بازاریابی لوله کشی 2023 | گام های ساده برای رشد کسب و کار شما

زمان مطالعه: 10 دقیقه

چگونه برای کسب و کار لوله کشی خود سرنخ های بیشتری کسب کنید

تقریباً هر چیزی را می توانید اصلاح کنید. خطوط آب شکسته، شیرهای آب نشتی، زهکشی متوقف شده است؟ شرکت لوله کشی شما می تواند آن را اداره کند! اما، از نظر استراتژی های بازاریابی لوله کشی، شما سرنخی ندارید که از کجا شروع کنید.

تنها چیزی که می دانید این است که تلفن شما آنقدر که می خواهید زنگ نمی خورد. سرنخ های لوله کشی آن طور که انتظار داشتید نمی چرخند.

با تغییر تکنولوژی، روشی که مشتریان بالقوه لوله کشی به دنبال متخصصان می گردند نیز تغییر می کند. مشاغل لوله کشی دیگر نمی توانند به تبلیغات شفاهی یا سایر اشکال سنتی متکی باشند. برای اینکه شرکت های لوله کشی در بازار امروز پیشرفت کنند، باید در تجارت خود تسلط داشته باشند و در عین حال در مقابل رقبای آنلاین ایستادگی کنند.

به گفته گوگل، وجود دارد بیش از 300000 جستجو در ماه برای عبارت “لوله کش”. بنابراین، اگر سرنخ های لوله کشی مورد نیاز برای سرپا ماندن را دریافت نمی کنید، به این دلیل است که تجارت لوله کشی شما یک استراتژی بازاریابی دیجیتال لوله کشی ندارد.

در این پست، مواردی را که برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موفق لوله کشی نیاز دارید، بررسی خواهیم کرد. ما پوشش خواهیم داد: آنچه لوله کشی شما برای موفقیت نیاز دارد، سئوی محلی برای لوله کش ها، تبلیغات پولی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، فهرست های فهرست راهنما و موارد دیگر!

بازاریابی دیجیتال برای رشد شرکت لوله کشی شما

بازاریابی لوله کشی می تواند منجر به لوله کشی و تهویه مطبوع بیشتر و قرار ملاقات های رزرو شده بیشتر شود که هر دو منجر به افزایش درآمد برای تجارت لوله کشی شما می شود.

ما به این خواهیم پرداخت که چه جنبه‌هایی از بازاریابی لوله‌کش را می‌توانید در خانه انجام دهید و چه استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی بهتر است استخدام شوند.

بهینه سازی وب سایت لوله کشی

ابتدا، می خواهید با وب سایت لوله کشی خود شروع کنید. سایت شما پایه ای خواهد بود که تمام تلاش های بازاریابی آنلاین شما بر روی آن ساخته می شود. صرف نظر از اینکه کدام شکل از بازاریابی اینترنتی را برای گنجاندن در بودجه بازاریابی خود انتخاب می کنید، همه مشتریان بالقوه به وب سایت لوله کشی شما هدایت می شوند.

راهنمای بازاریابی لوله کشی

وب سایت لوله کشی شما اولین تعاملی است که مشتریان بالقوه با تجارت لوله کشی شما دارند. با این حال، داشتن یک سایت لوله کشی یک صفحه ای که رتبه پایین تری نسبت به سایر مشاغل محلی دارد، کمک چندانی به دریافت سرنخ های جدید لوله کشی نمی کند.

برای اینکه وب‌سایت لوله‌کشی یا تهویه مطبوع شما در موتورهای جستجو رتبه‌بندی شود و سرنخ‌های لوله‌کشی را به مشتریان پولی تبدیل کند، باید سریع، آسان برای پیمایش، سازگار با موبایل و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو باشد.

  • بارگذاری سریع: اکثر مصرف کنندگان انتظار دارند که یک وب سایت در عرض 3 ثانیه بارگذاری شود. به ازای هر ثانیه که وب سایت شما طول می کشد تا بارگذاری شود، نرخ پرش شما (نرمی که مخاطبان شما از سایت شما خارج می شوند و به وب سایت دیگری می روند) ده برابر افزایش می یابد. گوگل هنگام رتبه بندی سایت ها، نرخ پرش سایت را در نظر می گیرد. بنابراین، نه تنها داشتن یک وب سایت سریع برای حفظ مشتریان بالقوه در وب سایت شما مهم است، بلکه برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو نیز ضروری است. می توانید سرعت وب سایت خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه کار می کند.
  • آسان برای پیمایش: کارکنان لوله کشی شما خدمات استثنایی به مشتریان را شخصا ارائه می دهند. بنابراین، آیا وب سایت شما نباید همین کار را انجام دهد؟ با وجود رقابتی که هم کسب و کارهای بزرگ و هم کسب و کارهای کوچک با آن روبرو هستند، نباید توانایی جستجوگر را برای حرکت به سمت رقیب خود دست کم بگیرید. همه وب‌سایت‌های لوله‌کشی باید ناوبری واضح، محتوایی که به سؤالات آنها پاسخ می‌دهد و راه آسانی برای تماس با شما داشته باشند.
  • موبایل پسند: 60٪ از جستجوهای خدمات لوله کشی در یک دستگاه تلفن همراه شروع می شود. اکثر مشتریان احتمالی لپ تاپ خود را برای یافتن یک لوله کش محلی روشن نمی کنند. علاوه بر این، گوگل همچنین به وب‌سایت‌هایی که برای موبایل بهینه‌سازی شده‌اند ترجیح می‌دهد، زیرا تجربه بهتری برای مشتری ارائه می‌دهد.
  • بهینه شده برای موتورهای جستجو: اگر مشتریان بالقوه شما نتوانند آن را ببینند، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟ اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو وارد می شود. ما کمی بعد به این موضوع خواهیم پرداخت!
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم نمایش Invite Colaborator در اینستاگرام

سئوی لوله کشی برای مشاغل محلی

یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی لوله کشی بلند مدت سئو یا بهینه سازی موتور جستجو است.

برای اینکه وب سایت شما تولید سرنخ لوله کشی را راه اندازی کند و ادامه دهد، مشتریان بالقوه و فعلی شما باید بتوانند به سرعت وب سایت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. اینجا جایی است که SEO برای تهویه مطبوع و لوله کش وارد می شود.

سئو برای لوله کش ها چیست؟

سئو چیست؟

این فرآیند کمک به صفحات وب شما است که در صفحه نتایج جستجو بالاتر نشان داده شوند.

بنابراین، هنگامی که شخصی در منطقه خدمات شما خدمات لوله کشی را که کسب و کار لوله کشی شما ارائه می دهد جستجو می کند، می خواهید ابتدا وب سایت شما نمایش داده شود. با این حال، از آنجایی که شما اینجا هستید، ما فرض می کنیم که اینطور نیست. بهینه سازی موتور جستجو می تواند کمک کننده باشد.

ایده های بازاریابی لوله کشی

93 درصد از هر تجربه آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود، و 47 درصد از جستجوگران یکی از سه فهرست اول در صفحه نتایج موتور جستجو را انتخاب می کنند.

اگر این درست است، پس چرا هر شرکت لوله کشی روی خدمات سئوی لوله کشی سرمایه گذاری نمی کند؟

بهینه سازی برای جستجوی گوگل یک سرمایه گذاری بلندمدت بازاریابی لوله کشی است. زمان می برد تا این نوع بازاریابی برای لوله کش شروع به نشان دادن نتایج کند. با این حال، هنگامی که وب سایت شما شروع به جلب توجه کرد، نتایج باید به طور تصاعدی در طول زمان رشد کنند.

این بدان معنی است که سایت شما به طور مداوم مشتریان جدید بیشتری را با گذشت زمان جذب می کند. شما مجبور نخواهید بود که هر بار که جستجوگر در صفحه شما قرار می گیرد، هزینه ای بپردازید. تمام ترافیکی که از خدمات سئوی خود دریافت می کنید کاملاً ارگانیک است.

قبل از اینکه بدانند به خدمات شما نیاز دارند توسط مشتریان آینده کشف شوید - دانلود راهنمای رایگان

استراتژی بازاریابی محتوا برای تقویت صفحات خدمات لوله کشی

کلید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ارگانیک موفق، داشتن یک برنامه بازاریابی محتوای قوی است.

برای اینکه محتوای شما به مشتریان بالقوه لوله کشی در منطقه شما دسترسی پیدا کند، باید زمان مناسبی را برای تحقیقات کلمات کلیدی صرف کنید.

می بینید، باید به سوالاتی که مخاطبان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند پاسخ دهید. بسیاری از شرکت های لوله کشی معتقدند که می توانند به سادگی به همان سوالاتی که از طریق تلفن دریافت می کنند پاسخ دهند. در بیشتر مواقع اینطور نیست.

چرا؟

صنعت لوله کشی رقابتی است.

بسیاری از پیمانکاران لوله کشی منابع بازاریابی خود را در تبلیغات آنلاین لوله کشی سرمایه گذاری کرده اند. آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، مانند Digital Logic، می‌توانند از ابزارها و برنامه‌ریزان تحقیق کلمات کلیدی برای دیدن استفاده کنند دقیقاً چگونه مشتریان بالقوه لوله کشی شما جستجو می کنند.

ما راه حل های استراتژیک را برای رشد کسب و کار لوله کشی شما بر اساس داده های زمان واقعی ارائه می دهیم. ما تیمی از مدیران حساب دارای گواهینامه Google با دانش گسترده در مورد نحوه عملکرد صنعت لوله کشی داریم. ما می دانیم که چگونه از بودجه بازاریابی لوله کشی خود برای به دست آوردن بیشترین سود برای پول خود استفاده کنیم.

به زبان ساده، این حوزه بازاریابی برای لوله کش ها باید به متخصصان سئو واگذار شود.

در حالی که ما استخدام یک آژانس بازاریابی لوله کشی برای بهینه سازی وب سایت خود را توصیه می کنیم، اما می دانیم که هر صاحب کسب و کار کوچک نمی تواند هزینه پرداخت یک شرکت بازاریابی خارجی را بپردازد، حتی اگر بداند به خدمات بازاریابی که شرکت ارائه می دهد نیاز دارد.

چگونه می توانید با استفاده از صفحه کسب و کار گوگل خود، ترافیک آنلاین بیشتری به وب سایت لوله کشی خود داشته باشید

اگر بودجه لازم برای سرمایه گذاری در خدمات بازاریابی لوله کشی ارگانیک با کیفیت را ندارید، چند کار وجود دارد که می توانید به تنهایی انجام دهید تا به مشتریان محلی دسترسی داشته باشید.

آیا تا به حال برای کسب و کار محلی جستجو کرده اید تا متوجه شوید که فهرست Google آدرس، ساعات کار یا حتی شماره تلفنی برای تماس ندارد؟ به احتمال زیاد، این ناشی از عدم مدیریت Google برای کسب و کار من است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Bumble در حال آزمایش یک برنامه BFF جداگانه برای یافتن دوستان است
آژانس بازاریابی لوله کشی

برای اینکه به کسب و کار لوله کشی خود در فضای آنلاین متمایز شود، باید صفحه Google برای کسب و کار من را مدعی کنید و آن را مدیریت کنید. ادعای مالکیت و مدیریت صفحه Google Business شما شانس نمایش در بسته محلی Google، ، Local Finder و غیره را افزایش می دهد.

صاحبان مشاغل کوچک که هنوز آماده سرمایه گذاری در بازاریابی لوله کش نیستند، باید مطمئن شوند که صفحه Google Business آنها کاملاً بهینه شده است تا نتایج را ببینند.

به منظور بهینه سازی کامل کسب و کار گوگل شرکت لوله کشی خود، باید:

  • یک NAP ثابت (نام کسب و کار، آدرس و شماره تلفن) در همه دایرکتوری های دیگر (حتی آنهایی که خودتان تنظیم نکرده اید) داشته باشید. اگر یک دایرکتوری آدرس شما را به عنوان خیابان 123 و دیگری به عنوان خیابان 123 فهرست می کند، این باعث می شود حساب شما از نظر گوگل بی مزه به نظر برسد.
  • مطمئن شوید که همه مکان‌های کسب‌وکار دارای فهرست‌های کسب‌وکار Google هستند
  • دسته بندی های کسب و کار شرکت لوله کشی خود، خدمات ارائه شده، شرح کسب و کار، ساعات کار را اضافه کنید
  • تعداد خوبی از نظرات 5 ستاره را داشته باشید
  • به طور منظم پست کنید (حداقل یک بار در هفته)

هنگامی که فهرست کسب و کار Google خود را تنظیم کردید، می توانید مشتریان فعلی خود را تشویق کنید تا نظرات آنلاین خود را ارائه دهند. این به جذب مشتری در طول زمان کمک می کند.

Google My Business یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی رایگان برای سئوی محلی است. اگر نمی توانید از نظر مالی هیچ یک از دیگر ایده های بازاریابی لوله کشی ما را تغییر دهید، حداقل این یکی را امتحان کنید!

سرمایه گذاری در تبلیغات پولی برای سرنخ های لوله کشی سریع

اگر کسب و کار لوله کشی شما اکنون به مشتریان جدید نیاز دارد، پس باید در تبلیغات گوگل سرمایه گذاری کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC به هر شرکت لوله کشی اجازه می دهد در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل پیدا شود.

برخلاف شکل‌های سنتی تبلیغات، که می‌تواند آزاردهنده و مزاحم باشد، این شکل از بازاریابی آنلاین لوله‌کش تنها زمانی نشان داده می‌شود که شخصی در منطقه شما خدمات لوله‌کشی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد جستجو کند.

انواع مختلفی از تبلیغات PPC وجود دارد. اگر می‌خواهید روی بهترین و مؤثرترین شکل تبلیغات آنلاین پولی سرمایه‌گذاری کنید، باید از تبلیغات خدمات محلی Google استفاده کنید.

تبلیغات خدمات محلی Google برای لوله کش ها

مانند تبلیغات PPC، تبلیغات خدمات محلی به ازای هر سرنخ پرداخت می شود. این بدان معنی است که شما فقط زمانی پرداخت خواهید کرد که کسی تماس بگیرد.

چه چیزی تبلیغات خدمات محلی برای لوله کش را با تبلیغات معمولی PPC متفاوت می کند؟

با تبلیغات خدمات محلی، فقط هزینه پرداخت می کنید سرنخ های تایید شده. گوگل خواهد کرد برای هر گونه سرنخ غیرمجاز به شما بازپرداخت می کند که کمپین بازاریابی شما ایجاد می کند.

شرکت بازاریابی لوله کشی

در Digital Logic، بسته به منطقه، مشتریان لوله کشی ما سرنخ های تایید شده را با هزینه متوسط ​​12 تا 27 دلار برای هر سرنخ دریافت می کنند.

کارشناسان HVAC PPC ما دارای گواهینامه گوگل هستند و به خوبی در بازاریابی لوله کش ها مسلط هستند. ما می دانیم که چگونه از هزینه های بازاریابی خود بیشترین بهره را ببریم.

از صفحات رسانه های اجتماعی و فهرست دایرکتوری ها استفاده کنید

رسانه های اجتماعی برای لوله کش ها

شما می توانید با پایگاه مشتریان فعلی شرکت لوله کشی خود درگیر شوید، در حالی که برند لوله کشی خود را به صورت آنلاین با استفاده از کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

از نظر بازاریابی رسانه های اجتماعی، برخی از کسب و کارها واقعا خوب عمل می کنند و برخی نه. متأسفانه، اکثر مردم برای یافتن یک سرویس لوله کشی محلی به یا اینستاگرام مراجعه نمی کنند.

اما، می توانید از آن پست های رسانه های اجتماعی برای ایجاد بک لینک های ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید. برای انجام این کار، اساساً پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنید که خدمات شما را به نمایش می‌گذارند. در هر پست، می‌خواهید پیوندی به وب‌سایت خود اضافه کنید که بیشترین ارتباط را با پست شما دارد.

در حالی که این هجوم مشتریان جدید ایجاد نمی کند، به جامعه محلی شما نشان می دهد که در دسترس هستید، در حالی که کمی گوگل را تشویق می کند که سایت شما معتبر است.

فهرست های دایرکتوری

یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی رایگان لوله کش که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، فهرست های دایرکتوری است. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، می خواهید پروفایل های فهرست آنلاین زیر را برای کسب و کار لوله کشی خود ادعا و بهینه کنید:

یک آژانس بازاریابی لوله کش حرفه ای استخدام کنید

در حالی که می توانید به تنهایی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای تجارت لوله کشی خود طراحی کنید، اگر یک شرکت بازاریابی دیجیتال قابل اعتماد با تجربه صنعت لوله کشی را برای ارائه خدمات بازاریابی HVAC استخدام کنید، بازگشت سرمایه بسیار بهتری خواهید دید.

خدمات بازاریابی لوله کشی

در Digital Logic، ما در فرآیند صدور صورت‌حساب کاملا شفاف هستیم و به مشتریان خود بازخورد صادقانه می‌دهیم. ما نرخ حفظ مشتری عالی داریم و ترجیح می دهیم با قراردادهای سختگیرانه کار نکنیم. اگر شرکت لوله کشی شما رتبه اول را در نتایج جستجو ندارد یا اگر کسب و کار شما به تجارت بیشتری نیاز دارد، با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم کمک کنیم!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iMj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *