اکنون فاصله بین نمادهای ویندوز 11 خود را تغییر دهید. مراحلی که باید دنبال کنید را بدانید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد تغییرات در فاصله بین نمادهای 11 روی دسکتاپ یا خود دنبال کنید.

آیا شما از کاربران ویندوز 11 مایکروسافت هستید و می خواهید تغییراتی در فاصله بین نمادها ایجاد کنید؟ به غیر از استفاده از برنامه های شخص ثالث برای همین، برخی از گزینه های سفارشی سازی نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید فاصله بین نمادهای ویندوز 11 را تغییر دهید. قبل از اینکه به شما بگوییم که چگونه فاصله بین نمادها را تغییر دهید، می‌توانید بدانید که اگر آیکون‌ها را روی دسکتاپ ویندوز 11 خود با فاصله‌ای دور از هم می‌بینید، این عمدتا به دلیل انتخاب طراحی مایکروسافت است. همچنین، نمی توانید آن را از تنظیمات دسکتاپ یا لپ تاپ تغییر دهید یا آن را سفارشی کنید. شما باید ترفندها و روش های ارائه شده در اینجا را امتحان کنید.

می توان دانست که فضای عمودی و افقی بین آیکون ها به طور پیش فرض ثابت و غیر قابل تغییر است. با این حال، با استفاده از روش‌های ذکر شده در زیر، می‌توانید فاصله بین نمادهای عمودی و افقی را در ویندوز 11 تغییر دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش سریع برای مشاهده لیست تمام حساب های کاربری در ویندوز 11


در اینجا نحوه تغییر فاصله بین نمادها در ویندوز 11 از طریق ویرایشگر رجیستری آورده شده است

مرحله 1:

ویندوز 11 دسکتاپ یا لپ تاپ خود را روشن کنید و Windows + R را فشار دهید تا گفتگوی Run باز شود. همچنین می توانید روی نماد Start در نوار وظیفه سیستم خود کلیک راست کرده و سپس گزینه Run را انتخاب کنید.

گام 2:

سپس باید regedit را تایپ کنید و روی enter یا ok کلیک کنید.

مرحله 3:

سپس به مسیر خواندن بروید – Computer\HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics. حتی می توانید این مکان رجیستری را در نوار آدرس کپی و جایگذاری کنید.

مرحله 4:

شما قادر خواهید بود دو مورد رجیستری را ببینید: IconSpacing که فاصله بین نمادها را به صورت افقی تغییر می دهد. و IconVerticalSpacing که فاصله بین نمادها را به صورت عمودی تغییر می دهد.

مرحله 5:

می توان دانست که مقدار پیش فرض هر دو آیتم رجیستری 1125- و محدوده 480- تا 2730- است. شما باید تغییراتی در این اعداد ایجاد کنید. اگر مقدار را افزایش دهید فاصله بین نمادها کاهش می یابد در حالی که اگر مقدار را کاهش دهید فاصله بین نمادها افزایش می یابد.

مرحله 7:

سپس باید از حساب کاربری خود خارج شوید و خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس وارد شوید.

مرحله 8:

می توانید تغییراتی را که در فاصله بین نمادها ایجاد کرده اید مشاهده کنید.


5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EMO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *