برخی از بهترین ترفندهای جیلبریک برای تایپ در iOS 14

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بسیاری از وقت ما با استفاده از آیفون شامل تایپ کردن است، و با در نظر گرفتن این احساس، iDB لیستی از برخی از مواردی را که ما معتقدیم بهترین ترفندهای جیلبریک سازگار با iOS 14 برای تایپ هستند تهیه کرده است.

بهترین ترفندهای جیلبریک تایپ برای iOS 14.

این ترفندها نه تنها صفحه‌کلید iOS 14 را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه کاربری مرتبط با تایپ کردن، چه در حال ارسال پیام کوتاه به شخصی یا نوشتن یک رمان کامل در آفیس 365 باشد، را نیز بهبود می‌بخشد.

بنابراین اگر آماده هستید تا تجربه تایپ خود را در دستگاه pwned iOS 14 خود تقویت کنید، همانطور که طناب‌ها را به شما نشان می‌دهیم بخوانید.

بهترین ترفندهای جیلبریک تایپ برای iOS 14

SwipeExtenderX – 2.49 دلار

برای فراخوانی اقدامات اختصاص داده شده با SwipeExtenderX، انگشت خود را از روی هر کلید روی صفحه کلید بکشید.

این SwipeExtenderX ترفند جیلبریک با آسان‌تر کردن ویرایش متن در یک گردش کاری سریع، تجربه تایپ را افزایش می‌دهد.

با استفاده از آن، می‌توانید ویژگی‌های قدرتمند ویرایش متن را به کلیدهای خاصی اختصاص دهید که وقتی از کلید اختصاص‌یافته به هر جهتی بکشید، تأثیر می‌گذارند. مانند میانبرهای صفحه کلید به آن فکر کنید.

می توانید در پست بررسی کامل ما درباره SwipeExtenderX و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

AnyKeyTrackpad – رایگان

رابط استاندارد صفحه کلید iOS.

صفحه‌کلید دارای ویژگی‌ای است که اپل آن را ترک‌پد می‌نامد که در آن هنگام ویرایش یک متن، بر روی نوار فاصله ضربه می‌زنید و می‌کشید تا مکان‌نما را به سمت نقطه دلخواه خود در آن متن حرکت دهید.

اگر تا به حال آرزو کرده اید که استفاده از ترک پد شما فقط به نوار فاصله محدود نمی شد، ممکن است AnyKeyTrackpad نیشگون گرفتن و کشیدن جیلبریک مفید است زیرا پشتیبانی از هر کلید دیگر روی صفحه کلید را افزایش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون 15 ممکن است نشان دهنده تغییر به یک فناوری باتری جدید برای اپل باشد

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره AnyKeyTrackpad و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

STRCcounter – رایگان

STRCcounter تعداد کاراکترهای موجود در متن برجسته شده را نشان می دهد.

گاهی اوقات لازم است بدانید تعداد کاراکترهای یک متن، طولانی یا کوتاه، چند کاراکتر است، و شمارش دستی آن ها بیش از حد طول می کشد و در بسیاری از موارد خطای انسانی ناخواسته ای را ایجاد می کند.

این STRCcounter ترفند جیلبریک می تواند برای برجسته کردن یک رشته متن با هر طولی برای تعیین تعداد کاراکترهای موجود در آن رشته متن استفاده شود. آسان به نظر می رسد، درست است؟

در پست بررسی کامل ما می توانید در مورد نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

Dark Keys Reborn – رایگان

نسخه تاریک صفحه کلید iOS.

ای کاش صفحه کلید آیفون شما یک حالت تاریک واقعی داشت که از OLED بهتر استفاده می کرد؟

Dark Keys Reborn یک ترفند رایگان جیلبریک است که دقیقاً همین کار را انجام می دهد و رابط صفحه کلید را حتی تیره تر از هر چیزی که قبلاً در یک گوشی استوک دیده اید تبدیل می کند.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره Dark Keys Reborn و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

BluetoothNoClicks – رایگان

باید بگویم… یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی که تا به حال تجربه کرده ام این است که وقتی از یک دستگاه بلوتوث مانند یا بلندگو استفاده می کنم، تایپ خودم را می شنوم.

BluetoothNoClicks این درمان عالی است، زیرا از شنیده شدن صدای کلیک صفحه کلید هنگامی که آیفون شما به یک دستگاه صوتی بلوتوث متصل است، جلوگیری می کند.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره BluetoothNoClicks اطلاعات بیشتری کسب کنید.

KBPro – رایگان

KBPro میانبرها و سفارشی سازی UI را به صفحه کلید iOS اضافه می کند.

همه عاشق میانبرها هستند، به خصوص وقتی صحبت از کار پرزحمت تایپ رشته های متنی طولانی بر روی صفحه کلید مبتنی بر نرم افزار آیفون شما باشد. پس این بدان معناست که همه باید دوست داشته باشند KBPro.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلاش واتس اپ برای حفظ ارتباط ایرانیان در میان قطع گسترده اینترنت

KBPro نه تنها صفحه کلید iOS را با میانبرهایی در زیر نوار فاصله که معمولاً فضای خالی استفاده نشده در گوشی‌های ناچ وجود دارد تکمیل می‌کند، بلکه گزینه‌های سفارشی‌سازی رابط کاربری را برای صفحه کلید نیز فراهم می‌کند.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره انواع مختلفی از چیزهایی که می‌توانید با KBPro به دست آورید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جستجوی برای iPad – رایگان

جستجوی Emoji را در صفحه کلید iPadOS 14 فعال کنید.

اپل امکان جستجوی ایموجی‌ها را در iPad از طریق صفحه‌کلید با iPadOS 14.5 فراهم کرده است، اما اگر از سیستم‌افزار قدیمی‌تر از آن استفاده می‌کنید، حداقل نمی‌توانید این کار را به صورت بومی انجام دهید.

این جستجوی ایموجی برای iPad ترفند جیلبریک توسط PoomSmart می تواند آن را تغییر دهد و به شما امکان می دهد Emoji را از صفحه کلید iPadOS 14 جستجو کنید، حتی اگر از سیستم عامل قدیمی تر از iPadOS 14.5 استفاده می کنید. خیلی باحاله، نه؟

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره جستجوی Emoji برای iPad و نحوه دریافت آن بیشتر بدانید.

لوپ – رایگان

Loupe متن برجسته ذره بین را در دستگاه های iOS 14 جیلبریک شده برمی گرداند.

ذره بین هنگام انتخاب متن در iOS 14 ناپدید شد و سپس به دلیل بازخورد کاربران در iOS 15 بازگشت.

اما اگر به دلیل جیلبریک هنوز از iOS 14 استفاده می کنید، می توانید از یک توییک رایگان جیلبریک به نام استفاده کنید. لوپ برای برگرداندن آن اکنون بدون به روز رسانی.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره Loupe و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نتیجه

این خلاصه‌ای از بهترین ترفندهای جیلبریک تایپ برای دستگاه‌های iOS 14 را به پایان می‌رساند، اما می‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که در یک دقیقه داغ با بهترین ترفندهای جیلبریک برای جنبه دیگری از سیستم عامل موبایل iOS در آینده بازمی‌گردیم.

به دنبال جمع بندی های دیگری مانند این هستید؟ اینها را امتحان کنید:

ترفند جیلبریک مورد علاقه شما که در جمع بندی امروز لیست شده بود، چه بود؟ ما خوشحال خواهیم شد که از شما در بخش نظرات در زیر بشنویم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xKi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *