بازخرید کدهای Garena Free Fire Max 21 نوامبر 2022: دریافت جوایز رایگان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Garena Free Fire Max یک بتل رویال است که آیتم های درون بازی مانند اسلحه، الماس، پوسته و موارد دیگر را به صورت رایگان ارائه می دهد. نسخه بازسازی شده Garena Free Fire در سال 2021 راه اندازی شد و از آن زمان به بعد محبوب شده است. جوایز گفته شده را می توان با استفاده از کدهای پاداش روزانه به دست آورد. توسعه دهندگان بازی این کدهای الفبای عددی متشکل از حروف بزرگ و ارقام را روزانه به روز می کنند.

یک اختصاصی وجود دارد که بازیکنان می توانند کدهای موجود را در آن بازخرید کنند. اما خوانندگان باید بدانند که کدهای پاداش روزانه برای خانه های محدود و فقط برای 500 کاربر اول موجود است. پس عجله کنید و کدها را قبل از اتمام بازخرید کنید.

بازیکنان این شانس را دارند که با استفاده از کدهای بازخرید روزانه، جعبه سلاح Rebel Academy، جعبه غارت سلاح شورش، کوپن الماس، چتر نجات سر آتش را برنده شوند.

پس از بازخرید کدها، بازیکنان باید به خزانه بازی بروند که در آن دیوار بازی ظاهر می شود. کاربران می توانند در ازای دریافت این کدها به طلا یا الماس دسترسی داشته باشند. از کدهای بازخرید Garena Free Fire Max می‌توان برای خرید آیتم‌های درون بازی مانند جعبه غارت سلاح شورشی، جعبه غارت سلاح شورش، کوپن‌های الماس، چتر نجات سر آتش و موارد دیگر استفاده کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Gravitics 20 میلیون دلار برای ساخت واحدهای ضروری برای زندگی و کار در فضا جمع آوری می کند •

در اینجا لیست همه کدهای فعال برای 21 نوامبر 2022 آمده است:

FFICJGW9NKYT

FFCO8BS5JW2D

FFAC2YXE6RF2

FF11NJN5YS3E

FF11WFNPP956

MQJWNBVHYAQM

8F3QZKNTLWBZ

J3ZKQ57Z2P2P

W4GPFVK2MR2C

WCMERVCMUSZ9

MSJX8VM25B95

RRQ3SSJTN9UK

FF7MUY4ME6S

SARG886AV5GR

FF1164XNJZ2V

نحوه بازخرید کدهای Garena Free Fire Max

به سایت رسمی Rewards Redemption بازی در بروید

با استفاده از Facebook، Twitter، Google یا VK ID به حساب خود وارد شوید

حالا کدهای ذکر شده در بالا را کپی کرده و در کادر متنی پیست کنید

برای ادامه روی Confirm کلیک کنید. جوایز را در بخش ایمیل درون بازی دریافت خواهید کرد. طلا یا الماس به طور خودکار به کیف پول حساب اضافه می شود.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cRe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *