برنامه پشتیبانی از شیردهی آنیا به شتاب دهنده نوآوری NHS می پیوندد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Anya، یک برنامه پشتیبانی از شیردهی و فرزندپروری، به عنوان یکی از 17 نوآوری پر تاثیر برای پیوستن به شتاب دهنده نوآوری NHS (NIA) در سال 2023 معرفی شده است.

دکتر چن مائو دیویس، بنیانگذار و مدیر عامل، بورسیه NIA دریافت کرده است که فرصتی برای تعامل با سیاست گذاران و تأثیرگذاران پیشرو، برای به دست آوردن درک عمیق تر از نیازها، چالش ها و امکانات مراقبت دیجیتالی فعال در سراسر سلامت و سیستم مراقبت اجتماعی گروه 17 عضو امسال، کل نوآوری های پشتیبانی شده را به 85 می رساند، که 60 مورد آن در سطح بین المللی گسترش یافته است.

بریتانیا در میان بدترین نرخ شیردهی در جهان قرار دارد. مصرف شیر فرمولا در بریتانیا بیشتر از هر کشور دیگری است. گزارش شده است که از هر ده (90 درصد) مادر، 9 نفر قبل از اینکه بخواهند از شیردهی خودداری کنند، درد و عدم حمایت را دلیل اصلی ذکر کرده اند.

برنامه Anya راه حلی است که از فناوری تعاملی و برای ارائه پشتیبانی از والدین و شیردهی به صورت 24 ساعته استفاده می کند. آنیا حمایت مبتنی بر شواهد و جوامع همسالان را ارائه می‌کند و به والدین در طول سفرشان به سمت والدین، در طول 1001 روز از بارداری تا دوران کودکی کمک می‌کند.

دکتر دیویس پس از تجربه چالش های سلامت جسمی و روانی مهم خود با فرزند اولش، این برنامه را توسعه داد. او Anya را در کنار متخصصان مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی، کارشناسان هوش مصنوعی و سازندگان جلوه های بصری توسعه داد و متعاقباً حرفه تحقیق و توسعه جلوه های بصری هالیوود را برنده بفتا و اسکار ترک کرد تا بر توسعه این فناوری برای حمایت از والدین با نوآوری و همدلی تمرکز کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن و حذف شماره خطوط در Google Docs

دکتر دیویس گفت: «پس از اینکه مادر شدم، متوجه شدم که در سلامت عمومی به نوآوری نیاز است. همیشه رویای من این بود که بخشی از هالیوود باشم، اما متوجه شدم که می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. من می توانستم زندگی مردم را تغییر دهم. هر چه بیشتر با مادران در مورد آن صحبت می کردم، بیشتر احساس می کردم که این قرار است رسالت من شود. اگر من این کار را نکنم، چه کسی دیگری این کار را انجام خواهد داد؟»

آنیا در بیش از 100 کشور از والدین حمایت کرده است و برنامه تغذیه با شیر مادر با رتبه برتر در کتابخانه دیجیتال ORCHA است. تجزیه و تحلیل مستقل داده‌های آزمایشی NHS نشان می‌دهد که Anya دو برابر میانگین ملی شیردهی کاربرانش را مشاهده کرده است. در طول این آزمایش، بیش از 60 درصد از تقاضای کاربران بدون ساعت مشاهده شد که نشان می‌دهد آنیا از طریق همکاری با سرویس‌های بهداشتی NHS پشتیبانی می‌کند.

پس از یک پایلوت موفق، آنیا با ارائه دهندگان NHS و سیستم های بهداشتی در سراسر بریتانیا همکاری هایی را تضمین کرده است و اکنون برای جمعیتی بیش از 4.3 میلیون نفر در دسترس است. Anya همچنین با کارفرمایان شریک است و با بیمه‌گران و شرکت‌های مزایا همکاری می‌کند تا از طریق کارفرمای خود، حمایت نوآورانه خود را از والدین ارائه کند.

این کمک هزینه تحصیلی ششمین دستاورد معتبری است که به آنیا اعطا می شود و برنده چهار مسابقه بودجه Innovate UK از جمله جایزه معتبر زنان در نوآوری و بودجه SBRI Healthcare و NHS انگلستان فاز 1 برای مقابله با نابرابری های بهداشتی در مراقبت های زایمانی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  حفظ شتاب رو به جلو و رشد مشتری در زمان های آشفته

این پروژه امکان سنجی SBRI بر روی جمعیت شناسی کلیدی از جمله مادران سیاه پوست، والدین جوان زیر 25 سال و خانواده های کم درآمد در دهک های 1 و 2 IMD متمرکز است که با اهداف مراقبت های بهداشتی ملی CORE20+5 مطابقت دارد. این بررسی می‌کند که چگونه اپلیکیشن Anya می‌تواند مکانیسمی برای کاهش نابرابری‌های سلامت با ارائه تداوم مراقبت‌ها و راه‌حل‌ها و راه‌حل‌های 24/7 معتبر مبتنی بر شواهد ارائه کند.

برنامه NIA از مشارکت و مشارکت بیشتر بیمار و عمومی (PPIE) و کار تحقیق و توسعه محصول پشتیبانی می‌کند، و امکان توسعه افزایش پشتیبانی شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی، ویژگی‌های برنامه‌ای که تداوم مراقبت را بهبود می‌بخشد، و پشتیبانی مشترک قبل از زایمان و پس از زایمان را ممکن می‌سازد. هدف کلی این است که ظرفیت تیم‌های پیش از زایمان و پس از زایمان را افزایش دهیم و نتایج را برای خانواده‌ها به گونه‌ای که کم‌هزینه، مقیاس‌پذیر و قوی باشد، بهبود بخشیم.

آماندا پریچارد، مدیر اجرایی NHS انگلستان گفت: «ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به نوآوری نیاز داریم. اگر به سطح فزاینده تقاضا برای NHS فکر کنیم، نوآوری فقط خوب نیست، بلکه اگر قرار باشد آنچه را که باید برای بیماران امروزی انجام دهیم، اما خود را در بهترین موقعیت ممکن برای مراقبت از فردا قرار دهیم، ضروری است. بیماران نیز.”

عضویت در برنامه NIA باعث افزایش اعتبار می شود و به آنیا کمک می کند تا به استقرار گسترده در NHS دست یابد. Anya همچنان به دنبال مشارکت با سیستم‌های مراقبت یکپارچه (ICS)، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و کمیسیون‌ها است زیرا هدف خود را برای ارائه پشتیبانی حیاتی به همه والدین در سفر عظیم به سمت والدین دنبال می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pmi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *