تست EMR و فراتر از آن

زمان مطالعه: دقیقه

هر روز که می گذرد، فناوری به زندگی ما پیوسته تر می شود. در مراقبت های بهداشتی، رویدادهای اخیر جهانی این روند را تسریع می کند.

بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از مزایایی که سوابق پزشکی الکترونیکی (EMR) یا پرونده الکترونیک سلامت (EHR) می توانند ارائه دهند، استقبال می کنند. در سراسر این راهنما، ما به این پلتفرم‌های فناوری اطلاعات دیجیتالی مراقبت‌های بهداشتی به عنوان EMR اشاره خواهیم کرد.

هنگامی که سیستم‌های EMR به خوبی کار می‌کنند، امکان دسترسی و مشاهده را در تاریخچه پزشکی بیمار فراهم می‌کنند. این دید، متخصصان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازد مراقبت های بهتری ارائه دهند.

اما دستاوردهای بیشتری از این انقلاب تکنولوژیکی مراقبت های بهداشتی وجود دارد. برای ارائه مراقبت استثنایی از بیمار، متخصصان مراقبت های بهداشتی باید نوسازی بیشتر گردش کار، سیستم ها و دستگاه های پزشکی را اجرا کنند.

آیا می خواهید درباره تست EMR و فراتر از آن بیشتر بدانید؟ در وبینار خود، با کارشناسان صنعت صحبت می کنیم تا در مورد آینده فناوری مراقبت های بهداشتی و چگونگی فعال کردن تست EMR صاف، سریع و بدون خطا برای توانمندسازی متخصصان مراقبت های بهداشتی برای انجام بهترین کاری که انجام می دهند صحبت کنیم: مراقبت از بیماران خود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانشمندان آزمایش پنج دقیقه ای بیماری تنفسی هوش مصنوعی را توسعه دادند

برای مشاهده وبینار OnDemand ما – لطفا اینجا را کلیک کنید

لطفا فرم زیر را برای دسترسی به این کاغذ سفید تکمیل کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wPlSiI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *