اپل غواصی عمیقی را در برنامه غواصی برتر Watch Ultra، Oceanic Plus ارائه می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز شروع میشود، واچ اولترا مالکان می توانند اپلیکیشن غواصی جدید غول فناوری Oceanic Plus را دانلود کنند تا جدیدترین پوشیدنی آن را به یک کامپیوتر غواصی تفریحی تبدیل کنند.

Watch Ultra قبلاً دارای برنامه Depth است که می تواند عمق و دمای آب را به شما بگوید. اوشنیک پلاس () همان اطلاعات را نشان می دهد، اما اگر می خواهید غواصی را جدی تر بگیرید، به چیز بیشتری نیاز دارید. این برنامه دارای یک تایمر بدون رفع فشار است تا محدودیت‌هایی را در عمق غواصی و مدت زمان تعیین کند تا کاربران از بیماری رفع فشار رنج نبرند. رابط کاربری (UI) آن نشانگرهای رنگی روشن را نمایش می دهد تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی می توانید عمیق تر شیرجه بزنید، متوقف شوید یا سرعت خود را کاهش دهید. به نظر می‌رسد که UI یک تمرکز کلیدی برای توسعه‌دهندگان بوده است، زیرا درک رایانه‌های غواصی معمولی، به‌ویژه برای تازه واردان، دشوار است.

برنامه ریزی برای غواصی

برنامه‌ریزی غواصی موجود در این برنامه است که می‌توانید شرایطی مانند جزر و مد و جریان‌ها را برای روز ببینید. همچنین می توانید یک زمان سطحی برای زمانی که باید برگردید ایجاد کنید. هنگامی که از آب بیرون می روید، گزارش مختصری پس از غواصی به شما داده می شود که از جمله موارد دیگر، میزان فاصله شما را نشان می دهد. برای گزارش عمیق‌تر، می‌توانید نسخه را دانلود کنید تا سرعت دقیقی را که با آن کبوتر می‌کنید به شما بگوید و حتی هر گونه حیات وحش محلی را که ممکن است دیده‌اید ضبط کنید. برخی گزارش ها () ادعا می‌کنید که برنامه آیفون به دلیل برخی «ناهماهنگی‌های گرافیکی» مانند ناهماهنگی متن، «به کمی کار نیاز دارد».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین مبدل های EPUB به PDF برای دسکتاپ و موبایل

اعلان‌های برنامه‌ریز از طریق لرزش‌هایی ارسال می‌شوند که به اندازه کافی قدرتمند هستند تا به لباس‌های مرطوب 7 میلی‌متری (حدود 0.27 اینچ) ضخامت نفوذ کنند. بر اساس این اعلامیه، بازخورد لمسی انتخاب شد زیرا صدا در زیر آب بیشتر منتشر می شود. اگر با شخصی غواصی می‌کنید که کامپیوتر غواصی دارد که بوق می‌زند، تشخیص اینکه یک اعلان صوتی از کجا می‌آید می‌تواند دشوار باشد. Oceanic Plus همچنین دکمه Action را مجدداً پیکربندی می کند تا حتی اگر لباس مرطوب به تن دارید از برنامه استفاده شود. با فشار دادن دکمه قبل از غواصی، Oceanic Plus به یک صفحه نمایش قبل از غواصی راه اندازی می شود. با فشار دادن Mid-Dive شما مشخص می شود.

قبل از دانلود برنامه، باید مطمئن شوید که Watch Ultra شما دارای watchOS9.1 است و با آیفون 8 یا بالاتر جفت شده است. با این حال، می‌توانید از نسل دوم آیفون SE یا جدیدتر با iOS 16.1 استفاده کنید. Oceanic Plus رایگان است، اما با 9.99 دلار در ماه، می توان ویژگی های جدیدی مانند “ردیابی رفع فشار” اضافه کرد. [and] برنامه ریز مکان…” برنامه پایه دارای “عملکردهای رایج غواصی” مانند تایمر و نشانگر عمق است.

تکرار این نکته مهم است که Oceanic Plus بیشتر برای غواصی تفریحی است. این برنامه فقط تا عمق 40 متری (130 فوت) زیر آب کار می کند. همچنین، نمی تواند مانند سایر رایانه های غواصی، سطح اکسیژن یک مخزن غواصی را ردیابی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای مشاهده قدرت سیگنال Wi-Fi در ویندوز 11

سایر وسایل

ما بسیار شک داریم که Oceanic Plus در دیگر دستگاه های اپل عرضه شود، زیرا به طور خاص برای Watch Ultra ساخته شده است. در واقع دستگاه دارای گواهینامه WR100 و EN 13319 می باشد. اولی به این معنی است که دستگاه ساعت می‌تواند در عمق ۱۰۰ متری دوام بیاورد (اگرچه اپل توصیه می‌کند بیش از ۴۰ متر نروید) در حالی که دومی به این معنی است که به عنوان یک لوازم جانبی غواصی «در سطح بین‌المللی شناخته شده است».

طبق تحقیقات ما، Watch Ultra با برچسب قیمت 800 دلاری می‌تواند گران‌تر از رایانه‌های غواصی معمولی باشد که می‌تواند از چند صد دلار تا 1500 دلار متغیر باشد. اما با توجه به ابزار واچ اولترا و رابط کاربری دوستانه تر، Oceanic Plus احتمالاً می تواند استاندارد جدیدی برای غواصان تفریحی ایجاد کند.

اگر به دنبال یک دستگاه پوشیدنی جدید هستید، حتماً TechRadar را بررسی کنید لیست 10 ساعت هوشمند برتر به تازگی به روز شده است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nlr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *