بسیاری از ما واقعاً می خواهیم که از قبل وظایف کاری را به هوش مصنوعی واگذار کنیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تفویض وظایف در محل کار چیز جدیدی نیست، اما نظرسنجی هریس نظرسنجی یک تفاوت کلیدی را با نگاه به آینده شناسایی کرده است: کارگران به زودی وظایف تکراری را به محول خواهند کرد.

بر اساس این تحقیق، تقریباً سه چهارم (72٪) از کارگران آمریکایی در نظر دارند وظایفی مانند صورتحساب، حسابرسی و گزارش دهی را به هوش مصنوعی واگذار کنند و به آنها اجازه می دهد بر روی وظایف چالش برانگیزتر و کارهایی که نیاز به ورودی دستی بیشتری مانند مدیریت پروژه دارند تمرکز کنند. .

نتایج همچنین نشان داد که ژنرال Z نسبت به نسل های قبلی به هوش مصنوعی علاقه بیشتری دارد زیرا گروه سنی همچنان به دنبال تعادل هماهنگ کار و زندگی است. Gen Z در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین گروه قرار دارد زیرا به نظر می رسد از Millennials عبور کند، بنابراین تغییر به سمت هوش مصنوعی برای بسیاری از صنایع بسیار مهم است.

حجم کاری هوش مصنوعی

با این حال، تعداد زیادی از کارگران مسن تر وجود دارند که مشتاق پذیرش فناوری های جدید هستند. در واقع، این مطالعه نشان داد که 81 درصد از افراد 35 تا 44 ساله و 76 درصد از افراد 45 تا 54 ساله، مایل به واگذاری وظایف برای دستیابی به تعادل بهتر بین کار و زندگی هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توماس دومکی از GitHub در مورد Disrupt SaaS Stage با منبع باز، هوش مصنوعی و موارد دیگر صحبت می کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ویرایش پنجم وضعیت هوش مصنوعی Deloitte در گزارش Enterprise () فکر می‌کند که کسب‌وکارها به درستی از AI خود استفاده نمی‌کنند. از میان شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، حدود یک نفر از هر پنج نفر (22%) «ناتوان» در نظر گرفته می‌شدند – یا به عبارت ساده، روش‌های کافی برای کمک به دستیابی به نتایج معنادار را اتخاذ نکرده بودند.

Deloitte پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها از اشتیاق کارگران برای هوش مصنوعی استفاده کنند، و با ادامه رشد Gen Z، به نظر می‌رسد که اکنون زمان بهتری برای آزمایش هوش مصنوعی نبوده است.

از طریق VentureBeat ()

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qwm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *