بنیانگذار Einride در ایجاد یک کسب و کار اساسی برای حمایت از اهداف فناوری آینده •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارت آپ سوئدی Einride در سال 2016 با ماموریت برقی کردن حمل و نقل بار تاسیس شد. امروزه، این به معنای طراحی کامیون های برقی و یک سیستم عامل زیربنایی برای کمک به حمل و نقل زمینی برای انتقال به برق است. در آینده، این به معنای استقرار حمل و نقل خودکار الکتریکی خواهد بود – به طور خاص، غلاف های خودمختار Einride، که به طور هدفمند برای خودرانی ساخته شده اند و نمی توانند رانندگان انسانی را در خود جای دهند.

رابرت فالک، بنیانگذار و مدیر عامل Einride، یک سال پیش به گفت که پس از سال‌ها گذراندن سال‌ها برای ساخت کامیون‌های دیزلی سنگین در Volvo GTO Powertrain، احساس تعهد اخلاقی برای ایجاد یک روش سبزتر حمل‌ونقل بار می‌کند. علاوه بر این، او نیاز به خودکارسازی نقش حمل‌ونقل در مسافت‌های طولانی را دید.

فالک، یک کارآفرین سریالی، تصمیم گرفت مسیری را که بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل خودکار در پیش گرفته‌اند را بر خلاف مسیری که طی کرده‌اند، دنبال کند – با جدیت دنبال فناوری خودران، حتی اگر به معنای قرار دادن سنسورها و پشته‌های نرم‌افزاری روی خودروهای دیزلی باشد. در عوض، فالک یک فرآیند دو مرحله‌ای را برای عرضه Einride به بازار انتخاب کرد. اولین مورد شامل همکاری با شرکای OEM برای ساخت کامیون های برقی و شراکت با فرستنده ها برای استقرار آنها و کسب درآمد است. سپس این درآمد برای مرحله دوم، که توسعه یک سیستم مستقل است، به کسب و کار باز می گردد. زمانی که Einride آماده ورود به بازار با غلاف‌های مستقل خود باشد، در حالت ایده‌آل طیفی از شرکای حمل و نقل تجاری را در خط لوله خود خواهد داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تجربه بیمار کلید بهره برداری از مزایای فناوری پزشکی است

مشتریان فعلی حمل و نقل Einride در سراسر سوئد و ایالات متحده شامل Oatly، Bridgestone، Maersk و Beyond Meat هستند. این شرکت گفت که روزانه نزدیک به 20000 محموله را ترخیص می کند.

طی چند ماه گذشته، Einride یک آزمایش عمومی جاده برقی و خودکار خود را در تنسی با GE Appliances تکمیل کرد، کامیون های برقی خود را در آلمان با مشارکت غول لوازم خانگی Electrolux راه اندازی کرد، اعلام کرد که قصد دارد شبکه ای از ایستگاه های شارژ حمل و نقل را در این کشور بسازد. سوئد و لس آنجلس، و نسل دوم غلاف خودمختار خود را معرفی کرد.

یک سال پس از مصاحبه اولیه با فالک با او گفت‌وگو کردیم تا در مورد چالش‌های رسیدن به خودمختاری در زمانی که اتصال در جاده‌ها وجود ندارد، چرا تصادف‌های Big Tech واقعاً برای صنعت مفید هستند و تثبیت رانندگی خودران چگونه است صحبت کنیم.

مصاحبه زیر، بخشی از یک مجموعه در حال انجام با بنیانگذارانی که در حال ساخت شرکت های حمل و نقل هستند، برای طولانی و وضوح ویرایش شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GTL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *