برخی از بزرگترین شرکت های جهان تنها در سال جاری چندین بار توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته اند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک سوم سازمان‌ها در سال جاری با حملات سایبری متعددی مواجه شده‌اند که اغلب منجر به به خطر انداختن داده‌های مشتریان می‌شود.

گزارش جدیدی از کارشناسان امنیت سایبری Trend Micro، که ادعا می‌کند کسب‌وکارها در حال مبارزه برای دفاع از سطح حمله‌ای هستند که همچنان بزرگ‌تر می‌شود.

محققان با بررسی بیش از 4100 کسب و کار در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا-اقیانوسیه به این نتیجه رسیدند که سطح ریسک بین نیمه دوم سال 2021 و نیمه اول 2022 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. 84 تا 90 درصد در مقایسه با نیمه اول 2021، در حالی که تعداد کسانی که انتظار دارند در سال آینده به خطر بیفتند از 76 درصد به 85 درصد افزایش یافته است.

محیط های پیچیده IT

برای جان کلی، معاون اطلاعات تهدید در Trend Micro، کار هیبریدی زندگی را برای بخش‌های فناوری اطلاعات در همه جا دشوار می‌کند.

“شما نمی توانید از چیزی که نمی بینید محافظت کنید. اما با کار ترکیبی که عصر جدیدی از محیط های پیچیده و توزیع شده IT را آغاز می کند، بسیاری از سازمان ها برای از بین بردن شکاف های رو به رشد پوشش امنیتی و دید مشکل پیدا می کنند. برای جلوگیری از مارپیچ شدن سطح حمله. خارج از کنترل، آنها باید کشف دارایی و نظارت را با شناسایی تهدید و پاسخ در یک پلت فرم واحد ترکیب کنند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارسال ایمیل های تکراری در Microsoft Outlook

یکی از بزرگترین خطرات، زمانی که صحبت از آمادگی حمله سایبری به میان می آید، مربوط به قابلیت های سازمان برای کشف سطح حمله آن است. محققان می گویند متخصصان امنیتی در تلاش برای شناسایی مکان فیزیکی واقعی دارایی های داده های حیاتی تجاری و همچنین برنامه های کاربردی هستند.

از سوی دیگر، از منظر تجاری، ناهماهنگی بین CISO و مدیران تجاری یکی دیگر از نگرانی های اصلی است. Trend Micro می‌گوید به عبارت دیگر، وارد کردن متخصصان امنیت سایبری بیشتر و همچنین بهبود فرآیندها و فناوری‌های امنیتی، راه پیش رو است.

به طور کلی، بزرگترین تهدیدات این روزها به خطر افتادن های تجاری، جک کلیک، حملات بدون فایل، باج افزار و بدافزار هستند. ()و سرقت مدارک

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Gda
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *