بازیگر Willow Ellie Bamber تحت فشار نگه داشتن راز بزرگ مجموعه دیزنی پلاس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسپویلرهای اصلی سریال دیزنی پلاس ویلو دنبال می شود.

درخت بید الی بامبر، گر از «فشار» انتخاب شدن به عنوان یک شخصیت بسیار مهم با یک راز بزرگ در دیزنی پلاس سریال فانتزی

بامبر – که سریال را با بازی داو خدمتکار آشپزخانه شروع می کند – در نهایت توسط ویلو (وارویک دیویس) به عنوان نسخه بزرگسال الورا دانان، نوزادی که در کنار رودخانه در فیلم اصلی 1988 پیدا شده است، نقاب از او آشکار می شود که جرقه ای برای بازگشت می دهد. او به یک خانواده دایکینی

بامبر که به طور انحصاری با TechRadar صحبت می کند در مورد اینکه آیا از راز شخصیت خود در اولین تست بازیگری برای این نقش می دانست یا نه، می گوید: “من فکر می کردم. در دور اول تست ها محرمانه بسیار زیادی وجود داشت، سپس با جان صحبت کردم. [Jonathan Kasdan, who developed the story] و کمی واضح تر شد او گفت “چیزی اتفاق می افتد و فاش می شود”. نماینده من یک سوء ظن عجیبی داشت که شاید نقش بچه را بازی کند، بعد فهمیدم که قرار است نقش بچه را بازی کنم، پس البته در مورد آن آینده فوق العاده هیجان زده بودم.

او می افزاید: “محرمانه نگه داشتن آن از دوستان و خانواده واقعاً سخت بود.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پایه و نگهدارنده تبلت خودرو برای سال 2023

بازیگران اصلی Willow در یک جنگل ایستاده و به دنبال چیزی در نمایش دیزنی پلاس می گردند

در جستجوی آن راز بزرگ مانند … (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

در این فیلم، ملکه شیطان صفت باوموردا می گوید که علامت گذاری روی بازوی الورا دانان ثابت می کند که او سعی خواهد کرد او را سرنگون کند و از او می خواهد که او را بکشند. با این حال، در ادامه سری متوجه می‌شویم که پس از اینکه ویلو نوزاد را به مادمارتیگان (وال کیلمر، که متأسفانه بخشی از تولید جدید نیست) و دختر جنگجوی باوموردا، سورشا (جوان والی) داد، آنها او را با خانواده‌ای جدید مخفی کردند و به او هویتی متفاوت داد تا از چشمان کنجکاو در امان بماند.

با توجه به این واقعیت که این فیلم یک فیلم کلاسیک کالت با میراثی بیش از سه دهه است، بامبر – که اخیراً در فیلم‌های The Serpent و The Trial of Christine Keeler ظاهر شده است – می‌گوید که سنگینی انتظار را بر او احساس کرده است.

او اذعان می کند: «واقعاً فشاری وجود داشت. “فکر می کنم فقط رفتن به صحنه و دیدن مقیاس آن و لباس ها و دیدن اینکه همه در اوج بازی خود هستند چیزی بود که بسیار دلهره آور شد. من می گفتم: “وای، اینجا من در بین بهترین ها هستم. خلاقان در این صنعت و من نیز باید در اوج بازی خود باشم. اما من اغلب اضطراب را به هیجان تبدیل می کنم زیرا آنها بسیار به هم مرتبط هستند، بنابراین سعی کردم واقعاً در مورد آن هیجان زده باشم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین قاب چرمی برای Google Pixel 7a

این برنامه ی 10 قسمتی، الورا دانان بزرگ شده را می بیند که با ویلو، که باید قدرت های جادوگری خود را به او بیاموزد، در تلاش برای نجات شاهزاده آریک ربوده شده (دمپسی بریک) تلاش می کند. و بامبر می‌گوید برخی از صحنه‌های مورد علاقه‌اش برای فیلم‌برداری در کل سریال با ستاره همنام سری جدید بود. او می افزاید: «صحنه هایی که من با وارویک (ویلو) جادو یاد می گیرم بسیار سرگرم کننده بود. ما واقعاً باید واقعاً بداهه بسازیم و این رابطه را ایجاد کنیم.»

برای محتوای بیشتر مبتنی بر Willow، بررسی کنید گفتگوی عمیق ما با بازیگران سریال برای پیدا کردن اینکه چگونه “همه چیز” قبل از تولید سریال، آموزش سکانس‌های اکشن آن و موارد دیگر هماهنگ شده است. متناوبا، بررسی کنید بهترین نمایش های دیزنی پلاس و بهترین فیلم های دیزنی پلاس برای پخش در حال حاضر.

Willow اکنون در دیزنی پلاس در حال پخش است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yhl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *