تازه سهامداران، از جمله Insight Partners، از نستله به دلیل “عدم پرداخت سود” شکایت کردند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تازه سهامداران، از جمله Insight Partners، از نستله به دلیل “عدم پرداخت سود” شکایت کردند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سرمایه گذاران سابق استارت آپ تحویل غذا Freshly شکایت کردند نستله آمریکا، که شرکت را تصاحب کرد در سال 2020 تا 1.5 میلیارد دلار.

سهامداران این ادعا را دارند نستله طبق توافقنامه ادغام، نتوانسته است به سهامداران Freshly پرداخت سود کند Law.com. طبق این قرارداد، همانطور که توسط TechCrunch در زمان خرید گزارش شد، نستله موافقت کرده بود که پرداخت کند. 950 میلیون دلار به علاوه درآمدهای بالقوه تا 550 میلیون دلار بر اساس رشد آینده.

Insight Partners، White Star، Highland Capital Partners، Slow Ventures و دیگران از جمله کسانی بودند که به عنوان بخشی از گروهی به نام Shareholder Representative Services LLC در این دادخواست شرکت کردند.

قانون بلومبرگ گزارش داد که این دادخواست که در دسترس عموم نیست، ادعا می کند نستله، بنیانگذار Freshly، مایکل ویستراخ را تحت فشار قرار داد تا «بعد از معامله – به جای اینکه اعتراف کند که مجبور به کناره گیری شده است – کناره گیری کند تا از پرداخت 9 رقمی به سهامداران سابق خودداری کند.»

در اواخر دسامبر، Freshly اعلام کرد که چنین است توقف تجارت تحویل مستقیم غذا به مصرف کنندهبه گزارش تجارت نیوز. این نشریه گزارش داد که «خدمات تحویل غذا در سال 2021 آسیب دید زیرا مصرف کنندگان شروع به تغییر هزینه های غذایی خود به خارج از خانه کردند. تورم بالا و عدم اطمینان اقتصادی در سال 2022 نیز خریداران بیشتری را واداشت تا وابستگی خود را به خدمات اشتراک کاهش دهند.

یک منبع آشنا با این پرونده که مایل بود نامش فاش نشود، به TechCrunch گفت که در 18 ماه گذشته، Wystrach احساس می‌کرده است که “سنگ سنگ خورده است و هیچ یک از بودجه‌هایش به پایان نرسیده است.”

به نوبه خود، الف سخنگوی نستله بیانیه‌ای را به قانون بلومبرگ ارائه کرد و گفت: «نستله ایالات متحده آمریکا از تعهدات خود برای حمایت از تجارت Freshly پس از خرید فراتر رفت و سرمایه‌گذارانی که شکایت را مطرح کردند به طور کامل غرامت دریافت کردند. ما مطمئن هستیم که دادگاه از موضع ما حمایت خواهد کرد.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vfd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *