بین حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام در زیر متا جابه‌جا شوید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا اخیراً آزمایش خود را برای جابجایی بین حساب های اینستاگرام و فیس بوک برای کاربران iOS، اندروید و وب در سراسر جهان اعلام کرده است. آنها قصد دارند این دو پلتفرم را زیر یک چتر قرار دهند، جایی که کاربران می توانند حساب ایجاد کنند و اعلان های هر دو حساب را در یک مکان دریافت کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: «امروز ما ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کنیم که دسترسی، ایجاد و حرکت بین چندین حساب و را برای افراد در فیس‌بوک و اینستاگرام آسان‌تر می‌کند.

ما می دانیم که بسیاری از افراد از بیش از یکی از برنامه های ما برای دنبال کردن علایق مختلف، دستیابی به مخاطبان گسترده تر یا به اشتراک گذاشتن جنبه های مختلف شخصیت خود با گروه های مختلف استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در حال ساده سازی فرآیند ایجاد و جابجایی بین حساب ها و پروفایل ها هستیم.

و اینستاگرام تحت متا قابل دسترسی هستند

با افزایش روند TikTok، معرفی حساب های سوئیچینگ ممکن است با ایجاد یکنواختی برای باز کردن و بستن حساب ها، تعامل کاربران را تقویت کند.

این به سادگی یکنواختی را کاهش می دهد و کاربر می تواند یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام با یک حساب فیس بوک موجود ایجاد کند و بالعکس. اگرچه متا، سابقاً فیس بوک، به شدت با ایده ایجاد چندین حساب مخالف بود، اخیراً پروتکل ها را تغییر داده است. ممکن است عمدتاً به دلیل افزایش هویت دیجیتال، به ویژه در بین مخاطبان جوان باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر جنسیت و نام Snapchat AI

این شرکت همچنین به این نتیجه رسید که در حال معرفی فرآیند ثبت نام و ورود به حساب کاربری جدید است تا کاربران جدید بتوانند برای یکی از پلتفرم ها حساب ایجاد کنند و همچنین بتوانند برای دیگری وارد شوند.

هنگامی که یک حساب کاربری جدید ایجاد می شود، یا هر حساب موجود اضافه می شود، به کاربران اطلاع داده می شود. از این رو، آن‌ها می‌توانند از هر دو پلتفرم استفاده کنند و اگر حساب‌هایشان در یک مرکز حساب باشد، «تجربه متصل» را فعال کنند. احراز هویت دو مرحله ای هنوز برای ایمنی در برابر سرقت سایبری و فیشینگ وجود دارد.

همچنین متا اضافه کرد که ممکن است را زیر چتر خود بیاورند.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sdEmsl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *