بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ برای سال 2023: گیم پدهای با سیم و بی سیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ برای سال 2023: گیم پدهای با سیم و
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

نینتندو سوییچ یک کنسول بازی فوق العاده است که دارای کتابخانه عظیمی از بازی های شخص اول و شخص ثالث سرگرم کننده است. همانطور که گفته شد، کنترلر Nintendo Switch Joy-Con یک چیز دلخواه باقی می گذارد، چه به دلیل مشکل بدنام دریفت Joycon یا دسته بدون بافت و D-pad کوچک آن.

خوب، اگر عادت کردن به Joy-Cons بی‌سیم برایتان سخت است، نگران نباشید – در اینجا بهترین کنترل‌کننده‌های Nintendo Switch وجود دارد که تجربه بازی شما را بسیار بالا می‌برد.

قبل از اینکه به کنترلرهای Nintendo Switch برسیم،

اکنون، بیایید نگاهی دقیق‌تر به بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ در بازار بیندازیم.

1. 8BitDo Pro 2

  • عمر باتری: حداکثر 20 ساعت | وزن: 0.5 پوند
  • سازگاری: Windows، macOS، Android، Nintendo Switch، Nintendo Switch Lite، Raspberry Pi

8BitDo کنترلرهای بازی فوق العاده ای با موضوع یکپارچهسازی با سیستمعامل می سازد و Pro 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال، طراحی 8BitDo Pro 2 شما را در مسیر حافظه قرار می دهد، زیرا شبیه یک کنترلر SNES است. به نظر می رسد کنار، کنترلر تا لبه با یک کامیون از ویژگی ها بسته بندی شده است. در واقع، در حالی که این لیست عمدتاً برای کنترلرهای Nintendo Switch تنظیم شده است، می توانید Pro 2 را به شخصی، تلفن اندروید یا حتی یک دستگاه iOS متصل کنید.

مهمتر از آن، این کنترلر دارای یک D-pad فوق العاده و کلیکی است که در جامعه به خوبی مورد احترام است. همانطور که توسط چندین کاربر در بررسی های خود گزارش شده است، چوب های آنالوگ نیز اصطکاک کافی را ارائه می دهند. این کنترلر همچنین دارای دو پدل پشتی قابل برنامه ریزی است که می تواند به هر دستور درون بازی دلخواه شما نگاشت شود. برای انجام این کار، باید از نرم افزار Ultimate استفاده کنید که می توانید آن را از وب سایت 8BitDo دانلود کنید.

در مورد آن، ابزار نرم افزاری Ultimate کنترل دقیقی بر ورودی های Pro 2 ارائه می دهد. می‌توانید شدت بازخورد لمسی، و محدوده فعال‌سازی محرک‌های شانه را تغییر دهید و حتی ماکروها را در بازی‌های مورد علاقه خود اختصاص دهید.

8BitDo Pro 2 همچنین از کنترل‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید برای بهبود هدف خود در تیراندازی، کنترلر را کج کنید. با این حال، این کنترلر از بازخورد ارتعاشی HD Rumble نینتندو پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این، Pro 2 نیز نمی تواند سوییچ را از خواب بیدار کند. به همین ترتیب، نمی‌توانید Amiibos را با استفاده از کنترلر اسکن کنید زیرا از NFC پشتیبانی نمی‌کند.

8BitDo Pro 2 دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ است. این دستگاه دارای یک باتری قابل شارژ 1000 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ تا 20 ساعت دوام می آورد. با این حال، می‌توانید بسته باتری را تعویض کنید و اگر کنترلر در گرماگرم جنگ از بین رفت، به جای آن از دو باتری AA استفاده کنید.

با در نظر گرفتن همه موارد، Pro 2 از 8BitDo بسیار درست عمل می کند و از نظر بسیاری از منتقدان بهترین کنترلر Nintendo Switch محسوب می شود.

  • طرفداران: ماکروهای قابل تنظیم، عملکرد قابل اعتماد، اتصال چند دستگاه
  • معایب: از NFC پشتیبانی نمی کند

2. کنترلر بی سیم پیشرفته PowerA

  • عمر باتری: تا 30 ساعت | وزن: 0.49 پوند
  • سازگاری: نینتندو سوییچ، سوییچ لایت

PowerA تمایل زیادی به طراحی کنترلرهای شیک برای نینتندو سوییچ دارد. برای مثال، کنترل‌کننده بی‌سیم پیشرفته، با رنگ‌های زیبا با دکمه‌های هم‌رنگ پیچیده شده است. بنابراین، اگر به دنبال یک کنترلر مضمون از مثلاً سری Pokemon یا سری Legend of Zelda بودید، PowerA شما را پوشش داده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قرقره ها در فیس بوک - چه هستند و چگونه آنها را بسازید

این همه چیز نیست، زیرا این کنترلر دارای شکل ارگونومیک است و از چیدمان دکمه‌های کنترلر گران‌تر Nintendo Switch Pro تقلید می‌کند. همچنین دو پدل قابل برنامه‌ریزی در پشت دستگاه دریافت می‌کنید که می‌توان آن‌ها را بدون هیچ نرم‌افزار شخص ثالثی نقشه‌برداری کرد.

از جنبه منفی، نمی‌توانید نیروی محرک را برای پدل‌ها یا تریگرها تغییر دهید یا مانند کنترلر 8BitDo Pro 2 از ماکروها استفاده کنید. جالب اینجاست که خریداران گزارش داده اند که این کنترلر دکمه های بسیار حساس و قابل لمسی را ارائه می دهد. میله های آنالوگ نیز به سرعت به موقعیت خود باز می گردند و کاربران در هنگام استفاده از کنترلر با سوئیچ نینتندو خود نیز تاخیر اندکی را گزارش کرده اند.

علاوه بر این، PowerA همچنین کنترل‌های حرکتی را اضافه کرده است که باید در بازی‌های مسابقه‌ای و FPS مفید باشند. با این حال، کنترلر بی‌سیم پیشرفته PowerA فاقد پشتیبانی NFC است. قابل توجه تر، این کنترلر هیچ پشتیبانی از Rumble – HD یا غیره – را ارائه نمی دهد.

از طرف دیگر، عدم وجود بازخورد ارتعاشی به کنترلر اجازه می دهد تا مدت زیادی دوام بیاورد. در واقع، PowerA ادعا می کند که باتری 900 میلی آمپر ساعتی کنترلر بی سیم پیشرفته می تواند 30 ساعت بین شارژ دوام بیاورد. این شرکت حتی یک کابل USB 2.0 به Type-C را در جعبه بسته بندی می کند تا دستگاه را شارژ کند.

  • طرفداران: مقرون به صرفه، دارای رنگ های منحصر به فرد، از دکمه های قابل جابجایی مجدد پشتیبانی می کند
  • معایب: از NFC یا Rumble پشتیبانی نمی کند

3. 8BitDo Lite 2

  • عمر باتری: تا 18 ساعت | وزن: 0.18 پوند
  • سازگاری: Nintendo Switch، Switch Lite، Android، Raspberry Pi

8BitDo Lite 2 یک جایگزین جمع و جور Joy-Con برای نینتندو سوییچ است. برخلاف اکثر کنترلرهای موجود در لیست، Lite 2 برای بازی‌های آرکید و پلتفرمرها طراحی شده است. این بدان معنا نیست که نمی توانید بازی های سه بعدی را با کنترلر انجام دهید. در واقع، بر خلاف نسخه اصلی 8BitDo Lite، نسخه جدیدتر با استیک های آنالوگ نیز عرضه می شود. علاوه بر این، علاوه بر ارائه پشتیبانی از نینتندو سوییچ، این کنترلر می‌تواند با یک دستگاه اندروید یا iOS به همراه یک دستگاه ویندوز جفت شود.

کاربران اشاره کرده اند که این کنترلر یک پد جهت عالی ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید کنترلر را در دو رنگ خیره کننده نیز انتخاب کنید. از نظر عملکرد اصلی، این کنترلر دارای یک عملکرد توربو قابل تنظیم است و حتی با یک سنسور حرکت نیز همراه است. با این حال، پشتیبانی از HD Rumble و NFC را از دست خواهید داد.

از طرف دیگر، Lite 2 طراحی قبلی خود را بهبود بخشیده و از ماشه های شانه ای مناسب بر خلاف دکمه های L و R در خط استفاده می کند.

این کنترلر دارای یک بسته باتری قابل شارژ 480 میلی آمپر ساعتی است که طبق ادعای 8BitDo، می تواند تا 18 ساعت دوام بیاورد. این کنترلر از طریق رابط USB Type-C شارژ می شود و می تواند در حدود دو ساعت به طور کامل شارژ شود. همه گفته‌ها و انجام‌ها، 8BitDo Lite 2 یک کنترلر Nintendo Switch برای بازی‌های دو بعدی و سه بعدی است.

  • طرفداران: جمع و جور، سبک، پشتیبانی از Rumble، کنترل حرکت
  • معایب: فاقد پشتیبانی NFC و Amiibo است

4. کنترلر Nintendo Switch Pro

  • عمر باتری: تا 40 ساعت | وزن: 0.54 پوند
  • سازگاری: نینتندو سوییچ، سوییچ لایت، ویندوز

کنترلر Nintendo Switch Pro گران ترین کنترلر در این لیست است. اما، اجازه ندهید برچسب قیمت آن شما را از بین ببرد. در واقع، اجماع رایج در جامعه بازی این است که کنترلر به دلیل دارا بودن گنجینه ای از ویژگی ها، بهترین محصول است. برای شروع، این کنترلر در رنگ ها و تم های سرد بی شمار موجود است.

بنابراین، اگر برایتان مهم نیست که چند دلار اضافی بپردازید، می‌توانید کنترلر را در قالب Xenoblade Chronicles 2 نیز انتخاب کنید. مجموعه ویژگی های کنترلر نیز ناامید کننده نیست. در واقع، این تنها کنترلری در لیست است که از قابلیت HD rumble نینتندو پشتیبانی می کند. در نتیجه، در عناوینی مانند Hollow Knight و Mario Kart 8 Deluxe از بازخورد ارتعاشی فراگیرتری بهره مند خواهید شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه حل برتر برای خاموش شدن نشانگر Roblox در ویندوز

علاوه بر این، این کنترلر از NFC نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید Amiibos خود را روی کنترلر ضربه بزنید تا در بازی های منتخب شخص اول مانند Legend of Zelda: BOTW نیز جوایز بیشتری دریافت کنید.

همچنین می‌توانید از کنترل‌های حرکتی در بازی‌های مسابقه‌ای و FPS روی Nintendo Switch Pro Controller استفاده کنید. و برخلاف کنترلر Nintendo Switch Joy-Con، کنترلر Switch Pro میله های آنالوگ بزرگتر را با اصطکاک بهتر برای ورودی های دقیق تر ارائه می دهد.

کاربران یادداشت کرده اند که این کنترلر با دکمه های عمیق لمسی نیز عرضه می شود. مهمتر از همه، کنترلر Switch Pro دارای بزرگترین باتری در بین تمام گزینه های موجود در این لیست است. به طور کلی، این کنترلر با یک بسته باتری 1300 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که طبق این برند، می تواند 40 ساعت بین بازی ها دوام بیاورد. این دستگاه همچنین دارای پورت USB Type-C برای شارژ است و شارژ کامل آن تا 6 ساعت طول می کشد.

به طور خلاصه، Nintendo Switch Pro Controller گران است، اما قابل توجیه است.

  • طرفداران: از کنترل‌های HD Rumble، NFC و Motion پشتیبانی می‌کند
  • معایب: گران

5. Hori Nintendo Switch Split Pad Pro

  • عمر باتری: N/A | وزن: 0.49 پوند
  • سازگاری: نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یک کنسول همه کاره است زیرا می توان آن را متصل کرد و به متصل کرد یا در حین پرواز از آن استفاده کرد. در حالی که اکثر کنترل‌کننده‌های نینتندو سوییچ در این لیست به جهت گیری متصل هستند، Hori Split Pad Pro طوری طراحی شده است که بهترین تجربه را هنگام استفاده از سوییچ در حالت دستی به گیمرها ارائه دهد. همانطور که طراحی آن نشان می دهد، Hori Split Pad Pro دارای چسبندگی بهتری است و از یک کنترلر معمولی تقلید می کند. حتی در مقایسه با Nintendo Switch Joy-Cons، میله های آنالوگ بزرگتر و D-pad بزرگتر ارائه می دهد.

نکته اصلی این است که Hori Split Pad Pro به طور رسمی توسط نینتندو مجوز دارد. در نتیجه، گیم‌پد به راحتی می‌تواند داخل پایه‌های Nintendo Switch و Nintendo Switch OLED نیز قرار بگیرد. چیدمان دکمه شامل کلیدهای A/B/X/Y به همراه دو پدال اختصاصی به سمت عقب است. پاروها را می‌توان به هر دکمه دلخواه تغییر داد تا گیم‌پلی شما بهتر بهینه شود.

این همه چیز نیست، زیرا این کنترلر حتی با عملکرد Turbo نیز عرضه می شود، که با فشار دادن و نگه داشتن دکمه به سرعت فشار داده می شود.

توجه داشته باشید که برخلاف کنترلر Joy-Con همراه، Hori Split Pad Pro فقط زمانی قابل استفاده است که در یک نینتندو سوییچ قرار گرفته باشد. ناگفته نماند که این کنترلر دارای بسته باتری نیز نمی باشد.

علاوه بر این، باید بدانید که Split Pad Pro از بازخورد لمسی یا کنترل‌های حرکتی نیز پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، اگر قصد خرید کنترلر را دارید، می‌توانید Split Pad Pro را با رنگ‌های منحصربه‌فرد انتخاب کنید.

  • طرفداران: دستگیره ارگونومیک برای استفاده دستی، رنگ های منحصر به فرد
  • معایب: از NFC و Rumble پشتیبانی نمی کند، نمی تواند به صورت بی سیم کار کند

بازی خود را شروع کنید!

اینها برخی از بهترین کنترلرهای شخص ثالث و شخص اول Nintendo Switch هستند که می توانید خریداری کنید. در حالی که کنترلر Nintendo Switch Pro بیشترین ویژگی ها را دارد، انتخاب یک کنترلر شخص ثالث باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. در عین حال، اکثر کنترلرهای سوئیچ شخص ثالث از پدل های قابل جابجایی مجدد و یک ویژگی Turbo نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bGT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *