بهترین تلویزیون‌ها برای استفاده از RV در سال 2023: 12 ولت، سبک وزن و بیشتر

زمان مطالعه: 9 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بهترین تلویزیون‌ها برای استفاده از RV در سال 2023: 12 ولت، سبک وزن و بیشتر
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

RV ها و موتورخانه ها برای بسیاری سرگرم کننده ترین راه حمل و نقل هستند، اما بیرون از خانه گاهی اوقات خسته کننده می شود. طبیعی است که قسمت کمپینگ مورد علاقه خود را بعد از یک روز کمپینگ پر از فعالیت از دست بدهید. اگر به دنبال اضافه کردن سرگرمی به سفرهای RV خود هستید، ما لیستی از بهترین تلویزیون ها برای استفاده از RV را گردآوری کرده ایم.

بهترین تلویزیون های هوشمند برای استفاده از تلویزیون در سال 2022

در حالی که همیشه می توانید از یک تلویزیون هوشمند معمولی استفاده کنید، بسیاری از تلویزیون ها به طور ویژه برای RV طراحی شده اند. از آنجایی که موتورخانه ها پریزهای برق معمولی 110 واتی ندارند، تلویزیون های RV به ورودی های 12 ولت و برخی ویژگی های دوام اضافی متکی هستند. قبل از شروع:

حالا بیایید به لیست برخی از بهترین گزینه های تلویزیون RV برویم.

1. تلویزیون قابل شارژ Tyler قابل حمل

  • اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ | صفحه تخت: آره
  • وضوح: 1080p | قدرت: 110 ولت AC، 12 ولت DC، باتری
  • قابلیت اتصال: HDMI، USB، RCA، AV IN، آنتن
  • قابل نصب روی دیوار: نه | ویژگی های هوشمند: خیر

این تلویزیون قابل حمل از Tyler با قیمت استثنایی دارای یک صفحه نمایش LCD 14.1 اینچی 1080p است که به اندازه کافی بزرگ است تا محتوا را مصرف کند و در عین حال به اندازه کافی کوچک است که در فضاهای نسبتاً تنگ جا شود. می‌توانید از پورت HDMI داخلی برای اتصال یک دستگاه استریم و پخش مستقیم محتوای آنلاین به تلویزیون استفاده کنید، یا می‌توانید از درگاه USB برای وصل کردن یک درایو قلم برای پخش آفلاین استفاده کنید. تلویزیون همچنین از تیونر آنتن و ورودی های RCA برای اتصالات کابلی قدیمی پشتیبانی می کند.

این تلویزیون از پریزهای دیواری معمولی 110 ولت و ورودی 12 ولت DC از شارژر ماشین شما پشتیبانی می کند. اما بهترین بخش این است که دارای یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی است که می تواند این تلویزیون را بدون هیچ ورودی برق تا 4 ساعت کار کند. شما همچنین دو بلندگوی یکپارچه در تلویزیون دریافت می کنید، اما انتظار نداشته باشید که برای یک شب فیلم خانوادگی کافی باشند.

از آنجایی که نیازی به اتصال دائمی از طریق سیم ندارد، می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید و حتی آن را به محل کمپینگ خود ببرید. دارای یک کنترل IR برای تنظیم عملکردهای ضروری از راه دور. همه این ویژگی ها آن را به یکی از بهترین تلویزیون های کوچک برای RV تبدیل می کند.

در مورد معایب صحبت می کنیم، تلویزیون با هیچ عملکرد هوشمندی همراه نیست، بنابراین برای پخش محتوای آنلاین باید روی یک دستگاه استریم سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، صفحه نمایش LCD استفاده شده در اینجا دارای زوایای دید باریکی است و بسیاری از کاربران احساس می‌کنند تنها برای 1 تا 2 نفر در نظر گرفته شده است. بنابراین هنگام خرید این تلویزیون برای RV خود این را در نظر داشته باشید.

2. SuperSonic SC-2412 LED HDTV

  • اندازه صفحه نمایش: 24 اینچ | صفحه تخت: آره
  • وضوح: 768p | قدرت: 12 ولت DC، AC
  • قابلیت اتصال: VGA، DVD، USB، HDMI
  • قابل نصب روی دیوار: بله | ویژگی های هوشمند: خیر

یکی دیگر از گزینه های عالی برای موتورخانه ها، مجموعه تلویزیون های سوپرسونیک تطبیق پذیری یک پخش کننده DVD داخلی با تلویزیون را به ارمغان می آورد. برای پخش آنلاین، می توانید یک استریم استیک را از طریق درگاه HDMI وصل کنید و برای استفاده آفلاین، یک پورت USB و حتی یک اسلات کارت SD دریافت می کنید. به لطف پورت VGA داخلی می توانید از این تلویزیون به عنوان مانیتور کامپیوتر شخصی خود نیز استفاده کنید. این باتری قابل شارژ نیست، اما می تواند مستقیماً از طریق یک آداپتور 12 ولت DC ورودی را دریافت کند.

شما می توانید این تلویزیون را در اندازه های مختلف صفحه نمایش از 13 اینچ تا 32 اینچ انتخاب کنید. ما مدل 24 اینچی را توصیه می کنیم، زیرا بزرگ ترین اندازه صفحه نمایش است که می تواند روی ورودی 12 ولت DC کار کند. این تلویزیون از رزولوشن 1366×768 پشتیبانی می کند که کمتر از 1080p است اما برای اکثر محتوای ویدیویی باید بیش از اندازه کافی باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم کارکرد فیس بوک روی داده های تلفن همراه

پخش کننده DVD داخلی می تواند چندین فرمت دیسک را مدیریت کند: DVD، CD، CDR، CDRW، DVD+/- R، DVD+/- RW، VCD و SVCD. توجه داشته باشید که تلویزیون هیچ عملکرد وای فای داخلی ندارد، بنابراین برای محتوای آنلاین به یک دستگاه پخش جریانی دارای Wi-Fi نیاز دارید.

اکثر بررسی‌های تلویزیون مافوق صوت به کیفیت صفحه نمایش مناسب اشاره می‌کنند، اگرچه بلندگوهای داخلی چیزی برای نوشتن نیستند. قیمت همچنان آن را به یکی از بهترین تلویزیون های صفحه تخت برای ون های کمپر تبدیل می کند. برای تجربه صدای بهتر، می‌توانید بهترین اسپیکرهای USB را در نظر بگیرید که می‌توانند از طریق پورت‌های USB این تلویزیون تغذیه شوند.

3. مانیتور هوشمند سامسونگ M50B

  • اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ | صفحه تخت: آره
  • وضوح: 1080p | قدرت: 110 ولت AC
  • قابلیت اتصال: USB، HDMI، Wi-Fi
  • قابل نصب روی دیوار: نه | ویژگی های هوشمند: آره

اگر برنامه های سفر شما شامل دسترسی به وای فای خوب است، مجموعه مانیتورهای هوشمند سامسونگ می تواند یک تلویزیون هوشمند عالی برای RV باشد. می‌توانید از سرویس‌های پخش جریانی مانند Netflix، یوتیوب و Hulu مستقیماً از مانیتور بدون نیاز به هیچ دستگاه خارجی لذت ببرید. همچنین می‌توانید از این مانیتور برای مرور وب، کار با اسناد و تماس‌های ویدیویی بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگری استفاده کنید.

پنل LCD 27 اینچی با پشتیبانی از پخش HDR10، درخشان‌ترین پنل در لیست ما تاکنون است و بهترین تجربه پخش را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید از Airplay برای ارسال محتوا از دستگاه‌های اپل خود استفاده کنید، و همه دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند به‌طور یکپارچه صفحه‌نمایش خود را روی این مانیتور منعکس کنند.

در حالی که این مانیتور تلویزیون از بهترین ویژگی ها پشتیبانی می کند، اکثر آنها برای استفاده نیاز به اتصال اینترنت فعال دارند. در صورتی که اتصال اینترنت شما قطع شود، باید از درایو USB یا لپ تاپ برای پخش محتوا در این تلویزیون استفاده کنید. علاوه بر این، هیچ حالت پخش آفلاین مانند DVD یا آنتن تلویزیون وجود ندارد.

بلندگوهای داخلی در اینجا وجود دارد، اما صدای آنها ضعیف است. جک وجود ندارد، اما دارد و اتصال آن به بلندگوهای خارجی را آسان می کند. همچنین، از ورودی 12 ولت DC پشتیبانی نمی کند، بنابراین باید از یک اینورتر یا یک پریز دیواری برای تغذیه آن استفاده کنید. این تلویزیون نسبت به تلویزیون‌های باریک معمولی از ساختار محکم‌تری برخوردار است و آن را به یک تلویزیون هوشمند عالی برای RV شما تبدیل می‌کند.

4. تلویزیون Sylvox RV

  • اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ | صفحه تخت: آره
  • وضوح: 1080p | قدرت: DC 12V/24V
  • قابلیت اتصال: VGA، RF، USB، HDMI
  • قابل نصب روی دیوار: بله | ویژگی های هوشمند: خیر

یکی دیگر از موارد مورد علاقه صاحبان موتورخانه، این تلویزیون RV Sylvox دارای برخی ویژگی‌های دوام اضافی برای استفاده در جاده، گذراندن تست لرزش 4G، و دارای دوشاخه 6 پین DC است که حتی در هنگام رانندگی در زمین‌های ناهموار نمی‌افتد. این می تواند با برق 12 ولت DC کار کند، اما همچنین دارای یک آداپتور برای تبدیل برق معمولی 110 ولت متناوب به برق DC برای استفاده در فضای داخلی است.

این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش تخت 32 اینچی است که به اندازه کافی بزرگ است که برای گروه های بزرگتر استفاده شود. می توانید از پورت HDMI برای وصل کردن یک دستگاه پخش استفاده کنید یا از تیونر ATSC و عملکردهای رادیویی FM برای مناطق ناهموار اینترنت استفاده کنید. همچنین دارای یک پورت USB برای وصل کردن درایوهای انگشت شست شما است و یک جک هدفون برای وصل کردن بلندگوهای سیمی در صورت نیاز در دسترس است.

این تلویزیون همچنین دارای طراحی جعبه ای بلندگو است که صدای بلندتری نسبت به اکثر تلویزیون های صفحه تخت دارد. می توانید آن را روی دیوار نصب کنید یا از پایه میز برای نگه داشتن آن استفاده کنید. لوازم جانبی نصب در بسته بندی موجود است و همچنین یک ریموت IR به همراه تلویزیون دریافت می کنید.

با این حال، این تلویزیون هیچ ویژگی هوشمندی ندارد و برای هر محتوای اینترنتی باید به یک دستگاه استریم اعتماد کنید. صرف نظر از این، به لطف ویژگی‌های دوام اضافی و خوب، یک گزینه تلویزیون RV خوب است.

5. تلویزیون هوشمند پلاتینیوم ترانزیت سیگنال رایگان

  • اندازه صفحه نمایش: 28 اینچ | صفحه تخت: آره
  • وضوح: 1080p | قدرت: DC 12V، AC
  • قابلیت اتصال: Wi-Fi، DVD، USB، HDMI
  • قابل نصب روی دیوار: بله | ویژگی های هوشمند: آره

جدیدترین مجموعه “Transit Platinum” از تلویزیون های Free Signal همه چیز را دارد. دارای یک شاسی مقاوم در برابر لرزش برای استفاده بدون دردسر در یا خارج از جاده است. می تواند با ورودی 12 ولت DC مستقیماً از RV شما خارج شود یا از آداپتور همراه برای خارج کردن دوشاخه های دیواری استاندارد استفاده کند. بعلاوه، دارای Wi-Fi داخلی و بلوتوث است و دارای برنامه های از پیش بارگذاری شده مانند Netflix، Amazon Prime، یوتیوب، Pandora و غیره است. برای استفاده آفلاین، می توانید از پخش کننده DVD داخلی این تلویزیون استفاده کنید یا درایو انگشت شست خود را وصل کنید. به پورت USB آن

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه لغو نادیده گرفتن ایمیل ها در جیمیل در دسکتاپ یا موبایل

سری تلویزیون‌های هوشمند Signal TTransit Platinum دارای مهندسی منحصربه‌فرد «Flex-Environment» هستند که عملکرد قابل‌اعتماد را در طیف وسیعی از دما و رطوبت تضمین می‌کند و آنها را به یک تطابق کامل برای استفاده در موتورخانه تبدیل می‌کند. این لیست ویژگی ها به راحتی آن را بهترین انتخاب ما برای بهترین تلویزیون برای RV می کند.

شما می توانید این تلویزیون را در اندازه های صفحه نمایش 22 اینچ تا 40 اینچ خریداری کنید. مدل 28 اینچی که ما انتخاب کردیم دارای صفحه نمایش 1080p است و باید برای تماشای فیلم کافی باشد. در حالی که صفحه نمایش آن به خوبی آن چیزی نیست که در تلویزیون های هوشمند معمولی با این قیمت پیدا می کنید، هنوز هم یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند برای RV است.

در حالی که این تلویزیون هوشمند است، روی اندروید اجرا نمی شود. بنابراین، به کتابخانه جامع Play Store دسترسی ندارید. همچنین، برای استفاده از هر یک از برنامه های پخش جریانی، به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید. علاوه بر این، آداپتور برق متناوب 110 ولت یک لوازم جانبی اختیاری است. بنابراین در صورت امکان، آن را با خود تلویزیون سفارش دهید تا یک تجربه راه اندازی بدون دردسر داشته باشید.

سوالات متداول درباره تلویزیون های RV

1. تلویزیون RV با تلویزیون معمولی چه تفاوت هایی دارد؟

تفاوت اصلی این است که اکثر تلویزیون های RV دارای مقاومت در برابر لرزش و دوام بهتر برای محافظت از صفحه نمایش و قطعات داخلی در برابر آسیب هستند. مهمتر از آن، تلویزیون های RV طوری طراحی شده اند که با ورودی 12 ولت DC کار کنند، یعنی شارژر دایره ای ماشین که در اکثر موتورخانه ها می توانیم پیدا کنیم.

2. آیا می توانید از تلویزیون معمولی در RV استفاده کنید؟

خوب، بله و خیر. اکثر دستگاه های الکترونیکی معمولی برای اجرا به ورودی استاندارد 110 ولت نیاز دارند. تا زمانی که بتوانید آنها را با استفاده از اینورتر یا بسته باتری تغذیه کنید، می توانید از آنها در RV استفاده کنید. همانطور که گفته شد، تلویزیون‌های معمولی که ما در خانه‌های خود استفاده می‌کنیم، ویژگی‌های ماندگاری خاصی ندارند، که ممکن است باعث آسیب دیدن آن‌ها شود، به‌ویژه زمانی که در زمین‌های ناهموار استفاده می‌شوند.

3. آیا تلویزیون RV به اینترنت نیاز دارد؟

تلویزیون های RV با روش های ورودی بسیاری عرضه می شوند. می توانید کانال های تلویزیون را از طریق آنتن، از پخش کننده DVD یا درایو USB تنظیم کنید. همه این روش ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. با این حال، اگر می‌خواهید محتوا را به صورت آنلاین در برنامه‌هایی مانند Netflix، یوتیوب و غیره پخش کنید، به اتصال Wi-Fi نیاز دارید. به یاد داشته باشید که همه تلویزیون‌های RV Wi-Fi داخلی ندارند و ممکن است برای دسترسی به اینترنت به یک دستگاه پخش مجزا نیاز داشته باشند.

4. چه اندازه تلویزیون برای RV بهترین است؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه نوع تنظیمی هستید. برای تماشای تک نفره، هر چیزی از یک صفحه نمایش 13 اینچی تا یک صفحه نمایش 24 اینچی کافی است. برای خانواده ها یا گروه ها، ممکن است به یک تلویزیون 32 اینچی نیاز باشد. همیشه بهتر است فضای خود را اندازه بگیرید و بر اساس آن در مورد تلویزیون تصمیم بگیرید. به یاد داشته باشید که اندازه صفحه نمایش تلویزیون به صورت مورب اندازه گیری می شود، بنابراین تمام ابعاد تلویزیون را برای تناسب بهینه بررسی کنید.

انتخاب بهترین تلویزیون برای استفاده از RV

انتخاب بهترین تلویزیون برای موتورخانه شما می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. اکثر تلویزیون‌های مخصوص RV دارای ویژگی‌های محدود و نمایشگرهای پایین‌تر هستند. اگرچه آنها به شما آرامش خاطر از دوام و پشتیبانی از ورودی های 12 ولت را ارائه می دهند.

با این حال، اگر برنامه‌های سفر شما شامل ساعت‌های طولانی رانندگی بدون توقف یا بازدید مکرر از جاده‌های پر دست‌انداز نیست، می‌توانید یک تلویزیون هوشمند معمولی نیز بخرید که صفحه‌نمایش بهتر و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/czK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *