استارت آپ های SaaS که توصیه های VC را برای کاهش فروش و بازاریابی بهتر در سال جاری نادیده گرفتند

زمان مطالعه: دقیقه

استارت‌آپ‌های سرمایه‌گذاری شده دارند مجبور شد در سال جاری هزینه‌های بی‌شماری را کاهش دهد تا بتواند ارزش‌های بالایی را برآورده کند، یا نرخ سوزاندن آنها را به حداقل برساند یا هر دو. اما داده‌های جدید از فین‌تک Capchase نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد بسیاری از استارت‌آپ‌ها – به‌ویژه استارت‌آپ‌هایی که دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری هستند – توصیه‌های اشتباهی در مورد محل کاهش حجم دریافت می‌کنند.

Capchase که به استارت‌آپ‌های SaaS سرمایه غیر رقیق‌کننده قرض می‌دهد، به نحوه عملکرد 200 استارت‌آپ SaaS در تعدادی از زمینه‌ها از جمله درآمد، باند و رشد بین آگوست تا دسامبر 2021 و بین آوریل تا اوت 2022 پرداخت. یکی از نکات مهم این بود که شرکت‌هایی کاهش هزینه‌های فروش و بازاریابی در حال حاضر در وضعیت مالی و رشد بهتری نسبت به زمانی که بازار در سال 2022 شروع به افت کرد، داشت.

میگل فرناندز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Capchase، گفت که در ابتدا از این یافته شگفت زده شد زیرا با توصیه هایی که بسیاری از VC ها به شرکت های نمونه کار خود می دهند – حداقل در – مطابقت ندارد.

با این حال، نتایج با این واقعیت همخوانی دارد که Capchase همچنین دریافت که اکثر شرکت‌های نرم‌افزاری بوت استرپ در سال جاری عملکرد بهتری نسبت به شرکت‌های دارای پشتیبان VC داشتند – اما بعداً در مورد آن بیشتر توضیح داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هفته در هوش مصنوعی: ربات‌های چت چند برابر می‌شوند و ماسک می‌خواهد یک «حداکثر حقیقت‌جویانه» ایجاد کند
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jXXqwD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *