بهترین برنامه های پاک کننده آیفون در سال 2023

زمان مطالعه: 9 دقیقه

برای منظم ماندن و خلاص شدن از شر مواد زائد، داشتن یک برنامه پاک کننده خوب در ضروری است. چه مخاطبین، فایل‌ها، یا عکس‌ها و ویدیوهایی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید، نگه داشتن اطلاعات مختلف روی تلفنتان بسیار سخت است. حداقل برای من می‌دانم که اخطار «فضای ذخیره‌سازی کامل» یکی از آزاردهنده‌ترین تجربیات است، به‌ویژه زمانی که در میانه تلاش برای گرفتن عکس یا ویدیو هستید. خوشبختانه، می‌توانید با این بهترین برنامه‌های پاک‌کننده آیفون، مشکل را از بین ببرید و تلفن خود را به‌طور مطلوب حفظ کنید.

معیارهای انتخاب برنامه های تمیزتر

هیچ کمبودی در برنامه‌هایی وجود ندارد که وعده پاکسازی فضای ذخیره‌سازی، عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌ها، مخاطبین و غیره را می‌دهند. اما بسیاری از آن‌ها فقط ارائه نمی‌شوند و در نهایت باعث ایجاد مشکلات بیشتری در دستگاه شما می‌شوند. می‌دانم زیرا تعداد زیادی از آنها را مرور کردم تا آن‌هایی را انتخاب کنم که واقعاً کار می‌کنند و زندگی را آسان‌تر می‌کنند. من انتخاب خود را بر اساس دو جنبه اصلی قرار دادم:

  • اثربخشی برنامه در تمیز کردن آیفون من
  • سهولت پاکسازی به این دلیل که هیچ کس وقت ندارد که با تنظیمات پیچیده زیاد سر و کار داشته باشد.

در اینجا 8 انتخاب برتر من است که باید به دنبال آنها بروید:

  1. پاک کننده برای آیفون
  2. عکس‌های من را پاک کنید
  3. پاک کننده هوشمند
  4. تقویت کننده پاک کننده
  5. Cleaner Pro
  6. مدیریت عکس اسلایدباکس
  7. عکس های جمینی: پاک کننده گالری
  8. برنامه پاکسازی

1. پاک کننده برای آیفون: انتخاب ویرایشگر

برنامه Cleaner برای آیفون برای iOS

با برنامه Cleaner for ، می توانید به راحتی و به سرعت عکس ها، فیلم ها و مخاطبین را از تلفن خود پاک کنید. این فرآیند به لطف رابط کاربر پسند آن بسیار ساده است. در مورد تصاویر، این برنامه می تواند عکس های مشابه یا تکراری، اسکرین شات، سلفی، تار، پشت سر هم و عکس های زنده را از آیفون شما شناسایی و حذف کند.

با این حال، با دکمه “Fast Clean” می توانید همه این تصاویر را تنها با دو ضربه حذف کنید. علاوه بر این، این برنامه پاک کننده همچنین دارای یک برنامه مدیریت تماس است که به شما امکان می دهد چندین مخاطب را در آیفون خود ادغام یا حذف کنید. اگر شماره تلفن، نام و تکراری در آیفون خود دارید، Cleaner for iPhone به شما امکان می دهد آنها را ادغام کنید و سپس فضای شما را اشغال کند.

همچنین، می توانید تمام یا چند مخاطب را از این برنامه پاک کننده حذف کنید، چیزی که در آیفون شما امکان پذیر نیست. عملکرد شگفت‌انگیز Cleaner برای آیفون به شما امکان می‌دهد قبل از ادغام یا حذف هر مخاطبی، یک نسخه پشتیبان از مخاطبین خود در iCloud نگه دارید.

همچنین دارای داشبورد وضعیت ذخیره سازی است که میزان فضای باقی مانده در آیفون شما را نشان می دهد. و چه مقدار از این فضای ذخیره‌سازی به خاطر عکس‌ها یا ویدیوهای شماست. این آمار بصری به شما کمک می کند تا برای بهینه سازی حافظه آیفون خود تصمیم بگیرید.

علاوه بر این، می توانید ویدیوها را از آیفون خود پاک کنید. با فیلترهایی مانند اندازه و تاریخ، می‌توانید ویدیوهایی را که نمی‌خواهید حذف کنید. به طور کلی، Cleaner برای آیفون بهترین برنامه برای تمیز کردن حافظه آیفون شما است.

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 2.99 دلار شروع می شود)

دانلود

2. عکس‌های من را پاک کنید

برنامه My Photos را برای آیفون پاک کنید

پاک کردن تمام فایل‌های غیرضروری از آیفون یک کار کاملاً دشوار است، بنابراین برنامه Clean My Photos برای حل این مشکل وارد عمل شده و یک رابط کاربری ساده و کمینه با کاشی‌های اختصاص داده شده به هر ویژگی ارائه شده در برنامه ارائه کرده است.

هنگام بوت شدن برنامه برای اولین بار، از شما خواسته می شود که یک اسکن کامل برای شناسایی فایل ها انجام دهید. پس از اجازه دادن به این فرآیند، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد آنچه که فضای ذخیره‌سازی ارزشمند آیفون شما را اشغال کرده است، دریافت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بند ساعت اپل برای مچ های کوچک

این برنامه عکس‌ها، فیلم‌ها و مخاطبین تکراری را اسکن می‌کند و به شما کمک می‌کند تا داده‌های کش آیفون بی‌فایده را حذف کنید. روند اسکن بسیار سریع است و تمام فایل های غیر ضروری را برای حذف نشان می دهد. و اگر می خواهید آن را سفارشی کنید، گزینه ای برای آن نیز وجود دارد.

این برنامه علاوه بر اطمینان از اینکه حداکثر فضای ذخیره سازی را در آیفون خود دریافت می کنید، نکاتی را برای بهبود عمر باتری آیفون به شما ارائه می دهد که یک امتیاز مثبت است. اوه، و آیا به خزانه خصوصی اشاره کردم؟ آره! این برنامه با آن نیز همراه است. همچنین می‌توانید برای محافظت بیشتر برنامه را قفل کنید و از دسترسی دیگران به برنامه جلوگیری کنید.

و هزینه تمام این ویژگی ها چقدر است؟ تعجب خواهید کرد که بدانید به صورت رایگان در دسترس است!

قیمت: رایگان

دانلود

3. پاک کننده هوشمند

اسکرین شات برنامه Smart Cleaner آیفون و آیپد

این برنامه را برای یک روش ساده و موثر برای پاکسازی عکس‌ها و مخاطبین آیفون خود امتحان کنید. وقتی آن را باز می کنید، گزینه تمیز کردن هوشمند یا تمیز کردن دستی را دارید. تمیز کردن هوشمند به سرعت از شر محتوای تکراری و اسکرین شات خلاص می شود. در مقابل، تمیز کردن دستی به شما کنترل بیشتری بر روی دسته‌هایی از فایل‌هایی که می‌خواهید حذف کنید، چه در داخل عکس‌ها و ویدیوها یا مخاطبین، می‌دهد.

درک رابط کاربری آسان است و شما را به سمت دستیابی به هر کار تمیزکاری که برای انجام آن نیاز دارید راهنمایی می کند. فضای ذخیره سازی گوشی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به شما نشان دهد چه چیزی را می توان حذف کرد و سپس به شما اجازه می دهد انتخاب کنید که آیا می خواهید ادامه دهید. علاوه بر این، مخاطبین تکراری و ناقص خود را به شما نشان می دهد تا بتوانید لیست خود را کنترل و سازماندهی کنید. ادغام، پشتیبان گیری، و حذف سریع مخاطبین بسیار آسان است.

یکی از جنبه های قابل توجه این است که، مشابه برنامه های خزانه عکس، یک فضای مخفی را برای ذخیره ایمن رسانه های خصوصی و مخاطبینی که نمی خواهید در لیست مخاطبین شما قابل مشاهده باشند، به شما ارائه می دهد. حتی می توانید عکس ها را بر اساس مکان سازماندهی کنید و به راحتی از شر همه عکس های گرفته شده در یک مکان خلاص شوید.

چیزی که من بیشتر از آن قدردانی می‌کنم رابط کاربری تمیز در رنگ‌های سفید و آبی مینیمالیستی بدون تبلیغات مزاحم یا دیوار پرداخت است. البته، برای لذت بردن از طیف کامل امکانات، باید مشترک شوید.

همچنین می‌توانید عملکرد Smart Cleaning را از طریق Siri یا Shortcuts انجام دهید که به سرعت و راحتی می‌افزاید.

قیمت: رایگان (Premium از 4.99 دلار شروع می شود)

دانلود

4. تقویت کننده پاک کننده

اسکرین شات برنامه Boost Cleaner iPhone و iPad

این یکی دیگر از برنامه‌های پاک‌کننده عالی است که به گزینه‌ای سریع و تمیز اجازه می‌دهد تا عکس‌ها یا ویدیوهای شما را پاک کند و یک گزینه تمیز کردن دستی که محتوای قابل پاک‌سازی را به شما نشان می‌دهد، مانند اسکرین‌شات‌ها و موارد تکراری.

ویژگی هایی مانند حذف عکس های تکراری یا ویدیوهای بزرگ، ادغام مخاطبین تکراری، پشتیبان گیری از مخاطبین را ارائه می دهد. شما می توانید این اقدامات را تنها با یک لمس انجام دهید، که به راحتی روزانه شما می افزاید و دستگاه شما را از درهم و برهم نگه می دارد.

این برنامه همچنین تصویر واضحی از مقدار فضای ذخیره‌سازی شما در هر نقطه به شما می‌دهد. استفاده از آن سخت است و کار را به طور موثر انجام می دهد. به علاوه، دارای دو گزینه اضافی است، یعنی مسدود کننده تبلیغات و تست سرعت شبکه. مسدود کننده تبلیغات برای خلاص شدن از شر مزاحمت ها هنگام مرور در Safari مفید است.

قیمت: رایگان (9.99 دلار برای اشتراک ماهانه)

دانلود

5. Cleaner Pro

اسکرین شات برنامه Cleaner Pro iPhone و iPad

این یک برنامه اختصاصی برای مدیریت مخاطبین تکراری است و مانند یک جذابیت عمل می کند. رابط بصری و دستورالعمل‌های واضح استفاده از آن و سازماندهی مخاطبین خود را برای هر کسی آسان می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  من مک خود را با iPad جایگزین کردم ... و نمی خواهم به عقب برگردم!

چرا باید از این استفاده کنید؟ خوب، داشتن دفترچه آدرس یکسان برای سال‌ها، تعویض دستگاه‌ها و وارد کردن مخاطبین از منابع دیگر، همگی می‌توانند باعث تکراری شدن مخاطبین یا به هم ریختن فهرست شما شوند. این ممکن است کمی بیش از حد انجام شود، و عاقلانه است که مخاطبین خود را برای ناوبری آسان تمیز نگه دارید.

برای چنین شرایطی، این ابزار مفید به شما کمک می‌کند مخاطبین خود را فیلتر کنید، موارد تکراری را ادغام یا حذف کنید، و حتی با خیال راحت هر تغییری را که ایجاد می‌کنید لغو کنید. اگر شما هم مانند من هستید و با هزاران مخاطبی که در طول سال‌ها جمع‌آوری شده‌اید، این برنامه برای نظم دادن به همه چیز ضروری است. بهترین بخش این است که کاملا رایگان است و به پانزده زبان در دسترس است.

قیمت: رایگان

دانلود

6. Slidebox Photo Manager

تصویر صفحه برنامه آیفون و آیپد مدیر عکس اسلایدباکس

این یک برنامه مینیمالیستی است که برای مدیریت و سازماندهی عکس های شما ضروری است. همه عکس‌های مرتب‌نشده‌تان را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید نام آلبومی را که می‌خواهید در آن قرار دهید انتخاب کنید. علاوه بر این، برای حذف فقط می‌توانید انگشت خود را به سمت بالا بکشید یا برای رد شدن از آن به چپ.

همچنین می‌توانید آلبوم‌های خود را در صفحه‌ای جداگانه مشاهده کنید تا به راحتی بتوان عکس‌ها را به آلبوم‌های مختلف منتقل کرد یا یک عکس را به طور همزمان در چندین آلبوم قرار داد. همچنین اگر خرید درون‌برنامه‌ای را برای دریافت فضای ذخیره‌سازی انتخاب کنید، جایگزین خوبی برای Google Photos می‌شود.

اگر عاشق عکس گرفتن هستید و گالری شما مانند گالری من درهم و برهم است، این برنامه کمک خوبی خواهد بود و به شما کمک می کند عکس های خود را به راحت ترین شکل سازماندهی کنید. آن را امتحان کنید تا آن را باور کنید و فضای زیادی را در تلفن خود آزاد کنید.

قیمت: رایگان (7.99 دلار برای Premium)

دانلود

7. Gemini Photos: Gallery Cleaner

اسکرین شات برنامه Gemini Photos Cleaner آیفون و آیپد

در اینجا یک برنامه پاک کننده عکس فوق العاده هوشمند وجود دارد که به شما پیشنهاد می کند بهترین عکس ها برای نگهداری کدام هستند. می‌تواند آنچه را که به نظر می‌رسد ترجیح می‌دهید، عکس‌هایی با فوکوس خوب، چهره‌ها، لبخندها، چشمان باز به جای چشم‌های بسته و غیره تشخیص دهد. که ارزش نگه داشتنش بیشتره

علاوه بر این، به شما کمک می‌کند تا انباشتگی اسکرین‌شات‌ها، موارد تکراری دقیق، عکس‌های متن، و غیره را مدیریت کنید. هر فایل رسانه‌ای را که دارید مرور کنید و از حرکات کشیدن انگشت برای حفظ یا حذف آن استفاده کنید. این رابط به جذابیت استفاده از برنامه می افزاید و به شما کمک می کند در حین حرکت پاکسازی کنید.

علاوه بر این، دارای یک ویژگی اضافی به نام رادار عکس است که با تمیز کردن در حال حرکت، از تجمع رسانه در آینده جلوگیری می کند. بنابراین دیگر هرگز اخطار پاپ آپ «فول ذخیره سازی» را نخواهید دید. خیلی باحاله!

قیمت: رایگان (4.99 دلار برای حق بیمه ماهانه)

دانلود

8. برنامه CleanUp: Storage Cleaner

برنامه CleanUp - Storage Cleaner اسکرین شات برنامه آیفون

برنامه CleanUp به شما کمک می‌کند تا با حذف موارد تکراری و ارائه یک نمای کلی واضح از فایل‌هایی که می‌توانید برای مدیریت مؤثرتر فضا حذف کنید، فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را آزاد کنید.

علاوه بر این، ابزار فشرده سازی داخلی ویدیو به شما امکان می دهد ویدیوهای مورد علاقه خود را بدون افت کیفیت نگه دارید.

چند قابلیت اضافی این برنامه را به یک فایل منیجر بسیار کارآمد تبدیل می‌کند – می‌توانید فایل‌هایی مانند تصاویر و مخاطبین را به پوشه‌های مخفی محافظت شده با رمز عبور اضافه کنید و از طریق ویژگی مسدودکننده تبلیغات از شر تبلیغات خلاص شوید.

این بدان معناست که شما همچنین می توانید سایر برنامه هایی را که برای انجام این کارها نصب کرده اید حذف کنید و فضای بیشتری را در این فرآیند آزاد کنید.

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 3.99 دلار شروع می شود)

دانلود

با بهترین برنامه های پاک کننده آیفون به درهم ریختگی نه بگویید

امیدوارم این برنامه ها به همان اندازه که برای من در پاکسازی آیفون شما موثر بوده باشند. آیا به مشکلی برخورد کردید؟ در نظرات زیر به من اطلاع دهید، و من تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهم داد. یا، اگر پیشنهاد برنامه دیگری دارید، من دوست دارم در مورد آنها نیز بشنوم! همچنین ممکن است دوست داشته باشید بهترین برنامه های مدیریت فایل را که به سازماندهی شما کمک می کنند را بررسی کنید. به سلامتی یک تلفن بدون درهم و برهم!

ممکن است بخواهید نگاهی به این موارد بیندازید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/drlqCw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *