اکنون می توانید با تماس با شماره ای از اوبر استقبال کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکنون می توانید با تماس با شماره ای از اوبر استقبال کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Uber سفر را آسان‌تر می‌کند – بدون نیاز به برنامه.

این شرکت روز چهارشنبه در رویداد سالانه Go-GET خود در شهر نیویورک اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک گزینه جدید سواری برای افرادی است که با ناوبری تلفن آشنا نیستند. با شماره گیری شماره تلفن رایگان 1-833-USE-UBER (1-833-873-8237) در ایالات متحده، مشتریان می توانند با یک نماینده به زبان انگلیسی یا اسپانیایی صحبت کنند تا درخواست یک سواری بر اساس تقاضا یا رزرو آن برای سفر آینده داشته باشند.

اوبر قبلاً به صورت آزمایشی از طریق تلفن استفاده کرده است. این برنامه را در مناطق منتخب اطراف راه اندازی کرد دسامبر 2020، به ویژه آریزونا و فلوریدا. اما این شرکت به طور موقت این سرویس را در طول همه‌گیری COVID-19 متوقف کرد. اکنون، این ویژگی بازگشته و به طور گسترده‌تری در دسترس است.

اعتبار تصویر: Uber

هنگام تماس، افرادی که موجودی دارند اوبر حساب می تواند به نماینده اطلاع دهد و از روش پرداخت موجود در پرونده استفاده کند. در صورت نداشتن حساب، می توانند با کارت اعتباری تلفنی پرداخت کنند و نماینده می تواند برای آنها حساب ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم نمایش شبکه Wi-Fi مک

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

  • مشتریان تماس می گیرند اوبر از تلفن برای صحبت با یکی از اعضای تیم.

  • هنگامی که سواری تأیید شد، اوبر اطلاعاتی را از طریق پیام متنی در مورد سواری ارسال می کند، از جمله نام و تصویر راننده، شماره پلاک و زمان تخمینی رسیدن آنها.

  • در نهایت، مشتری با رسیدن راننده به محل وانت خود، پیامک دیگری دریافت می کند.

  • نکات چطور؟ رزرو Uber از طریق تلفن راهی برای انجام این کار فراهم نمی کند – مطمئناً باعث ناراحتی رانندگان می شود. اما اوبر خاطرنشان می کند که سواران در صورت تمایل می توانند راهنمایی های نقدی ارائه دهند.

«ارائه راه‌های بیشتر به مشتریان برای استفاده اوبر یکی از سخنگویان از طریق به TechCrunch گفت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nMusyK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *