این SSD خارجی 16 ترابایتی تقلبی پرفروش‌ترین نسخه ذخیره‌سازی جدید آمازون است – فقط آن را نخرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که لیست ما را از بهترین معاملات SSD جمعه سیاه، با هلو یک محصول مواجه شدیم.

Sajiulas “هارد اکسترنال SSD قابل حمل 16 ترابایتی” (توضیحات آنها متعلق به ما نیست)، یک محصول ذخیره سازی به سختی قابل باور است که در حال حاضر نسخه شماره یک جدید در رده درایوهای حالت جامد خارجی بسیار رقابتی است.

به طور خلاصه، ادعا می شود که 16 ترابایت است SSD خارجی به شکل a سامسونگ T5 درایو، با قیمت برچسب 109.99 دلار. به اعتبار آمازون، آن را با پشتیبانی فنی رایگان ارائه می‌کند و تا 31 ژانویه 2023 قابل برگشت است و به مشتری زمان زیادی می‌دهد تا بفهمد که در واقع یک درایو 16 ترابایتی نیست، چه رسد به یک درایو حالت جامد 16 ترابایتی.

گرفتاری چیست؟

یک SSD خارجی واقعی از یک برند شناخته شده (2 ترابایت T7 Shield) به قیمت 149.99 دلار به فروش می رسد، که TB برای TB، 10 برابر ارزان تر است.

هنگامی که چیزی بیش از حد خوب است که درست باشد، احتمالاً همینطور است، و ما شکی نداریم که در مورد SSD 16 ترابایتی Sajiulas، مشکلی در سیستم فیلتر آمازون بسیار اشتباه بوده است.

ناگفته نماند، یک “هارد دیسک قابل حمل خارجی” 5 ترابایتی از یک شرکت مبهم به نام WIOTA وجود دارد که به طرز مشکوکی شبیه محصول Sajiulas است و نسخه شماره یک جدید در دسته هارد اکسترنال است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلفن هیچ (2) در مقابل تلفن هیچ (1): چه خبر؟

هر دو محصول صدها رتبه‌بندی مثبت را به خود جلب کرده‌اند و ادعا می‌کنند که سرعت خواندن خواندن به ترتیب 500 و 450 مگابیت بر ثانیه است.

نگاهی دقیق تر به بررسی ها روند نگران کننده ای را نشان می دهد. بسیاری از 5 ستاره ها برای محصولات مختلف هستند. یکی می گوید، “من یک رنگ آبی و صورتی سفارش دادم، برادرم او را دوست داشت، به او کمک می کند کنترل از راه دور را بهتر کنترل کند، زیرا او از کار افتاده است، آن را دوست دارم، متشکرم” و دیگری، “واقعا تعجب کردم که چقدر مایع در خود دارد. بدون نشت».

ما برای جلوگیری از تبلیغات بیشتر به آنها پیوند ندادیم.

آمازون چه می کند؟

آمازون قبل از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری 2022 محصولات تقلبی و جعلی را سرکوب کرده است.

این شرکت اخیراً فاش کرد که در یک عملیات بیش از 240000 قلم کالا را در چین توقیف کرده است و مجموع محصولات توقیف و دفع شده آن را به بیش از سه میلیون رساند. نگران کننده است که در سال 2021 بیش از 2.5 میلیون تلاش توسط گران به اصطلاح بد در سراسر جهان برای ایجاد حساب های فروش جدید صورت گرفت.

صرف نظر از این، هنوز شکاف‌هایی در سیستم ضد جعل آمازون وجود دارد که به اپراتورهایی مانند Sajiulas و Wiota اجازه می‌دهد محصولات جعلی را به مشتریان نامشخص بفروشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Herself Health که مراقبت های اولیه را برای زنان 65 سال و بالاتر ارائه می کند، 26 میلیون دلار جمع آوری می کند

TechRadar Pro با آمازون تماس گرفته است و در صورت دریافت هر گونه پاسخی، گزارش خواهد داد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gvYiYv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *