با این نکات کپشن اینستاگرام قوی بنویسید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اگرچه تصاویر، ویدیوها یا حلقه‌ها شخصیت‌های اصلی فید هستند، اما کپشن‌ها همچنان کلید موفقیت محتوای شما هستند. اما، کپشن های کامل اینستاگرام کدامند؟ خب، حقیقت این است که واقعاً به حساب شما و اهداف شما بستگی دارد.

بسیاری از مواقع متنی که با پست همراه است می‌تواند بر لایک‌ها، فالوورها یا کسی که می‌داند، شاید حتی بر فروش تأثیر بگذارد.

بنابراین، امروز قصد داریم نکات و مثال هایی را در مورد نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام قوی برای محتوای خود به شما ارائه دهیم!

قبل از نوشتن کپشن اینستاگرام به این موضوع توجه کنید

قبل از نوشتن کپشن، مهم است که در مورد آنچه می خواهید در استراتژی خود به انجام برسانید فکر کنید. این می تواند افزایش ترافیک شما، افزایش آگاهی از یک محصول، جلب اعتماد مشتریان و غیره باشد.

اگرچه برخی از محتواها ممکن است هدف واضح تری نسبت به سایرین داشته باشند، سعی کنید آنچه را که می خواهید به آن برسید در نظر داشته باشید.

پس از اینکه هدف محتوا را در نظر گرفتید، عنوان شما باید شامل یک علامت باشد فراخوانی برای اقدام که این را منعکس می کند. در اینجا چند نمونه معمول CTA آورده شده است:

  • اکنون مشترک شوید!
  • آیا ارسال رایگان می خواهید؟
  • سفر خود را به سوی موفقیت آغاز کنید.
  • آزمایشی رایگان 30 روزه خود را امروز فعال کنید!
  • این فرصت را از دست ندهید.
  • به 500000 بازاریاب دیگر بپیوندید و در خبرنامه ما مشترک شوید.
  • هم اکنون جای خود را رزرو کنید
  • امروز ثبت نام کنید!
  • بیشتر بدانید.
  • قالب رایگان ما را دانلود کنید.

متأسفانه، دعوت به اقدام به تنهایی به معنای بازگشت سرمایه بالاتر، فالوورهای بیشتر یا فروش بیشتر نخواهد بود. با این حال، مهم است که فالوورهای خود را در مسیر درست هدایت کنید و CTA برای جلب توجه خواننده تأثیرگذار است.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون می‌خواهیم به کار نوشتن نسخه بپردازیم!

چگونه کپشن های قوی اینستاگرام بنویسیم

اگر محتوای خود را برنامه ریزی کرده اید، اما همچنان با زیرنویس ها گیر می کنید، تنها نیستید. کپی کردن محتوا می تواند مشکل ساز باشد.

اگرچه روشی برای نوشتن کپشن اینستاگرام وجود ندارد، اما ما قصد داریم نکات و عناصر مهمی را ارائه کنیم که باید هنگام ارسال محتوای خود به آن توجه کنید.

جمله اول مهمترین است

با فاصله زمانی متوسط ​​توجه کاربر فقط 8 ثانیه، ما باید در مورد نحوه جلب توجه مخاطبان خود استراتژیک باشیم. بنابراین، جمله اول نه تنها برای جلب توجه بیشتر، بلکه تبدیل کاربران به مشتری نیز ضروری است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چه زمانی Mission Impossible: Dead Reckoning – قسمت اول به پارامونت پلاس می آید؟

اطمینان حاصل کنید که مهمترین جزئیات را در جمله اول وارد کنید. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که پیام شما در ترجمه گم شود. همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، اگر عنوان شما بیش از دو جمله باشد، بقیه متن شما را در زیر دکمه “بیشتر” پنهان می کند.

به برند خود وفادار بمانید

این در مورد هر محتوایی که از طرف نام تجاری خود ارسال می کنید صادق است، اما مطمئن شوید که برای برند خود معتبر می مانند. این بدان معنا نیست که باید به همان پنج عبارت پایبند باشید، اما مطمئن شوید که ماموریت و چشم انداز خود را منعکس می کنید.

کاربران تمایل بیشتری به دنبال کردن و اعتماد به برندهایی دارند که دارای هویت قوی هستند. بهش فکر کن. چه برندهایی به خوبی به هویت برند خود وفادار می مانند؟ احتمالاً می توانید برخی از آنها را از بالای سر خود نام ببرید.

به این فکر کنید که چه چیزی را از این مارک ها تحسین می کنید، و این را در هنگام نوشتن زیرنویس خود در نظر داشته باشید. نمی دانید هویت برند شما چیست؟ این مقاله زیر را بخوانید و همین امروز هویت برند خود را بسازید!

نکاتی برای تقویت برند شخصی خود در رسانه های اجتماعی

طول را در نظر داشته باشید

کپشن های اینستاگرام حداکثر 2200 کاراکتر دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید تمام این فضا را برای هر پست اشغال کنید. سعی کنید طول ها را با هم مخلوط کنید تا در الگوهای یکسان قرار نگیرید.

به طور کلی هر چه کوتاهتر باشد بهتر است. با زیرنویس‌های کوتاه‌تر، احتمالاً توجه خوانندگان را به خود جلب می‌کنید.

با این حال، اگر در نهایت عنوان طولانی‌تری داشته باشید، این پایان دنیا نیست. در واقع، اگر نیاز به اعلام یک محصول جدید، اضافه کردن یک نقل قول یا توضیح عمیق چیزی دارید، می تواند مفید باشد. فقط مطمئن شوید که از طول زیرنویس خود آگاه هستید.

در مورد هشتگ ها استراتژیک باشید

هشتگ ها یک راه ساده برای افزایش نوردهی و دستیابی به مخاطبان جدید هستند. با این حال، چگونه می دانید از کدام هشتگ استفاده کنید؟ و چند تا؟ نترسید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

اینستاگرام حداکثر اجازه 30 هشتگ را می دهد. بار دیگر، شما نیازی به استفاده از همه اینها ندارید و در واقع، هر چه بیشتر، بهتر، همیشه برای هشتگ ها اعمال نمی شود. اگر در حال حاضر هشتگ های برند دارید، از آن ها برای افزایش آگاهی و بازدید از صفحه خود استفاده کنید.

ما نیز استفاده از آن را توصیه می کنیم ردیاب هشتگ متریکول، بنابراین می توانید بینش هایی در مورد بهترین هشتگ هایی که برای حساب کاربری خود استفاده کنید به دست آورید.

همچنین، در داخل ویژگی برنامه‌ریزی متریکول، هنگام برنامه‌ریزی محتوای خود، یک شمارنده هشتگ خواهید دید که تعداد هشتگ‌های شما را نشان می‌دهد تا بدانید چه تعداد هشتگ در کپشن شما وجود دارد. همچنین، هنگامی که شروع به تایپ هشتگ در داخل برنامه ریز می کنید، یک منوی کشویی با هشتگ های محبوب مرتبط با آن کلمه کلیدی ظاهر می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع گیرکردن Apple TV در لوگوی اپل

به صورت رایگان در Metricool ثبت نام کنید

چه ارزشی می توانید اضافه کنید؟

به عنوان یک برند یا کسب و کار، همیشه باید ابتدا به مشتریان خود فکر کنیم. بنابراین، چگونه می توانید به محتوای خود ارزش بیافزایید و برای بینندگان مفید باشید؟

نکات و ترفندها را ارائه دهید، به کاربران در مورد یک موضوع آموزش دهید، منابع تهیه کنید، و غیره. این گزینه ها به محتوای شما ارزش می بخشند و همچنین بیان می کنند که شما برای کمک به آنجا هستید. این همچنین باعث افزایش اعتماد در بین مشتریان می شود و زمانی که آنها سوالی داشته باشند، برند شما به ذهن می رسد که کجا می توانند بپرسند.

همیشه نباید جدی باشد

هیچ کس نمی خواهد به صحبت های کسی در مورد یک موضوع گوش دهد، به همان شیوه ای که هیچ کس نمی خواهد با محتوای رباتیک در رسانه های اجتماعی درگیر شود. کاربران می‌خواهند بتوانند با محتوا ارتباط برقرار کنند.

یک راه عالی برای رسیدن به این هدف، شکستن مرسوم بودن نمایندگی یک “کسب و کار” و شروع به سرگرم کردن بیشتر با آن است. یک میم را بازنشر کنید، یک جوک بگویید، یک جناس اضافه کنید، از کارمندان نقل قول کنید. از همه مهمتر فقط انسان باش

نمونه هایی از کپشن های خوب اینستاگرام

اکنون که برخی از جنبه‌های مهم کپشن را می‌دانید، بیایید نمونه‌هایی از زیرنویس‌های عالی را ببینیم که تأثیر ماندگاری دارند.

بدیهی است که اینها به اندازه کپشن های عالی نیستند، اما دفعه بعد که برای نوشتن کپشن اینستاگرام خود می روید از آنها به عنوان مدل استفاده کنید!

کپشن کوتاه اینستاگرام

کوتاه، شیرین و حمایت کننده! در این پست، تصویر و کپشن با هم هماهنگ هستند و در عین حال به برند خود وفادار می مانند.

گاهی اوقات برای ایجاد تبلیغات بزرگ نیازی به کلمات زیادی ندارید.

کپشن های خنده دار اینستاگرام

میم ها یک راه عالی برای ایجاد لحن سبک در محتوای شما هستند. مک دونالد نه تنها توانست محصول خود را بفروشد، بلکه با افزودن محتوای شوخی خنده را برانگیزد.

رنگ مرغ مورد علاقه شما چیست؟

کپشن فصلی اینستاگرام

Girlfriend Collective با این عنوان کار بسیار خوبی انجام داد و نه تنها در فصل پاییز به موقع بود، بلکه یک برچسب محصول برای کاربران اضافه کرد تا مستقیماً از اینستاگرام خرید کنند.

بیا، دروغ نگو می دانید که عاشق دیدن استارباکس برای اعلام نوشیدنی های تعطیلات خود هستید. فکر می کنید آنها به طور تصادفی این کار را کردند؟

کپشن های انه اینستاگرام

چقدر خنده دار! به بیرون از جعبه فکر کنید، همان جعبه دونات.

من مزلو شما را یک سوال.

امیدواریم اکنون همه شما برای نوشتن کپشن های اینستاگرام عالی برای نام تجاری یا کسب و کار خود و برای برتری در شبکه اجتماعی مجهز شده باشید. سوالی دارید؟ در زیر برای ما نظر بگذارید.

مطمئن نیستید که استراتژی اینستاگرام شما چگونه باید باشد؟ ما مقاله ای را در زیر برای شما قرار می دهیم که نحوه بازاریابی بر روی این پلتفرم را توضیح می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VUfTOa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *