با برنامه آزمایشی مجازی TRYO خرید آنلاین را آسان کنید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

TRYO سیستم خرید آنلاین موجود را با ارائه قابلیت‌های AR با محصولاتی از برندهای معروف، که همگی در یک رابط کاربری عجیب، مدرن و متعادل ترکیب شده‌اند، دوباره ابداع می‌کند.

طرفداران

  • تقریباً پیشنهادات برندهای محبوب سبک زندگی را امتحان کنید
  • رابط کاربری خوب
  • استفاده آسان از حالت AR
  • حالت 360 درجه رندر با کیفیت بالایی دارد

منفی

  • دستورالعمل های بیشتری می توانست اضافه شود
  • رندر را می توان در حالت AR بهبود بخشید

رتبه بندی: ? ? ? ?

قیمت: رایگان

دانلود

قبل از انقلاب تجارت الکترونیک، تنها یک راه برای خرید وجود داشت – بازدید از یک فروشگاه، امتحان کردن چیزها و خرید آنها. به سرعت به امروز بروید، وقتی برنامه را در دستگاه خود باز می کنید، تصاویر و توضیحات محصول را بررسی کنید و سپس آنها را خریداری کنید. چقدر اوضاع تغییر کرده است!

اگرچه خرید آنلاین به ما در صرفه جویی در زمان و دسترسی به گزینه های مختلف کمک کرده است، اما هنوز نمی تواند تجربه قبل از خرید را امتحان کنید. اگر بتوانید همزمان از مزایای خرید قدیمی و جدید لذت ببرید چه؟ این همان چیزی است که افراد پشت برنامه TRYO قول می دهند! شما می توانید اقلام را به صورت مجازی امتحان کنید و اگر دوست دارید آنها را بخرید – شراب قدیمی در یک بطری جدید!

پس از گذراندن مدتی با برنامه، به نتایج جالبی رسیدم. دنباله دار (با قصد جناس) همراه برای دانستن بیشتر!

برنامه TRYO چیست؟

وقتی برای اولین بار برنامه را باز کردم، یک عینک آفتابی بد بو روی صورتم ظاهر شد و من را به یاد فیلتر اسنپ انداخت. سرگرم کننده، باحال و به طرز شگفت انگیزی خوب بود! اما نه، برنامه فقط درباره فیلترها نیست! این شامل محصولات واقعی برای خرید است.

TRYO از قدرت AR برای آوردن محصولات به گوشی شما استفاده می کند. این کتابخانه همچنین بسیار بزرگ است و از بیش از 500 محصول تشکیل شده است و در دسته های مختلف قرار دارد.

چگونه TRYO می توان کمک به انتخاب محصولات مناسب

در حالی که ممکن است همه ما دیدگاه های متفاوتی در مورد آینده بشریت داشته باشیم، همه می توانیم قبول کنیم که AR اجتناب ناپذیر است و بخشی از زندگی روزمره ما خواهد شد. تا همین اواخر، محدودیت های سخت افزاری برای کاهش سرعت پیشرفت AR استفاده می شد. دیگر اینطور نیست. با پیشرفت‌های فناوری، AR با برنامه‌های واقعیت افزوده، ‌های واقعیت افزوده و اکنون خرید AR در حال تعمیم‌تر شدن است.

به جای گشت و گذار در سایت های خرید، آزمایش محصول به صورت مجازی در TRYO به کاربران امکان می دهد تصمیمات خرید بهتری بگیرند.

خرید اقلام با AR جدید نیست. بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک دست خود را در آن امتحان کرده اند. با این حال، بر خلاف بقیه، TRYO به طور هدفمند بر خرید AR تمرکز می کند. در نتیجه توانسته است برخی از ویژگی های خاص را به صفحه نمایش بیاورد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای پخش فایل های MP3 محلی در آیفون

ویژگی هایی که TRYO را متمایز می کند

  • راه اندازی آسان: مهم نیست که برنامه چقدر خوب باشد، اگر راه‌اندازی آن دردناک باشد، می‌تواند کاربران را مجبور کند از برنامه دور شوند. خوشبختانه، افراد TRYO فرآیند راه اندازی را به سادگی بررسی یک محصول انجام داده اند.راه اندازی آسان در برنامه TRYO
  • محصولات را بدون مراجعه به فروشگاه امتحان کنید: در حالی که در مورد برنامه صحبت می کنیم، چگونه می توانیم ویژگی اصلی آن را مورد بحث قرار ندهیم؟ توانایی امتحان محصولات در AR! با تشکر از آن، شما می توانید بدانید که آیا یک مورد مناسب شما نیست.
  • برندهای درجه یک: در حالی که TRYO یک بازیگر جدید در بازار است، برندهای شناخته شده را در خود جای داده است. من با توقع کم وارد شدم اما از دیدن موارد محبوبی مانند RayBan، Balenciaga، Gucci، Rolex و بسیاری دیگر به طرز خوشایندی شگفت زده شدم!

    مارک های کلاس جهانی در برنامه TRYO برای شما در دسترس است

  • محصولات مد روز: با برندهای برتر، محصولات برتر عرضه می شوند. کاتالوگ محصولات TRYO شامل بیش از 500 محصول است که مرتباً تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود. بهترین بخش این است که آنها کسانی را که به دنبال محصولات مد روز هستند خوشحال می کنند. اکثر کاربران در یک فروشگاه شیرینی جات احساس می کنند که بچه هستند.
  • خرید آسان: نگرانی دیگری که داشتم خروج بود. تعجب کردم که آیا این برنامه فقط به شما اجازه می دهد این محصولات را امتحان کنید. اما خوشبختانه اینطور نبود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ضربه بزنید هم اکنون خریداری کنید، و شما به صفحه رسمی محصول منتقل خواهید شد!

از برنامه TRYO در آیفون برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود استفاده کنید

فرآیند ساده است. برنامه را باز کنید و نماد محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب دسته مناسب، انگشت خود را بین مدل ها برای انتخاب بکشید. اگر گیج شده‌اید، می‌توانید بخش مد روز را نیز بررسی کنید، جایی که می‌توانید آخرین روندها را مشاهده کنید، که باعث خوشحالی علاقه‌مندان به مد است.

همچنین گزینه ای برای تغییر بین رنگ ها وجود دارد. همچنین با استفاده از دکمه جستجو می توانید کاتالوگ برند و محصولات TRYO را باز کنید و در آنجا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب محصول، بسته به محصول، برنامه دوربین ها را بر اساس آن تنظیم می کند و دستورالعمل های لازم را به شما ارائه می دهد.

برای دوربین خجالتی (نه، من قضاوت نمی کنم) یا کسانی که می خواهند دید 360 درجه داشته باشند، روی چشم آن را فشار دهید، و می توانید هر بیت و بایت محصول را در اینجا بررسی کنید. این همش نیست؛ می توانید محصول را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به آنها اجازه دهید نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

بهترین ها، محصول را ذخیره کنید و بعداً بررسی کنید (آره، درد نداشتن پول و نگاه کردن به محصول رویاهای شما را می دانم). حتی گزینه ای برای گرفتن تصاویر با محصولات وجود دارد (بله، شما می توانید بدون داشتن یک گوچی در زندگی واقعی، در مورد گوچی صحبت کنید).

نحوه استفاده از برنامه TRYO برای یافتن محصول مورد نظر خود

چیزهایی که در مورد برنامه TRYO دوست داشتم

در یک خط، برنامه شگفت انگیز است و من را وسوسه می کند تا محصولات بیشتری را امتحان کنم. کاتالوگ محصولات گسترده بود، با مارک های قابل تشخیص. هنگامی که برنامه شما را شناسایی می کند، محصول عمدتاً به خوبی تنظیم می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ روش برتر برای رفع کار نکردن تشخیص چهره Google Photos در اندروید و آیفون

Funky UI باعث می شود برنامه احساس تازگی داشته باشد. این آینده نگر است و هر جنبه مهمی را متعادل می کند، بنابراین باعث می شود که رابط کاربری را تحسین کنید. در حین استفاده از برنامه، می‌دانید که توسعه‌دهندگان برای بهینه‌سازی برنامه سخت کار کرده‌اند و اجازه می‌دهند AR به راحتی کار کند. استفاده از حالت AR آسان است و به تصمیم گیری در مورد خرید کمک می کند.

در میان بسیاری از ویژگی های دیگر برنامه، من در درجه اول آن را دوست داشتم چشم آن حالت، که به کاربران امکان می دهد دید 360 درجه از آیتم مورد نظر خود داشته باشند. به خاطر داشته باشید که همه این ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند!

فضایی برای بهبود

همه چیز به اندازه دریافت محصول مناسب در اولین تلاش خوشایند نیست، و همین امر در مورد TRYO نیز صدق می کند.

در حالی که رابط کاربری به خوبی ساخته شده است، برخی ممکن است هنوز ترجیح دهند دستورالعمل های بیشتری در منوها (یا دکمه ها) خاص و نحوه عملکرد آنها داشته باشند. زیرا برای بسیاری، AR هنوز نسبتاً جدید است. آن‌ها می‌دانند که برنامه چقدر عالی است تنها زمانی که به آن‌ها نشان دهید که درک ویژگی‌ها چقدر مفید و آسان هستند.

اگرچه من کاتالوگ ساده را دوست داشتم، اما از دیدن دسته بندی های دقیق تر مانند گردنبند، گوشواره و موارد دیگر خوشحال می شوم. علاوه بر این، وضوح تصاویر نشان داده شده در حالت AR را می توان در صورت امکان بهبود بخشید. چشم آن حالت

یکی دیگر از موارد اضافه شده، تعویض دوربین است. می‌خواستم ببینم که یک عینک آفتابی چقدر به دوستم می‌آید، اما مجبور شدم تلفنم را پیش او ببرم تا او را چک کند. علاوه بر این، گزینه امتحان چندین محصول به طور همزمان تجربه برنامه را بسیار افزایش می دهد.

دانلود

چه کسی باید این برنامه را دریافت کند؟

TRYO برنامه‌ای است که می‌توان آن را عمدتاً به کاربرانی توصیه کرد که می‌خواهند محصولات را قبل از خرید امتحان کنند. این برنامه برای کسانی که از آداب و رسوم خرید آنلاین معمولی خسته شده اند و می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند توصیه می شود. از آنجایی که این برنامه رایگان است، هر کسی می تواند بدون از دست دادن پول آن را امتحان کند (مگر اینکه اهل خرید باشید :P).

iGeekometer

رابط کاربری
حالت AR (حالت Try It)
نمای 360 (حالت Eye it)
ارزش پول

آنوپ

بررسی برنامه TRYO

بررسی برنامه TRYO

4
5
0
1

TRYO یک برش بالاتر از رقبای خود است. مجموعه برندهای بزرگ آن با محصولات عالی یک امتیاز است. رابط کاربری بد بو است و کاربر را به برنامه متصل نگه می دارد. برای برنامه‌ای که استفاده از آن رایگان است، TRYO چیزهای زیادی ارائه می‌کند، در نتیجه از معایب جزئی آن بیشتر می‌شود.

TRYO یک برش بالاتر از رقبای خود است. مجموعه برندهای بزرگ آن با محصولات عالی یک امتیاز است. رابط کاربری بد بو است و کاربر را به برنامه متصل نگه می دارد. برای برنامه‌ای که استفاده از آن رایگان است، TRYO چیزهای زیادی ارائه می‌کند، در نتیجه از معایب جزئی آن بیشتر می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ltkdNP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *