تپه های صحرا با تصاویر پس زمینه آیفون شیب دار آسمان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکشنبه دیگری فرا می رسد و در نتیجه، مجموعه ای باورنکردنی دیگر از پس زمینه با کیفیت عکس را به مجموعه تصاویر پس زمینه هفته iDB اضافه می کنیم. دمای بسیار گرم و فوق العاده سرد منظره کویر را مشخص می کند. با یادآوری این افراط‌ها، شیب‌های صاف آبی، زرد و نارنجی این تصاویر پس‌زمینه آیفون تپه‌های بیابانی تضاد کاملی با یکدیگر دارند.

کاغذ دیواری شیب تپه های بیابانی

به جای جستجوی ساده تصویر در گوگل که نتایج ناشناس را نشان می دهد، ما دوست داریم هنرمندان دیجیتال خاصی را با مجموعه های کاغذدیواری هفتگی خود برجسته کنیم. طراح برجسته امروز @جیانولیو. در ، این حساب به طور مرتب پس‌زمینه‌های باورنکردنی را ارسال می‌کند که برای دانلود از طریق Drive یا کانال مربوطه میزبانی می‌شوند. من توصیه می کنم دنبال کنید!

من مجموعه زیر را از طریق یک پست توییتر پیدا کردم و از رنگ های مختلف آسمان شگفت زده شدم. مورد علاقه من از دانلودهای تپه های شنی صحرا غروب نارنجی و بنفش است. من مطمئن نیستم که چرا به طور خاص به آن جذب شده ام، اما من پرتقال داغ را دوست دارم، که با بنفش عمیق و سلطنتی خنک آسمان شب آینده در تضاد است. از زمانی که یک iMac بنفش M1 و اکنون Deep Purple iPhone 14 Pro Max را گرفتم، احساس می‌کنم که روی کاغذدیواری‌های بنفش ایندکس شده‌ام. شاید، این یک جو است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  16 کاغذ دیواری Cool Nothing Phone 2 (4K) به صورت رایگان

به عنوان یک امتیاز کوچک، من همچنین یک والپیپر jianoliu دیگر را پست کردم که در آخر یافت شد. منظره کوهستانی کاملاً بنفش، مجموعه کوهستانی صحرا را در بر می گیرد. در حالی که یک رشته کوه سرسبز برعکس یک بیابان گرم است، کوه های غلتان با آسمان شیب به همان اندازه با زیبایی شناسی مطابقت دارند.

اگر عاشق والپیپرهای واضح و تمیز برای همه دستگاه های اپل خود هستید، برای پست های یکشنبه با ما در iDownloadBlog همراه باشید. از طریق @ با من تماس بگیریدjim_gresham، جایی که من مجموعه را سرپرستی می کنم. نکات یا تصاویر را برای بررسی در پست هفتگی ما ارسال کنید! برای دانلودهای اواسط هفته، پیک های مخفیانه و کله پاچه های سخت افزاری اپل دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CQR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *