تسلا فراخوان های پشت سر هم صادر می کند •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تسلا بیش از 350000 وسیله نقلیه را در آخر هفته در دو کمپین جداگانه از مشتریان آمریکایی فراخوان کرد.

این خودروساز روز شنبه گفت که بیش از 321000 خودرو را به دلیل نقص نرم افزاری که چراغ های عقب را در برخی خودروها غیرفعال می کند، فراخوان می کند. این فراخوان شامل سدان های مدل 3 2023 و همچنین کراس اوورهای مدل Y برای مدل های سال های 2020 تا 2023 می شود.

تسلا تخمین زد که این مشکل 1 درصد از خودروهای تحت فراخوان را تحت تأثیر قرار می دهد و گفت که به روز رسانی نرم افزاری را برای رفع “ناهنجاری سیستم عامل” منتشر خواهد کرد. طبق پرونده ای که در وزارت حمل و نقل ایالات متحده منتشر شده است، وسایل نقلیه در حال تولید این به روز رسانی را از 6 نوامبر دریافت کردند.

روز جمعه، تسلا 30000 خودروی شاسی بلند مدل X را به دلیل مشکل در کیسه هوای سرنشین جلو فراخواند.

طبق داده‌های DOT، این سازنده EV در سال جاری تاکنون 19 فراخوان در ایالات متحده صادر کرده است. در اوایل این ماه، تسلا بیش از 40000 خودروی سدان مدل X و مدل S را به دلیل یک مشکل نرم افزاری که می تواند فرمان برقی هنگام رانندگی از روی چاله ها را تحت تاثیر قرار دهد و 53 وسیله نقلیه دیگر را به دلیل نصب معیوب آینه های جانبی فراخواند.

در ماه آگوست، رالف نادر، حامی مصرف‌کننده، از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها خواست تا فناوری کامل خودران (FSD) تسلا را از وسایل نقلیه خود فراخواند و آن را «یکی از خطرناک‌ترین و غیرمسئولانه‌ترین اقدامات یک شرکت خودروسازی در دهه‌های اخیر» خواند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tVvcti
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *