این چیست و چگونه کار میکند؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر با آشنا هستید، احتمالاً از قبل می دانید که تیک آبی چیست و نشان دهنده یک حساب کاربری است که تأیید شده است. با این حال، تأیید اینستاگرام شامل چه چیزی است؟

نشان تأیید شده ابزاری است که به شناسایی حساب‌های واقعی شخصیت‌های عمومی و برندها کمک می‌کند. اگر تیک آبی در کنار نام خود داشته باشید، این نشان می دهد که شبکه حساب شما را واقعی و معتبر تأیید کرده است. برخلاف باور رایج، این تأیید به معنای تأیید این شخصیت‌های عمومی یا مارک‌ها نیست.

شرایط لازم برای تایید اینستاگرام

قبل از افزودن تیک آبی در کنار نمایه شخصی، چند الزام وجود دارد که کاربر باید رعایت کند. در کنار پیروی از شرایط استفاده و دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام، حساب شما باید این موارد نیز باشد:

  • معتبر: متعلق به یک شخص حقیقی، کسب و کار یا نهاد.
  • انحصاری متعلق به: فقط یک حساب برای هر نفر قابل تأیید است، به جز حساب های خاص زبان. اینستاگرام همچنین حساب های مورد علاقه عمومی را تأیید نمی کند، به عنوان مثال، puppymemes@.
  • عمومی: یک حساب عمومی، زیرا حساب های خصوصی در نظر گرفته نمی شوند.
  • تمام شده: تکمیل اکانت شامل بیو، عکس پروفایل و پس از درخواست فعال باشید.
  • مشهور – معروف: یک شخص، برند یا موجودیت قابل شناسایی و بسیار جستجو شده. حساب هایی که در منابع عمومی ظاهر می شوند بررسی می شوند.

درخواست تایید اینستاگرام

اگر معیارهای بالا را دارید، می توانید برای یک نشان تایید شده در اینستاگرام درخواست دهید. می توانید این کار را از طریق برنامه iOS، برنامه اندروید یا برنامه Lite انجام دهید. با هر گزینه، باید به نمایه خود دسترسی داشته باشید و وارد آن شوید تنظیمات. در آنجا گزینه ای برای درخواست تأیید پیدا خواهید کرد.

هنگام ضربه زدن روی تأیید درخواست، باید مشخصات شخصی خود را وارد کرده و یک فرم شناسایی (شناسه صادر شده توسط دولت یا اسناد تجاری رسمی) ارائه دهید. پس از وارد کردن این جزئیات، می توانید ارسال را فشار دهید. مطمئن شوید که نام کاربری که دارید همان چیزی است که می خواهید در صورت دریافت تأییدیه باشد. پس از تأیید، نمی توانید نام کاربری خود را در حساب خود تغییر دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه روشن کردن رومینگ داده در اندروید و آیفون

درخواست تایید اینستاگرام تضمینی برای دریافت نشان تایید نیست. اگر قبل از دریافت تأییدیه چندین بار درخواست دهید، درخواست شما لغو خواهد شد. درخواست کاملا رایگان است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد شکستن بانک برای تیک آبی نیست. اگر کسی از شما درخواست کرد که برای تایید اینستاگرام هزینه کنید، توجه داشته باشید که این یک کلاهبرداری است.

شما یک اعلان دریافت خواهید کرد فعالیت، حداکثر تا 30 روز پس از درخواست، با پاسخ به اینکه آیا حساب شما تأیید شده است یا خیر. اگر تأیید حساب شما رد شده است، می توانید ظرف 30 روز دوباره درخواست دهید.

دریافت تاییدیه اینستاگرام

اگر تیک آبی خوش شانس به شما داده شده است، زیاد دیوانه نشوید. اینستاگرام می‌تواند تاییدیه شما را در هر زمانی از بین ببرد. اگر هر یک از موارد زیر را انجام دهید، اینستاگرام ممکن است نشان شما را بگیرد یا حساب شما را غیرفعال کند:

  • تاییدیه اینستاگرام خود را بفروشید، انتقال دهید یا تبلیغ کنید.
  • از نمایه خود برای تأیید یا تبلیغ هر چیزی که شرایط استفاده یا دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، استفاده کنید.
  • سعی کنید تأیید را از طریق یک سایت شخص ثالث دریافت کنید.
  • چندین بار حساب خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید.
  • استفاده از اطلاعات نادرست یا گمراه کننده

اینستاگرام در مورد اینکه چه کسی را تأیید می‌کند سختگیر است و اگر فعالیت مشکوکی در حساب شما پیدا کند، بعید است که دوباره به شما نشان تأیید اعطا کند.

نکاتی برای دریافت تاییدیه اینستاگرام

اگر می‌خواهید تیک آبی را دریافت کنید و احساس می‌کنید که آماده درخواست هستید، نمایه خود را مرور کنید و نکات زیر را امتحان کنید تا شانس خود را برای شناخته شدن به عنوان یک حساب قابل توجه افزایش دهید.

پروفایل و بیو خود را بهینه کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام بررسی نمایه خود برای تأیید، بررسی نمایه خود یکی از اولین مراحل است. مطمئن شوید که هیچ شکافی در پروفایل شما وجود ندارد. این شامل داشتن یک عکس نمایه است که نشان دهنده کسب و کار، نام تجاری یا خود شما باشد. لوگوی برند امن ترین گزینه است و اصالت را فوراً نشان می دهد.

توصیفی قوی از اینکه شما یا کسب‌وکارتان چه کسی هستید، و همچنین وب‌سایت، شعار، جزئیات تماس یا هر اطلاعات ضروری دیگری را که لازم می‌دانید، درج کنید. چیزی را خالی نگذارید!

در حساب خود فعال بمانید

فعالیت در اینستاگرام نشانگر خوبی از یک حساب کاربری معمولی و معتبر است. فعالیت حساب یکی دیگر از عناصر فرآیند تأیید است، بنابراین حضور منظم در برنامه راه مهمی برای قابل اعتماد شدن در بین برنامه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برتر برای مشکل از دست دادن سیگنال GPS در نقشه های گوگل در اندروید

این فراتر از ارسال صرف است. با مخاطبان خود درگیر باشید و با فالوورهای خود اعتماد ایجاد کنید. از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا ببینید چه زمانی فالوورهای شما فعال تر هستند، بنابراین می توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و محتوای خود را بیشتر نمایان کنید.

فالوور واقعی بگیرید

وقتی نوبت به تایید شدن می رسد، فالوورهای واقعی نیز مهم هستند. این بدان معنی است که شما باید از خرید برای دنبال کنندگان خودداری کنید. بر ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی تمرکز کنید و از آن برای دریافت رشد ارگانیک پیروی کنید.

فالوورهای واقعی نمایه شما را تقویت می کنند در حالی که فالوورهای جعلی، ربات یا غیرفعال فقط اعتبار شما را کاهش می دهند. همچنین تعامل شما را کاهش می دهد، که برای ایجاد یک حساب کاربری سالم و قابل توجه ضروری است. از تاکتیک هایی مانند هشتگ های انتخاب شده، ارسال محتوای ترکیبی، هدایا، پاسخ دادن به نظرات و DM استفاده کنید.

مواظب اکانت های فریبکار باشید

اگر مکررا متوجه حساب‌های جعلی، طرفداران یا غیرمجاز می‌شوید که تظاهر به برند شما می‌کنند، نگران نباشید. این در واقع ممکن است نشانه خوبی باشد که شما کاندیدای عالی برای تایید اینستاگرام هستید، زیرا هدف از تایید تشخیص واقعی از جعلی است.

اگر احساس می‌کنید حساب‌های جعلی برای برند شما مشکل‌ساز شده‌اند، گزارش دهید و مرتباً نظارت کنید تا مطمئن شوید حساب‌ها سعی نمی‌کنند شما را پنهان کنند.

خود را در جستجوها قرار دهید

از آنجایی که جستجوی زیاد یکی دیگر از شاخص‌های یک حساب قابل تأیید است، قرار دادن موقعیت خود برای دیده شدن توسط افراد بیشتر یک راه عالی برای افزایش جستجو است. اکانت اینستاگرام خود را با استفاده از استراتژی های سئو بهینه کنید و در برنامه بیشتر دیده شوید.

اگر شما شخصا یا برند یا کسب و کارتان یک وبلاگ یا دارید، پست های خود را بهینه کنید تا در جستجوهای گوگل جایگاه بالاتری داشته باشید، یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید و پست مهمان را در آن بگنجانید.

درست مانند بسیاری دیگر از استراتژی های رسانه های اجتماعی، آنها دست به دست هم در ایجاد حساب های شما، گسترش دسترسی شما و افزایش قابلیت اطمینان شما انجام می شوند. و البته، این ها نیز تاکتیک هایی هستند که باید از آنها برای افزایش شانس خود در مورد تأیید صحت اینستاگرام استفاده کنید.

اکنون شما همه چیز را در مورد تأیید اینستاگرام، نحوه عملکرد، نحوه اعمال و نکاتی برای پیاده سازی برای افزایش شانس دریافت تیک آبی می دانید. نمی دانید استراتژی بازاریابی خود را در اینستاگرام از کجا شروع کنید؟ من یک راهنمای بازاریابی برای شما می گذارم تا بتوانید در اینستاگرام برتر باشید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ihLRVC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *