تغییر داد.

داستان در حال توسعه است

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fnHMkx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *