به‌روزرسانی Venmo به شما کمک می‌کند شادی تعطیلات را از طریق بخش خیریه جدید پخش کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روح فصل تعطیلات، ونمو در حال به روز رسانی برنامه تلفن همراه خود است تا کمک های مالی به خیریه های محلی را آسان تر کند.

با ضربه زدن روی نوار جستجو در برنامه Venmo، یک انتخاب جدید با عنوان “انجام کمک مالی” را مشاهده خواهید کرد. در آنجا با طیف گسترده ای از خیریه های محلی و پرطرفدار روبرو خواهید شد. دسته بندی های خاصی نیز وجود دارد، از جمله، اما نه محدود به، حیوانات، محیط زیست، بی خانمانی، و جانبازان. طبق اعلامیه می‌توانید پرداخت را با موجودی درون‌برنامه، حساب بانکی پیوندی یا هر کارت اعتباری موجود در پرونده خود انتخاب کنید. ().

شما باید یک کارمزد تراکنش کوچک بپردازید () 1.9 درصد به اضافه 0.10 دلار اضافی، اما هیچ تنظیمی وجود ندارد. می توانید بلافاصله کمک مالی را شروع کنید.

همه خیریه‌های بخش جدید Venmo توسط شرکت مادر Paypal تأیید شده‌اند، اما ما همچنان توصیه می‌کنیم تکالیف خود را انجام دهید و مطمئن شوید که به یک مکان خوب کمک مالی می‌کنید. برخی از موسسات خیریه، مانند ارتش رستگاری، علامت آبی تأیید را دارند. این بدان معناست که خیریه تمام مدارک لازم را در اختیار Paypal قرار داده است تا ثابت کند که قانونی است. از آن‌چه می‌توانیم بگوییم، بیشتر مؤسسات خیریه هنوز تأیید نشده‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل فروشگاه آنلاین خود را در ویتنام راه اندازی کرد

به روز رسانی در حال حاضر برای دانلود در هر دو موجود است iOS () و (). و در هفته‌های آینده، Venmo یک ویژگی برای به اشتراک گذاشتن کمک‌های مالی با دوستانتان اضافه می‌کند تا آنها را تشویق به انجام همین کار کند.

تغییرات بیشتر

علاوه بر بخش خیریه جدید، Venmo در حال طراحی مجدد صفحه پرداخت همتا به همتا با برخی تغییرات کیفیت زندگی است که ارسال (یا بهتر است بگویم، دریافت) پول را آسان‌تر می‌کند.

اکنون به جای نام فقط عکس نمایه شخصی را که برایش پول می‌فرستید خواهید دید و مقدار دلار فونت بزرگ‌تری برای مشاهده آسان‌تر خواهد داشت. ارسال و درخواست پول با دکمه پلاس جدید در کنار عکس نمایه گیرنده آسان تر می شود. با ضربه زدن روی دکمه، می توانید افراد بیشتری را برای یک تراکنش بزرگ به جای انجام یک به یک آن اضافه کنید.

با این حال، طراحی مجدد Send Money امروز در کنار بخش خیریه در حال اجراست گزارش های دیگر () این تغییر خاص ممکن است به یکباره به همه کاربران برسد. در یک موج بعدی وارد می شود، در این مرحله، باید برای بار دوم برنامه را به روز کنید.

و با توجه به اینکه جمعه سیاه تقریباً فرا رسیده است، طراحی مجدد Venmo نمی توانست در زمان بهتری انجام شود. TechRadar یک لیست عظیم از معاملات جمعه سیاه دارد که باید آنها را بررسی کنید. از گرفته تا کنسول های و حتی تشک ها را شامل می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای حذف محافظت از نوشتن از درایوهای USB و کارت‌های SD در ویندوز 11

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AvG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *