تحویل داروی کیندوا برای ترکیب با فناوری های پزشکی مریدین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Kindeva Drug Delivery اعلام کرده است که با Meridian Medical Technologies ترکیب خواهد شد. این ترکیب یک محصول ترکیبی دارو و دستگاه سازمان توسعه و ساخت قرارداد (CDMO) ایجاد خواهد کرد. Kindeva و Meridian تا زمان بسته شدن به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این شرکت ترکیبی دارای گستره‌ای از قابلیت‌های تحویل دارو، با تخصص و فناوری در مسیرهای تزریقی، استنشاقی، ترانس درمال و داخل پوستی خواهد بود. میلتون بویر، مدیرعامل مریدین، مدیرعامل این شرکت تازه ترکیب شده خواهد بود.

بویر گفت: «ما فوق‌العاده در مورد فرصت‌هایی که از ترکیب دو شرکت با ریشه‌های عمیق در تحویل داروی پیچیده حاصل می‌شود، هیجان‌زده هستیم. پیشنهادات مکمل و یکپارچه Kindeva و Meridian یک CDMO با مجموعه وسیعی از قابلیت‌ها و پلتفرم‌های فناوری اختصاصی در قالب‌های مختلف تحویل دارو ایجاد می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا به مشتریان و جوامع در چندین بازار نهایی بزرگ و رو به رشد خدمت کنیم.

Kindeva و Meridian شرکت های عامل Altaris، یک شرکت سرمایه گذاری مراقبت های بهداشتی هستند. Kindeva که قبلاً با نام 3M Drug Delivery Systems شناخته می شد، توسط Altaris در سال 2020 از شرکت 3M خریداری شد. Kindeva در محصولات ترکیبی دارو-دستگاه با تمرکز بر دارورسانی استنشاقی، ترانس درمال و داخل پوستی تخصص دارد. این شرکت سابقه طولانی در نوآوری دارد و اولین دستگاه استنشاقی با دوز اندازه گیری شده را در دهه 1950 اختراع کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Trelleborg راه حل های اجزای سازنده را در MEDI'NOV Connection به نمایش می گذارد

Meridian توسط Altaris در دسامبر 2021 از Pfizer خریداری شد. مریدین بر روی ساخت انژکتورهای خودکار نجات تمرکز دارد، با توسعه فناوری تزریق خودکار نجات در دهه 1950 و مالکیت بیش از 300 حق ثبت اختراع مربوط به محصولات ترکیبی دارو و دستگاه تزریق کننده خودکار.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MPb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *