بهترین برنامه های شکرگزاری برای iPhone و iPad در سال 2022

زمان مطالعه: 9 دقیقه

آنها می گویند که برای میزبانی جشن شکرگزاری عالی برای دوستان و خانواده شما به یک روستا نیاز است. اما حتی اگر دست کمک دیگری ندارید، یک گوشی هوشمند در اختیار دارید. لیست جامع ما از بهترین برنامه های شکرگزاری برای و iPad را بررسی کنید تا جشن ها را برای همه عزیزانتان فوق العاده به یاد ماندنی کنید.

بهترین برنامه های غذایی برای روز شکرگزاری

به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی سالم و خوشمزه با خانواده یکی از جنبه های ضروری روز شکرگزاری است. اگر امسال گرمای سرآشپز یا آشپز را پوشیده اید، این برنامه های دستور العمل فوق العاده می توانند به شما کمک زیادی کنند.

1. خوش طعم

اسکرین شات برنامه دستور العمل خوشمزه آیفون و آیپد

Tasty یک برنامه عالی برای یافتن دستور العمل های مناسب با موقعیت و نیازهای غذایی خانواده و مهمانان است. همچنین یک ویژگی منحصر به فرد “در آشپزخانه شما چیست” وجود دارد که به شما کمک می کند دستور العمل هایی را با استفاده از مواد موجود در حال حاضر پیدا کنید.

هر دستور غذا دارای دستورالعمل گام به گام و نمودار اندازه گیری قابل تنظیم است. فقط تعداد مهمانان را تنظیم کنید و مقادیر دقیق هر یک از مواد را دریافت کنید.

قیمت: رایگان

دانلود

2. آشپزخانه شبکه غذا

عکس صفحه برنامه دستور العمل آیفون و آیپد آشپزخانه شبکه غذا

این آخر هفته شکرگزاری، از بهترین ها در تجارت بیاموزید. از سرآشپزهای شبکه غذایی مورد علاقه خود بخواهید دستور العمل های سنتی و مدرن منحصر به فرد را با آموزش های یی گام به گام آموزش دهند.

حتی تمام مواد لازم را به لطف ادغام یکپارچه آمازون Fresh مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 4.99 دلار شروع می شود)

دانلود

برنامه های مدیریت وظایف

شکرگزاری بدون شک فوق العاده سرگرم کننده است، اما می تواند فوق العاده استرس زا نیز باشد. به خصوص اگر کارهای زیادی را مدیریت کنید، این برنامه ها می توانند بهترین مدیریت استرس و از بین بردن آن باشند.

عکس صفحه برنامه آیفون و آیپد Todoist

برنامه مدیریت وظایف و لیست کارهای بی نقص به شما کمک می کند تا تمام کارهای مربوط به بچه گربه خود را ساده و مدیریت کنید. ویژگی Smart Schedule شما را در بالای سررسیدها نگه می دارد و به شما کمک می کند وظایف را بر اساس آن اولویت بندی کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با هم همکاری کنید و لیست‌ها و یادآوری‌های کارهای مشترک ایجاد کنید. بنابراین، همه نقش های خود را می دانند و هیچ کس هیچ وظیفه حیاتی را فراموش نمی کند.

قیمت: رایگان (نسخه پریمیوم 3.99 دلار در ماه هزینه دارد)

دانلود

4. Instacart: همان روز مواد غذایی

عکس صفحه برنامه Instacart iPhone و iPad

یک ماده قوی را تمام کردید یا چیزی از لیست خرید خود را فراموش کردید؟ استرس نداشته باشید؛ در اینجا یک برنامه خرید مواد غذایی ضروری است که غذای تازه، الکل و اقلام خانگی را مستقیماً در کمتر از 2 ساعت در سراسر ایالات متحده به شما تحویل می دهد.

با پیروی از هنجارهای همه گیر، این برنامه همچنین از تحویل 100٪ بدون تماس برای اطمینان از ایمنی شما پشتیبانی می کند.

قیمت: رایگان

دانلود

5. Flipp – خرید هفتگی

اسکرین شات برنامه آیفون و آیپد Flipp

در طول روز شکرگزاری، شما نه تنها باید وظایف را انجام دهید، بلکه باید هزینه ها و بودجه ها را نیز مدیریت کنید! بنابراین در اینجا یک برنامه کوپن قانع کننده است که آخرین پیشنهادات را برای فروشگاه های نزدیک و پربازدید گردآوری می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارزش بازار اپل بار دیگر به 3 تریلیون دلار رسید

همچنین به عنوان یک پلت فرم جستجوی موجودی دو برابر می شود. نام محصول/برند را جستجو کنید و در دسترس بودن را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید کارت‌های وفاداری و امتیاز اضافه کنید تا همه چیز را سریع و یکپارچه ردیابی کنید.

قیمت: رایگان

دانلود

برنامه هایی برای کمک به شما در جشن شکرگزاری

همه برنامه‌های ذکر شده در لیست ما به شما کمک می‌کنند روز شکرگزاری را ویژه کنید. با این حال، ممکن است برای سازماندهی صحیح همه چیز و خاص تر کردن رویداد به کمک بیشتری نیاز داشته باشید.

6. پینترست

اسکرین شات اپلیکیشن پینترست آیفون و آیپد

اپلیکیشنی که احتمالا نیازی به معرفی ندارد! چه دکوراسیون خانه با الهام از شکرگزاری، چیدمان میز، دستور العمل ها، ایده های بازی های خانوادگی، کارهای DIY شگفت انگیز یا حتی مجموعه آیکون های iOS، منبع بی پایانی از ایده های ارزشمند را در اینجا دریافت خواهید کرد.

ببینید چه چیزی مرسوم است، الهامات روزمره را کشف کنید، و با دیگران برای ایجاد تابلوی خلق و خوی تعطیلات خود همکاری کنید.

قیمت: رایگان

دانلود

7. ShareTheMeal: خیریه اهدا کنید

عکس صفحه برنامه ShareTheMeal آیفون و آیپد

در روز شکرگزاری، یک وعده غذایی را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم. آیا اگر بتوانیم کمک کنیم یا یک وعده غذایی را با افراد نیازمند به اشتراک بگذاریم، عالی نیست؟ ShareTheMeal ممکن است در کارهایتان به شما کمکی نکند، اما مطمئناً به شما کمک خواهد کرد که از جهان به خاطر چیزهایی که دارید تشکر کنید.

این یک برنامه خیریه از برنامه جهانی غذای سازمان ملل است که به شما امکان می دهد با یک ضربه بر روی تلفن خود به کودک گرسنه غذا بدهید.

قیمت: رایگان

دانلود

برنامه های سرگرمی

با برخی از موسیقی ها یا فیلم های موضوعی، جادوی شکرگزاری را تقویت کنید. و چه کسی بهتر از این برنامه های شگفت انگیز به شما کمک می کند تا عزیزان خود را همیشه سرگرم نگه دارید.

8. Spotify

عکس صفحه برنامه سرگرمی Spotify iPhone و iPad

خواه یک سمفونی آرامش بخش در طول غذا که مانع مکالمه شما نشود. یا یک آهنگ شاد و جشن برای بزرگداشت روز. با میلیون ها لیست پخش و آهنگ در دستان شما، همه چیز فقط با جستجو در Spotify است.

اگر اشتراک Spotify Premium دارید، می‌توانید حتی زمانی که سرعت اینترنت در بهترین حالت خود نیست، موسیقی را از قبل دانلود کرده و به آن گوش دهید.

قیمت: رایگان (اشتراک Premium از 3.99 دلار شروع می شود)

دانلود

9. نتفلیکس

اسکرین شات برنامه سرگرمی نتفلیکس آیفون و آیپد

تماشای فیلم‌ها با هم راهی عالی برای ایجاد پیوند است، و نتفلیکس طیف فوق‌العاده‌ای از فیلم‌های خاطره‌انگیز تعطیلات و سریال‌های برنده جوایز دارد که به شما کمک می‌کند تا در کنار هم باشید. یک فیلم با احساس خوب بسازید یا از سنت ها پیروی کنید و برای چندمین بار یکی از محبوب های خانواده را بگیرید.

یا حتی با تلنگر وحشت مانور دهید! هر انتخابی که داشته باشید، سرویس استریم به شما کمک می کند تا از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

قیمت: رایگان (شروع اشتراک از 8.99 دلار)

دانلود

10. Amazon Prime Video

آمازون پرایم ویدیو از برنامه ارائه برای آیفون تشکر می کند

سرگرمی های زیادی را با قیمت مقرون به صرفه در Amazon Prime Video دریافت کنید. این یک جایگزین ضروری برای نتفلیکس است که دارای فیلم‌های شگفت‌انگیز مناسب برای شکرگزاری است، مانند The Turkey Bowl، Lez Bomb، Jim Henson's Turkey Hollow و غیره.

علاوه بر این، آمازون دارای حجم زیادی از محتوای اصلی است که در سایر سرویس‌ها نمی‌توانید آن را پیدا کنید، بنابراین برای سرگرمی در تمام طول سال برای همه گروه‌های سنی ایده‌آل است. با دانلود برنامه جداگانه tvOS می توانید با استفاده از تلفن خود به صفحه نمایش بزرگ ارسال کنید یا در Apple TV تماشا کنید.

مانند نتفلیکس، نمایه‌های چند کاربره امکان تجربه سرگرمی شخصی را برای همه اعضای خانواده فراهم می‌کند.

قیمت: رایگان (8.99 دلار در ماه)

دانلود

برنامه های خانوادگی

در زندگی پرمشغله خود، به ندرت با خانواده و دوستان وقت باکیفیتی داریم. علاوه بر این، ما اغلب آنها را بدیهی می دانیم. در این روز شکرگزاری، بیایید به عزیزانمان نزدیکتر شویم و این مناسبت را با این برنامه های فوق العاده جشن بگیریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Topanga پلاستیک های یکبار مصرف را از سفارش Grubhub شما حذف می کند

11. سر بالا! – چیزهای بی اهمیت در حال حرکت

سر بالا!  اسکرین شات اپلیکیشن آیفون و آیپد

هیچ چیز به اندازه یک بازی پرخاشگرانه یک خانواده را گرد هم نمی آورد. ما یکی از بهترین بازی های چیزهای بی اهمیت را برای شکوفا کردن تعطیلات خود پیشنهاد می کنیم.

تلفن را بالای سر خود نگه دارید و بقیه سعی می کنند کلمه ای که روی صفحه نوشته شده را حدس بزنید. با بیش از 40 بسته با مضمون از جمله نام‌های مشهور، آهنگ‌ها، هری پاتر یا دوستان، سرگرمی کامل برای همه افراد درگیر است.

قیمت: 0.99 دلار

دانلود

12. Invitation Maker توسط Hobnob

Invitation Maker توسط Hobnob iPhone و iPad اسکرین شات

در حالی که عزیزان شما برای پیوستن به شما نیازی به دعوت نامه ندارند، هیچ چیز خاصی جز گرفتن یک دعوت نامه شخصی نیست. با چنین برنامه‌های دعوت‌سازی، می‌توانید دعوت‌های دیجیتالی ایجاد کنید و همه آن‌ها را در عرض چند ثانیه به اشتراک بگذارید.

چیزی که عالی است این است که این برنامه رابط کاربری ساده و بی معنی آن است که ساخت کارت را برای همه و هر کسی آسان می کند.

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 4.99 دلار شروع می شود)

دانلود

13. OpenTable

عکس صفحه برنامه OpenTable آیفون و آیپد

نکته این است که کنار هم بنشینید، یک وعده غذایی را تقسیم کنید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید. و در حالی که یک غذای خانگی ایده آل است، یک ملاقات رستورانی سرگرم کننده نیز به همان اندازه قابل قبول است. با OpenTable، کشف، حفظ و مدیریت رزرو رستوران بدون زحمت.

همچنین، یک مزیت قابل توجه با این تکنیک جشن وجود دارد. هیچ یک از شما مجبور نیستید قبل یا بعد از غذا تمیز کردن را انجام دهید!

قیمت: رایگان

دانلود

برنامه های ورزشی

در حالی که موسیقی، فیلم یا بازی های خانوادگی عالی هستند، برخی از خانواده ها برای خاص کردن تعطیلات خود به ورزش، به ویژه فوتبال، تکیه می کنند. و در اینجا برخی از بهترین برنامه ها برای گرفتن ورزش مورد علاقه شما وجود دارد.

14. NFL

عکس صفحه برنامه ورزشی NFL iPhone و iPad

با برنامه NFL، می‌توانید بازی‌های سازمان‌دهی شده در منطقه محلی خود و نمایش‌های مرکز بازی را تماشا کنید. و حتی اگر شما تنها فردی در خانواده باشید که به فوتبال علاقه دارید، کسب امتیازات بین دوره‌ها را بسیار آسان می‌کند.

کلاً یک بازی را از دست داده اید؟ نگران نباشید؛ می توانید یک پخش کامل را تماشا کنید یا تمام اقدامات مهم را با نکات برجسته به یاد ماندنی دنبال کنید.

قیمت: رایگان (شروع اشتراک از 19.99 دلار)

دانلود

15. ESPN: ورزش و امتیازات زنده

اسکرین شات برنامه ورزشی ESPN iPhone و iPad

برای اطلاع از به‌روزرسانی‌های امتیازات و اخبار فوری مربوط به تیم‌های مورد علاقه خود، به برنامه بروید. دارای تعداد زیادی ویدیو، تفسیر و به‌روزرسانی از بازی‌های فوتبال، کریکت، تنیس، گلف و سایر بازی‌ها.

طیف گسترده ای از پیشنهادات ورزشی تضمین می کند که مهمانان شما در حالی که مشغول آماده سازی لحظه آخری هستید، اوقات خوبی را سپری می کنند!

قیمت: رایگان (شروع اشتراک از 5.99 دلار در ماه)

دانلود

برنامه های تصویر زمینه روز شکرگزاری

چرا خانه، میز ناهارخوری یا خودتان را برای روز شکرگزاری لباس بپوشید؟ با این برنامه های والپیپر شگفت انگیز، جشن ها را به صفحه دستگاه خود بیاورید.

16. تصاویر روز شکرگزاری و پس زمینه شکرگزاری

تصاویر پس زمینه روز شکرگزاری تصویر برنامه آیفون و آیپد

این برنامه مجموعه ای از کاغذ دیواری های سفارشی را برای این مناسبت برای شما به ارمغان می آورد. چه به دنبال یک پس‌زمینه ساده، رنگارنگ یا عجیب و غریب باشید، برنامه همه چیز را دارد.

و برای راحت‌تر کردن کارها، این برنامه همچنین دارای ویژگی نمایش اسلاید است، بنابراین می‌توانید بدون استفاده از انگشت خود، تمام تصاویر پس زمینه موجود را مشاهده کنید!

قیمت: رایگان

دانلود

17. اسپلش کنید

عکس صفحه برنامه والپیپر آیفون و آیپد را پاک کنید

Unsplash یک کتابخانه رایگان برای استفاده با بیش از 1.5 میلیون تصویر با وضوح بالا است که سخاوتمندانه توسط عکاسان و گرافیست های شگفت انگیز آپلود شده است. و هنگامی که شکرگزاری را در نوار جستجو قرار می دهید، مجموعه ای از تصاویر زیبا بلافاصله ظاهر می شوند.

و فقط برای کاغذ دیواری، می توانید از این تصاویر برای ایجاد یک تبریک مناسب یا استفاده از آن برای پس زمینه منو یا چیزی دیگر استفاده کنید.

قیمت: رایگان

دانلود

روز شکرگزاری برای همه مبارک!

شکرگزاری فصل ابراز قدردانی است، و ما می‌خواهیم از شما بچه‌ها برای خواندن، حمایت، نقد، چالش کردن و الهام بخشیدن به ما برای بهتر شدن هر روز تشکر کنیم!

با تشکر از خوانندگان دوست داشتنی ما برای تمام کارهایی که برای ما انجام می دهید. ما قول می دهیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا شما را درگیر و به روز در مورد همه چیزهای اپل نگه داریم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید که ببینید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/APwSGx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *