بوز آلن می گوید که کارمند سابق اطلاعات شخصی کارمندان را دانلود کرده است •

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بوز آلن همیلتون، پیمانکار دولت ایالات متحده فاش کرده است که یکی از کارکنان سابق اطلاعات شخصی ده ها هزار کارمند را از شبکه داخلی شرکت دانلود کرده است.

دولت و پیمانکار دفاعی گفت که یکی از کارکنان آن، در حالی که هنوز در شرکت مشغول به کار بود، گزارشی حاوی اطلاعات شخصی «کارمندان فعال در تاریخ 29 مارس 2021» را دانلود کرد.

یک کپی از وب‌سایت Booz Allen که در مارس 2021 بایگانی شد، گفت که این شرکت 27600 کارمند دارد که بسیاری از آنها با دولت، سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی ایالات متحده قرارداد دارند و دارای مجوزهای امنیتی در سطح بالا هستند.

در این اطلاعیه آمده است که گزارش بارگیری شده توسط کارمند حاوی «نام، شماره تأمین اجتماعی، غرامت، جنسیت، نژاد، قومیت، تاریخ تولد، و شرایط و وضعیت گواهینامه امنیتی دولت ایالات متحده از 29 مارس 2021» است.

بوز آلن گفت که گزارش حاوی اطلاعات شخصی “به طور نامناسبی در یک سایت داخلی شیرپوینت ذخیره شده است”، اما نگفت که چه شرایطی منجر به کشف این داده ها شده است، فقط این که “اخیراً” از فعالیت کارکنان مطلع شده است.

اخطار نقض داده‌ها، که این هفته به دفتر دادستان کل کالیفرنیا ارسال شد، می‌گوید که کارمند این گزارش را در 14 آوریل 2022 دریافت کرده است. جسیکا کلنک، سخنگوی Booz Allen، گفت که شرکت ماه‌ها بعد در 5 اکتبر از قرار گرفتن در معرض آن مطلع شد.

در اخطار نقض داده ها آمده است که کارمند سابق “در تضاد مستقیم” با سیاست های شرکت عمل کرده است، اما شرکت معتقد نیست که فرد قصد سوء استفاده از اطلاعات شخصی موجود در گزارش را برای آسیب رساندن به کارکنان Booz Allen داشته است. ” مشخص نیست که آیا این فرد به هیچ جرمی متهم شده است یا خیر.

به روز شده با نظرات Booz Allen.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QzhBTb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *