تحول دیجیتال می تواند در معرض خطر فرسودگی توسعه دهندگان باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحقیقات جدید ادعا می‌کند که فشارهای پر کردن موقعیت‌های توسعه‌دهنده با نامزدهای واجد شرایط و با مهارت، بسیاری از مشاغل را از دستیابی به موفقیت کامل باز می‌دارد.

علاوه بر تلاش برای جذب استعدادهای تازه، توسعه دهندگان فعلی فشار را احساس می کنند، زیرا شرکت ها برای جذب سریع توسعه دهندگان تلاش می کنند.

Dynatrace خاطرنشان می‌کند که افزایش سریع حجم کاری سریع‌تر از رشد نیروی کار در حال افزایش است، و اگر مشکل برطرف نشود، می‌تواند به طور فزاینده‌ای به فرسودگی توسعه‌دهندگان منجر شود و تحول دیجیتال را در معرض خطر قرار دهد.

مشاغل توسعه دهنده

اما بدتر می شود، زیرا این چاقو دو طرفه است. Dynatrace خاطرنشان می‌کند که کسب‌وکارها با دو چالش متضاد روبرو هستند: یک رونق ناشی از بیماری همه‌گیر در تحول دیجیتال که در نهایت هزاران موقعیت جدید را باز می‌کند و کمبود کارگر که همچنان این موقعیت‌ها را خالی می‌کند.

تحقیقات انجام شده توسط این شرکت نشان می دهد که تقریباً سه چهارم (72٪) تیم های فناوری کمبود مهارت هایی دارند که ظاهراً قادر به جبران آن نیستند. گفته می شود که بین مه 2021 و 2022، 2 میلیون فرصت شغلی فنی آگهی شده است و پاداش هرگز بالاتر از این نبوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف پروژه FEATHER کاهش پیامدهای نامطلوب UTI است

دستمزدهای فناوری تقریباً 80٪ بالاتر از معادل های غیر فناوری بوده است، با افزایش حقوق 22٪ در بین حقوق توسعه دهندگان و DevOps. در تلاش برای جذاب‌تر کردن این انتقال، مشاغل توسعه‌دهنده با دستمزد کمتر شاهد افزایش قابل توجهی 40 درصدی در دستمزد بودند.

گرگ آدامز، معاون منطقه ای Dynatrace و ایرلند، خاطرنشان کرد: «توسعه دهندگان برای همگام شدن با چرخه های نوآوری تحت فشار قابل توجهی هستند و کمبود استعداد کار بیشتری را برای تیم های موجود ایجاد می کند.

“این منجر به فرسودگی توسعه‌دهندگان می‌شود، زیرا تیم‌ها نمی‌توانند با حجم کاری فزاینده کنار بیایند. سازمان‌ها برای کاهش فرسودگی توسعه‌دهندگان باید بیش از افزایش حقوق‌ها انجام دهند، در غیر این صورت، خطر از بین بردن سفرهای تحول دیجیتال خود را دارند.”

این شرکت می‌گوید که بخشی از راه‌حل باید شامل اتوماسیون باشد، که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا بیشتر بر روی موارد مهم تمرکز کنند، با هزینه‌های کمتری برای «تلاش‌های دستی برای روشن نگه داشتن چراغ‌ها».

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rVGIoy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *