این تلویزیون 0.6 اینچی OLED بدترین کابوس کریستوفر نولان است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از های تخت بسیار بزرگ گرفته تا پروژکتورهای دیواری، منصفانه است که بگوییم تلاش برای دستیابی به یک تجربه سینمایی در خانه باعث شده است که بسیاری از ما اتاق نشیمن خود را غرق کرده باشیم. با این حال، یک کمپین KickStarter روش کاملاً متفاوتی را اتخاذ می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد یک OLED جدید با اندازه کمتر از یک اینچ سرمایه‌گذاری کند.

TinyTV Mini که توسط شرکت الکترونیکی TinyCircuits ساخته شده است، یک تلویزیون رترو کوچک است که می‌توان آن را با قیمتی معادل 50 دلار خریداری کرد. () اگر مایل به حمایت از پروژه هستید. (از طریق FlatpanelsHD)

تلویزیون 0.64 اینچی که اساساً یک پخش کننده رسانه قابل حمل با 8 گیگابایت حافظه داخلی است، به اندازه یک کارت SD است، که آن را بسیار کوچکتر از بهترین تلویزیون های OLED معمولی ما می کند.

TinyTV Mini با پنل 64×64 پیکسلی، به نوعی نسخه حتی کوچکتر از TinyTV 2 این شرکت است که دارای صفحه نمایش نسبتاً بزرگ 1 اینچی LCD IPS است که دارای یک نمایشگر مثبت است. تیز وضوح 216×135 پیکسل.

هر دو تلویزیون کوچک دارای یک بلندگوی مونو در جلو هستند، اما بدون خروجی صدا یا خروجی HDMI، متأسفانه نمی‌توانید یکی از مدل‌های موجود در لیست بهترین نوار صوتی ما را جفت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین رطوبت گیر برای زیرزمین در سال 2023

همچنین به این معنی است که پخش به فایل‌های ویدیویی در حافظه داخلی محدود می‌شود، با TinyCircuits شامل نرم‌افزار برای شخصی و مک که می‌توان از آن برای فشرده‌سازی کلیپ‌ها استفاده کرد تا بتوان آن‌ها را در تلویزیون مشاهده کرد، و همچنین جلوه‌هایی مانند حلقه ثابت و ویدیو را اضافه کرد. .

Mini از یک میکروکنترلر Raspberry Pi RP2040 تغذیه می کند و دارای یک پورت USB Type-C برای انتقال داده و شارژ است. همچنین یک گیرنده IR داخلی برای استفاده با یک کنترل از راه دور اختیاری وجود دارد – اگرچه آن «کانال» مسخره کوچک (برای تعویض فایل‌های ویدیویی)، دکمه‌های پاور و صدا در بالا فقط برای نمایش نیستند، زیرا در واقع اینطور نیستند. کار کردن

تا حدودی قابل درک است، در عین حال، اندازه کوچک آن به این معنی است که تنها فضایی برای یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی (3.7 ولتی) وجود دارد که فقط اجازه می دهد تا حدود یک ساعت قبل از تمام شدن آب آن، تماشا کنید.

هر دو TinyTV 2 و TinyTV Mini اکنون با قیمت 49 دلار در KickStarter در دسترس هستند، با هدف TinyCircuits تاریخ ارسال مارس 2023 برای حامیان.

TinyTV Mini با تصویر محصول از راه دور

(اعتبار تصویر: TinyCircuits)

نظر: تلویزیون کوچک آنقدر بامزه است که نمی توان از آن پشتیبانی کرد

با توجه به اینکه کارگردانانی مانند کریستوفر نولان و دیوید لینچ قبلاً احساسات شدیدی نسبت به افرادی که فیلم را با تلفن خود تماشا می کنند دارند، باید فرض کنید که آنها این کار را نخواهند کرد. عشق ایده مردم در حال تماشای این تلویزیون (در واقع، لینچ این احتمال وجود دارد که لینچ تماماً آن را بپیچد و دوستش داشته باشد…)

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه آسان برای ضبط صفحه نمایش در ویندوز با صدا

سرگرم نگه داشتن ساکنان خانه عروسک های دخترم در حدود میزان توجیه من برای خرید TinyTV Mini است، اما این مانع نمی شود که من آن را بخواهم.

با تعهد 227780 دلاری – بسیار بیشتر از هدف 15000 دلاری TinyCircuits – و تقریباً 2500 حامی، واضح است که من تنها کسی نیستم که توسط تلویزیونی که مطمئناً باعث خستگی چشم من می شود، مجذوب شده ام.

اگر آماده نیستید با محدودیت‌های یک صفحه‌نمایش 0.64 اینچی کار کنید، شاید بهتر است بهترین پیشنهادات تلویزیون‌های OLED جمعه سیاه ما را بررسی کنید، اما احتمالاً به این دلیل است که قلب سنگی دارید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xdQSgE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *