توماس زوربوخن ناسا در جلسات TC به سوالات کیهانی می پردازد: فضا •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر بسیاری از ماموریت های بین سیاره ای و مداری ناسا را ​​دنبال می کنید، بدون شک با توماس زوربوخن، معاون مدیر علمی آژانس آشنایی دارید. او همچنین بر برنامه علمی ناسا با بودجه کل نزدیک به 7 میلیارد دلار در سال نظارت می کند.

این عدد بسیار بزرگی است، اما دلیل بزرگتری هم وجود دارد که ما از اینکه دکتر زوربوخن در TC Sessions: Space در 6 دسامبر در لس آنجلس روی صحنه به ما خواهد پیوست هیجان زده هستیم.

زوربوخن مسئول برنامه علمی ناسا است که شامل علوم زمین، هلیوفیزیک، علوم سیاره‌ای و اخترفیزیک می‌شود. این برنامه به پاسخ به برخی از بزرگترین سؤالات منشأ بشریت کمک می کند.

زوربخن که از سنین کودکی در سوئیس ناظر مشتاق دنیای طبیعی بود، مدرک کارشناسی ارشد و دکترای فیزیک را از دانشگاه برن دریافت کرد. به عنوان استاد دانشگاه میشیگان در آن آربور – جایی که کلاس‌هایی را در زمینه علوم فضایی، مهندسی هوافضا و نوآوری تدریس می‌کرد – بر ابزار دقیق خورشیدی، هلیوسفر و سیاره‌ای و تجزیه و تحلیل داده‌ها تمرکز کرد.

او چندین ابتکار نوآوری دانشگاه میشیگان را در زمینه آموزش و پژوهش رهبری کرد که یکی از آنها منجر به کسب رتبه برتر برنامه کارآفرینی ملی در مقطع کارشناسی شد. زوربوخن در سال 2016 به ناسا پیوست و مردم سراسر جهان را با کار این آژانس و الهام از علم درگیر می کند.

در گفتگویی به نام «پرسیدن و پاسخ به بزرگترین سؤالات بشریت»، زوربوخن درباره نوع سؤالات دست نیافتنی که او، برنامه‌اش و گروهی از رهبران دیگر تلاش می‌کنند به آنها پاسخ دهند، بحث خواهد کرد: ما از کجا آمده‌ایم؟ آیا ما تنها هستیم؟ کیهان چگونه کار می کند؟

این پرسش‌ها و پاسخ‌ها – و علم پشت سر یافتن آنها – با توسعه اقتصاد فضایی، با افزایش همکاری بین دولت‌ها و شرکت‌های فضایی تجاری خصوصی و همچنان که درگیری‌های ژئوپلیتیکی همچنان بر امنیت ملی تأثیر می‌گذارد، مهم‌تر از همیشه هستند.

ما از شنیدن دیدگاه زوربوخن در مورد چگونگی تکامل ناسا – ماموریت و علمی که انجام می دهد – هیجان زده هستیم. آیا این تکامل بر پتانسیل کشف پاسخ به سؤالات بزرگ و کیهانی پیش روی بشریت جمعی تأثیر می گذارد؟

لازم به ذکر است که زوربوچن که بیش از هرکس دیگری در این سمت خدمت کرده است، اخیراً اعلام بازنشستگی کرده است. می توانید مطمئن باشید که ما از او خواهیم پرسید که چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. برای بحثی که مطمئناً یک بحث جذاب خواهد بود، در اتاق باشید.

TC Sessions: Space در 6 دسامبر در لس آنجلس برگزار می شود. همین امروز مجوز خود را بخرید، به ما بپیوندید تا در مورد آخرین روندهای اقتصاد فضایی بیاموزید، فناوری های پیشرفته و شبکه را برای فرصت هایی که به شما در ایجاد یک استارتاپ بهتر و قوی تر کمک می کند، ببینید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TC Sessions: Space است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kJPAvm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *