تاچمد مارک کسلر را به عنوان مدیر ارشد اجرایی منصوب کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Tachmed، توسعه دهندگان فناوری تشخیص دیجیتال بصری در خانه، پس از تکمیل دور اولیه سرمایه گذاری اخیر خود، مارک کسلر را به عنوان COO منصوب کرد.

کسلر که دارای سطح C-suite و تجربه عملیاتی است و مدیریت کسب‌وکارها و تیم‌هایی را در سرتاسر قاره آمریکا، EMEA و آسیا دارد، برای اجرای استراتژی رشد بین‌المللی کسب‌وکارها با بنیان‌گذار و مدیر اجرایی Tachmed، پل کریستی، از نزدیک همکاری خواهد کرد.

Tachmed که در سال 2018 تأسیس شد، مترهای سلامت بصری و با استفاده آسان را توسعه می دهد، طراحی شده برای ثبت نشانگرهای زیستی بیماری ها، که گزارش را مستقیماً از طریق پزشک و/یا سایر افراد علاقه مند منتشر می کند.

علاوه بر بهبود نرخ و دقت تشخیص، داده‌های جمع‌آوری‌شده به‌طور سیستماتیک و در زمان واقعی می‌تواند نحوه برخورد صنعت با تهدیدات آینده مراقبت‌های بهداشتی و بهبود امنیت بهداشت جهانی را تغییر دهد.

قبل از پیوستن به تاچمد، کسلر چندین سمت ارشد را در شرکت‌های مدیریت دارایی و بانک‌های سرمایه‌گذاری جهانی، از جمله مدیریت دارایی Alphadyne، Woodbine Capital Advisors، Suranya Capital Partners و JPMorgan داشت. در طول این مدت، کسلر مسئول استراتژی جهانی، مدیریت عملیاتی، تجزیه و تحلیل ریسک، انطباق، بازاریابی و امور مالی بود.

کسلر در مورد نقش جدید خود گفت: “من از پیوستن به Tachmed در چنین زمان هیجان انگیزی هیجان زده هستم. سیستم تشخیص دیجیتال آنها که قرار است در سال 2023 راه اندازی شود، بازار را به طور جدی مختل می کند و در نهایت به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد خدمات بهتر، عادلانه تر و سریع تری به بیماران ارائه دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین آداپتور بلوتوث برای رایانه های شخصی

من به‌طور باورنکردنی تحت تأثیر دانش و تخصص همه کسانی هستم که روی پلتفرم کار می‌کنند و مشتاقانه منتظر تأثیر مثبت بر تجارت هستم.»

کریستی در مورد گسترش تیم رهبری ارشد تاچمد گفت: «داشتن مارک در هیئت مدیره عالی است. من می دانم که او نقشی حیاتی در کمک به ما برای دستیابی به هدفمان برای آوردن دستگاه های تشخیص دیجیتال ایمن، آسان و مقرون به صرفه به توده ها ایفا خواهد کرد.

اهداف ما برای سال 2023 مطمئناً بلندپروازانه هستند، اما من مطمئن هستم که ما افراد مناسبی را برای اطمینان از دستیابی به آنها داریم.

لرد بیوربروک، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی Tachmed افزود: “مارک در یک زمان واقعاً هیجان انگیز به این تجارت می پیوندد. با توجه به اینکه سیستم تشخیص دیجیتال Tachmed که اواخر امسال راه اندازی می شود، اضافه شدن یک COO با تجربه بدون شک به ما در دستیابی به اهداف رشد بین المللی و همچنین تعامل با شرکای جدید و مشتریان احتمالی کمک می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wSdOtq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *