باگ بازی ویندوز 11 درمان شده است – اما نه برای همه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین نسخه 11 با مشکلی مواجه شده است که عملکرد را برای برخی از کاربران به شدت به هم می زند و منجر به مسدود شدن آپدیت 22H2 در آن رایانه های شخصی برای جلوگیری از بروز مشکل شده است – اما خبر خوب این است که بلوک ارتقا در حال حاضر مسدود شده است. تا حدی برداشته شد.

اگر این یکی را از دست دادید، باگ ویندوز 11 22H2 مورد بحث باعث “عملکرد کمتر از حد انتظار” در برخی بازی‌ها (و در واقع نرم‌افزارهای دیگر)، از جمله نرخ فریم لکنت زبان (یک پدیده به‌شدت آزاردهنده) شد. این به دلیل استفاده از ویژگی های اشکال زدایی GPU به اشتباه در رایانه های شخصی آسیب دیده بود.

به عنوان Neowin () توجه داشته باشید، در واقع این مشکل را برطرف نکرده است – هنوز – اما یک یادداشت تازه به داشبورد سلامت انتشار خود اضافه کرده است که در آن آمده است: «نگهداری حفاظتی با شناسه حفاظتی 41990091 به‌روزرسانی شده است تا فقط از دستگاه‌های ویندوزی که یکی از آنها را دارند محافظت کند. زیرمجموعه کوچکی از بازی‌ها و برنامه‌هایی که هنوز تحت تأثیر این مشکل هستند.»

این بدان معنی است که بسیاری از کاربران ویندوز 11 که قبلاً با نگه‌داری حفاظتی ذکر شده مسدود شده بودند، اکنون می‌توانند به‌روزرسانی 22H2 را دانلود کنند – فقط افرادی که یکی از تعداد کمی از بازی‌ها و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند که در برابر باگ آسیب‌پذیر هستند. در حال حاضر از ارتقاء متوقف شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف همه پست ها و نظرات Reddit در مرورگر وب

تجزیه و تحلیل: افراد بدشانس فقط باید صبورانه صبر کنند – اما تا کی؟

امیدواریم که این بدان معناست که اکثر گیمرهای رایانه شخصی که به دلیل این نقص از ارتقاء باز مانده بودند، اکنون می توانند به روز رسانی ویندوز 11 22H2 را دریافت کنند. با این حال، ممکن است فوراً ارتقاء را مشاهده نکنید، و همانطور که مایکروسافت مشاهده می کند، ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد تا بلوک برداشته شود و 22H2 در واقع ارائه شود.

همانطور که مایکروسافت چند روز پیش این را در داشبورد سلامت خود منتشر کرد، این ارتقا اکنون باید برای همه افرادی که تازه واجد شرایط دریافت آن هستند در دسترس باشد. اگر هنوز به‌روزرسانی 22H2 به شما پیشنهاد نشده است، ارزش آن را دارد که رایانه شخصی خود را راه‌اندازی مجدد کنید و به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید – اما اگر این کار را انجام نداد، احتمالاً یکی از افراد بدشانسی هستید که هنوز تحت تأثیر این باگ هستید.

در این صورت، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که صبورانه منتظر بمانید تا مایکروسافت دست به کار شود و یک راه حل کامل برای این مشکل پیاده سازی کند. در مورد اینکه چقدر طول می کشد، خوب، حدس شما به خوبی حدس ما است.

برای ارائه ایده ای به شما، رفع اشکالات خشن تر ممکن است نیاز داشته باشد، و اخیراً شاهد یک باگ نسبتاً ناخوشایند چاپگر ویندوز 11 بودیم – مشکلی که ویژگی های مهم برخی از دستگاه ها را از بین می برد، مثلاً امکان چاپ رنگی – دو ماه طول کشید تا حل شود. امیدواریم که این نقص بازی به این اندازه پیچیده نباشد که بتوان آن را برطرف کرد، اما چه کسی می‌داند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین Chromebook در بریتانیا با قیمت کمتر از 300 پوند

عدم امکان ارتقاء به جدیدترین نسخه ویندوز 11 یک تجربه ناامید کننده است، زیرا ممکن است ویژگی های اضافه شده را از دست بدهید، یا شاید نگران کننده تر، در بخش امنیتی برای رفع آسیب پذیری ها کار کنید – و دومی احتمالاً می تواند رایانه شما را ترک کند. برای استثمار شدن باز است

به همین دلیل است که ما عموماً به مردم توصیه می‌کنیم که نسبتاً سریع به‌روزرسانی کنند، اگرچه از طرف دیگر، گاهی اوقات بهتر است در همان روزی که یک به‌روزرسانی منتشر می‌شود کمی محتاط باشند، زیرا کاربران اولیه ممکن است با باگ‌های توقف نمایش یا مشکلات ناشی از ارتقا مواجه شوند. . به عبارت دیگر، می‌تواند عاقلانه باشد که برای مدت کوتاهی دست نگه دارید، اما برای مدت طولانی معطل نشوید – فقط زمان کافی برای نظارت بر سرفصل‌های اخبار و انجمن‌های آنلاین برای مشاهده اینکه آیا با هر به‌روزرسانی داده شده اشکالات بدی ایجاد شده است یا خیر. .

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Gny
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *