بهترین لوازم جانبی MacBook Air M2 و M1 در سال 2022

زمان مطالعه: 9 دقیقه

چه M1 باشد و چه M2، نمای بیرونی مک بوک ایر اپل جذاب است. در کنار نمایشگر رتینا و حسگر Touch ID، هر دو مک دارای ویژگی های فراوانی هستند. برای حفظ جذابیت برای مدت طولانی به چند مورد ضروری نیاز دارید. این لیست بهترین لوازم جانبی برای MacBook Air M1 13.3 اینچی و MacBook Air M2 13.6 اینچی در سال 2022 را گردآوری می کند.

  1. در صورت
  2. اسپیگن
  3. tomtoc
  4. پشمی
  5. متین
  6. سیب
  7. صدا
  8. جادوی اپل
  9. سیگیت
  10. آنکر

1. Incase – انتخاب سردبیر

محافظ هاردشل برای مک بوک ایر

قاب الگوی بافت نقطه‌دار چیزی است که می‌توانید برای ایمن نگه داشتن مک خود به آن تکیه کنید. این کیس از دو بخش تشکیل شده است: پوسته ای که روی و دو طرف درب لپ تاپ را می پوشاند و پوسته دیگری با برش های دقیق برای لوازم جانبی خارجی. هر دو قطعه دارای گیره های استراتژیک برای نگه داشتن کیس در جای خود هستند.

نقاط فروش منحصر به فرد این محصول، پوسته سختی است که دوام را بدون حجیم شدن بیش از حد و لبه های لاستیکی که چسبندگی بهتر مک بوک ایر را فراهم می کند، اضافه می کند.

علاوه بر این، دارای سه رنگ برای MacBook Air M1 و دو گزینه برای MacBook Air M2 است. اگر ما در مورد مورد علاقه شخصی من صحبت می کنیم، بدون شک، گزینه clear case گزینه واضحی است زیرا به من اجازه می دهد مک خود را نشان دهم.

طرفداران

  • ماندگاری
  • بدون حجم زیاد
  • پایه لاستیکی

در اپل بررسی کنید: مک بوک ایر M1 | مک بوک ایر M2

2. محافظ صفحه نمایش سخت Spigen – 9H

محافظ صفحه نمایش شیشه ای اسپیگن برای مک بوک ایر

آیا می خواهید گرد و غبار و اثر انگشت را از بین ببرید و از صفحه نمایش مک خود در برابر خط و خش محافظت کنید؟ از این پوشش اولئوفوبیک Spigen استفاده کنید که لک اثر انگشت را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد گرد و غبار روی صفحه نمایش شما بنشیند.

این یک فیلم سخت درجه 9H است که در برابر ضربه و ضربه محافظت می کند. علاوه بر این، کانتور براق شفافیت کریستالی را بدون کاهش روشنایی اولیه صفحه نمایش ارائه می دهد. سهولت نصب فیلم و طبیعت بدون حباب آن را به بهترین گزینه محافظ صفحه تبدیل کرده است. آیا به شما گفتم که وقتی چسب درجه یک برداشته می شود، هیچ باقیمانده ای باقی نمی ماند؟ خوب، این یک مزیت اضافی است.

طرفداران

  • برش های دقیق
  • نصب بدون حباب
  • پاسخ لمسی صفحه را حفظ می کند

در آمازون بررسی کنید: مک بوک ایر M1 | مک بوک ایر M2

3. tomtoc – کیف شانه ضد آب

قاب سخت باریک tomtoc برای مک بوک ایر

مدیران ارشدی که از مک بوک ایر برای دستیابی به درخشش حرفه ای استفاده می کنند، مسلماً tomtoc را گزینه اصلی خود می دانند. روکش پشمی نرم داخل این کیف لپ تاپ از تجهیزات شما در برابر لرزش و ضربه محافظت می کند. یک دسته تقویت شده با دو چنگ زدن در حین حرکت مفید است. شما می توانید از این کیف در هوای نامساعد با محافظ استفاده کنید زیرا لایه بیرونی کیف یک پوسته سخت ضد آب است.

به لطف یک بند شانه قابل جابجایی، می توانید آن را به عنوان یک کیف شانه نازک، کیف، آستین یا چمدان حمل کنید. سیستم کیف شانه شامل یک محفظه اصلی برای لپ‌تاپ شما، یک جیب داخلی بزرگ برای پوشه‌ها، تبلت‌ها و سایر اسناد و دو جیب بیرونی برای سایر اقلام کوچک مانند شارژر است.

منفی

  • نمی تواند بیش از 90 درجه کشیده شود

در آمازون بررسی کنید

4. پشمی – چرم و آستین پشمی

جلد چرم پشمی برای مک بوک

چرم تمام دانه اسکاندیناوی آستین Woolnut را برای مک بوک ایر کاملا جدید ایجاد می کند. با برش های دقیق و دوخت های محکم، مواد با هم ترکیب می شوند تا آستینی با ظاهری امروزی ایجاد کنند. فرکانس قرار گرفتن دستگاه من روی آستین و استفاده از آن به عنوان بالش زیاد است.

با استفاده منظم، چرم به فرم مک بوک عادت کرده است و اکنون به راحتی به داخل فشار داده و کشیده می شود. من حتی می توانم مک را در حالی که در آستین است شارژ کنم. به دلیل ضخامت و پشم داخل، چرم به طرز باورنکردنی خوشایند است، اما به راحتی خطوط خود را حفظ می کند.

دوخت افقی در انتهای باز، به منظور جلوگیری از گسترش دهانه از نقطه شکست، نشان دهنده توجه آنها به جزئیات است. یکی از جزئیات کوچکی که اگر به دنبال آن نباشید ممکن است توجه شما را از دست بدهد این است که این مورد برای تمام عمر ساخته شده است و دارای سه گزینه رنگی است.

طرفداران

  • مخمل خواب دار بادوام و نرم
  • کیف شیک و کاربردی
  • چرم اصل

منفی

  • نمی توان لوازم جانبی را ذخیره کرد

در آمازون بررسی کنید

5. Matein – کوله پشتی لپ تاپ مسافرتی

کوله پشتی لپ تاپ مسافرتی Matein برای مک بوک ایر

Matein یک کوله پشتی مسافرتی به همراه دارد که سبک و محکم است و از پارچه پلی استر مقاوم در برابر آب ساخته شده است. اگر این شرکت به جای درگاه شارژ USB، یک کوله پشتی با قابلیت تغذیه خودکار ارائه می کرد که فقط دسترسی آسان به شارژ را ارائه می کرد، یک افزونه بود.

برای اطمینان از ایمنی دستگاه شما، یک پشتی با بالشتک زیاد و یک جیب ضد سرقت در پشت توسط سازندگان ارائه شده است. جدا از ذخیره ایمن مک بوک ایر مورد علاقه شما، این کیف همچنین به شما کمک می کند تا چیزها را با بخش های مشخص شده برای وسایل روزمره خود سازماندهی کنید.

دارای یک محفظه اصلی بزرگ برای لباس یا کتاب و جیب های سازمان دهنده در قسمت جلویی برای کلیدها، خودکارها، مدادها و تلفن های همراه شما است. سازندگان همچنین یک بند چمدان را به عقب وصل کرده اند تا آن را به چمدان های حجیم شما متصل کند و این کار را راحت و آسان برای سفر می کند.

طرفداران

  • ضد آب
  • بادوام
  • محفظه های متعدد

در آمازون بررسی کنید

6. AirPods Max – حذف نویز

Apple AirPods Max برای مک بوک ایر

با AirPods Max، اپل به شما این امکان را می‌دهد که خود را در دریایی از موسیقی جذب کنید و در عین حال از صدای ناهنجار جلوگیری کنید. وسوسه خرید محصول ناشی از بهبود نرم افزار و کیفیت بی نظیر آن خواهد بود.

دستگاه مجهز به تراشه H1 اپل با یک بار شارژ 20 ساعت صدا را ارائه می دهد. AirPods Max Spatial Audio تجربه صوتی متفاوتی را ارائه می دهد و باور کنید صدای فراگیر تئاتر مانند، صرف نظر از ژانر، همه آن چیزی است که شما نیاز دارید.

اپل می‌خواهد AirPods Max شما تا حد ممکن راحت باشد، بنابراین دارای یک سایبان توری بافتنی و بالشتک‌های فوم گوش است. همچنین، پشتیبانی از سیری آن را بی سیم می کند، زیرا می توانید مک بوک ایر خود را با تماس فوری با دستیار راه اندازی کنید. در نهایت، پنج پالت رنگ متمایز باعث می شود که همه آنها را بخواهم.

برای بررسی گزینه های مقرون به صرفه تر، لیست بهترین هدفون ما را بررسی کنید.

طرفداران

  • حذف نویز فعال
  • صوتی فضایی
  • کیفیت صوتی فوق العاده

در آمازون بررسی کنید

7. Soundance – پایه آسانسور ارگونومیک

پایه لپ تاپ SOUNDANCE برای مک بوک ایر

Soundance با پایه لپ تاپ آلیاژی آلومینیومی قوی خود، لپ تاپ شما را تا 6 اینچ بالا می برد و پایداری فوق العاده ای را ارائه می دهد. طراحی ارگونومیک پایه، فشار گردن ناشی از یک موقعیت نامناسب را کاهش داده یا از بین می برد. بعلاوه، لبه های پایه برای جلوگیری از آسیب صاف شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Proton Mail به دنبال این است که جیمیل را با ویژگی های جدید سرنگون کند

آسانسور دارای تهویه تنها دارای دو دست نگهدارنده با سوراخ کابل است که اجازه می دهد گرما در سراسر منطقه جریان داشته باشد و مک را از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. در صورت عدم استفاده، لوازم اداری مانند و ماوس را می توان در زیر پایه قرار داد.

پایه های لاستیکی موجود در پایه از لپ تاپ شما در برابر خط و خش محافظت می کند. علاوه بر این، نگهدارنده سه تکه جداشدنی لپ تاپ به سادگی قابل بازسازی و سرهم کردن است. سازگاری گسترده این پایه باعث شد تا آن را در لیست بهترین لوازم جانبی Macbook Air (M1, M2) قرار دهم.

به دنبال گزینه های بیشتری هستید؟ بهترین پایه های مک بوک را بررسی کنید.

طرفداران

  • سازگار با چندین دستگاه
  • طراحی ارگونومیک
  • ثبات عالی

در آمازون بررسی کنید

8. ماوس جادویی – ماوس سبک وزن

پایه لپ تاپ SOUNDANCE برای مک بوک ایر

اگر به دنبال ماوسی هستید که با مک بوک ایر خود کار کند، ماوس جادویی خود اپل را در نظر بگیرید. گجت سبک وزن بدون شک بهترین گزینه برای یک ماوس مسافرتی کوچک است.

سریع‌تر ردیابی می‌کند و با مقاومت کمتری حرکت می‌کند، زیرا اجزای متحرک کمتری دارد و شکل پا بهبود یافته است. علاوه بر این، می‌توانید از سطح چند لمسی برای انجام اقدامات ساده مانند کشیدن بین سایت‌های آنلاین و مرور اسناد استفاده کنید.

خارج از جعبه، ماوس فوراً به مک شما متصل می شود و باتری قابل شارژ طولانی مدت به شما امکان می دهد یک ماه یا بیشتر بین دو شارژ متوالی فاصله داشته باشید.

آیا می خواهید ماوس دیگری را امتحان کنید، ترجیحاً برای بازی؟ برای اطلاعات بیشتر به پست ما در مورد بهترین ماوس بی سیم برای مک مراجعه کنید.

طرفداران

  • باتری قابل شارژ
  • آسان برای جفت شدن
  • پشتیبانی از ژست

بررسی کنید در: آمازون | سیب

9. سیگیت – هارد اکسترنال 2 ترابایتی قابل حمل

هارد اکسترنال سیگیت برای مک بوک ایر

سیگیت یک هارد اکسترنال منحصر به فرد و خلاقانه تولید کرده است که معیاری را از نظر طراحی تعیین می کند. دستگاه USB 3.0 بسیار سازگار است و حفاظت از داده ها را تضمین می کند.

شما 2 ترابایت فضای ذخیره سازی plug-and-play دریافت می کنید که به شما امکان می دهد بازی ها را ذخیره کرده و آنها را مستقیماً از هارد دیسک پخش کنید. هارد دیسک با سرعت 120 مگابایت در ثانیه، انتقال سریع داده را تضمین می کند.

حمل این گجت به راحتی در جیب یا کیف مسافرتی شما قرار می گیرد و خانم ها نیز می توانند آن را در کیف خود حمل کنند. تنها نگرانی من کیفیت ساخت محصول است. من شک دارم که بتواند جلوی سقوط بیش از حد را بگیرد. برای گزینه‌های بیشتر، می‌توانید به لیست ما از بهترین هارد دیسک‌های USB-C برای Mac نگاه کنید.

طرفداران

  • ظاهر شیک
  • پشتیبانی از USB 3.0
  • ارزش پول

منفی

  • کیفیت ساخت می توانست بهتر باشد

در آمازون بررسی کنید

10. Anker – هاب USB-C ایده آل

Anker USB C Hub برای مک بوک ایر

یکی از بزرگترین لوازم جانبی مک بوک، جایگاه براق و شیک Anker است. این گجت دارای یک هاب USB-C 7 در 1 است که یک راه حل یک مرحله ای برای اتصال چندین دستگاه و لوازم جانبی به مک شما است. این هاب به خصوص به دلیل سازگاری گسترده اش شناخته شده است.

یکی از نکات کلیدی فروش این محصول، رابط USB-A آن است که امکان انتقال سریع فایل‌های 5 GBPS از عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر رسانه‌های HD را فراهم می‌کند. شما همچنین یک اسلات micro-SD و یک اسلات خواننده SD دریافت می کنید.

علاوه بر این، کانکتور USB-C اجازه می دهد تا یک گذر با سرعت بالای 85 وات برای شارژ خود داشته باشید و شما یک [email protected] پورت HDMI برای پخش با کیفیتی خیره کننده. این احتمالا یکی از بهترین ابزارها برای ارائه در حال حرکت برای افراد تجاری و مدیران ارشد است.

طرفداران

  • حمل آسان
  • بادوام
  • هاب USB-C 7 در 1

در آمازون بررسی کنید

در حال پایان…

امیدوارم اکنون بدانید که کدام لوازم جانبی برای MacBook Air M1 و M2 شما ایده آل هستند. اگر لوازم جانبی مک مورد علاقه شما را نادیده گرفته ام، در نظرات به من اطلاع دهید و من مطمئناً آن را بررسی خواهم کرد!

ادامه مطلب:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iha
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *