تیم های مایکروسافت می توانند یکی از بزرگترین مشکلات تجاری شما را حل کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک برنامه جدید برای تیم های به دنبال کمک به کاربران برای مدیریت بهتر تماس ها، جلسات و موارد دیگر است.

بر اساس یک ورودی در نقشه راه این شرکت () برای ویژگی‌های آینده، افزوده جدید، «مکان واحدی را فراهم می‌کند که در آن متخصصان و مدیران می‌توانند قرارهای مجازی برنامه‌ریزی‌شده و درخواستی را در تیم‌های مایکروسافت ایجاد و مدیریت کنند».

احتمالاً این ویژگی با تقویم Outlook ادغام می شود، که در کل پلتفرم Office 365 همگام می شود تا به کاربران کمک کند زمان خود را مدیریت کنند و در دسترس بودن را برای جلسات آنلاین مشخص کنند. به احتمال زیاد، این حرکتی است که مایکروسافت بازی خود را در برابر Google Workspace، که در حال حاضر دارای رابط کاربری نرمی بین پلتفرم کنفرانس ویدیویی Meet و سایر ابزارهای ارتباطی مانند و جی میل است، ارتقا می دهد.

زمان بندی جلسات تیم ها

ورودی نقشه راه به توصیف توانایی ویژگی جدید برای «مشاهده بینش و تجزیه و تحلیل قرارهای ملاقات ارزشمند، دریافت به‌روزرسانی‌های وضعیت بی‌درنگ در نمای صف و ارسال یادآوری‌های قرار» ادامه می‌دهد.

در تلاش برای حفظ کاربران اختصاصی خود و جذب مشتریان جدید، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در تلاش است تا محیطی ایجاد کند که کاربران برای برنامه‌ریزی زندگی کاری خود نیازی به حرکت بین برنامه‌های مختلف نداشته باشند، در عوض همه ابزارهای مربوطه را در یک مکان ارائه می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هکرها از Citrix zero day برای هدف قرار دادن زیرساخت های حیاتی ایالات متحده سوء استفاده می کنند

Google همچنین نحوه گردش کاربران Workspace خود را بین برنامه‌های ارتباطی ساده کرده است و و Meet را در رابط کاربری جدید Gmail که در سه ماهه چهارم 2022 به نمای پیش‌فرض – و تنها – تبدیل شد، نزدیک‌تر کرده است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی Teams قرار است به نسخه‌های سرویس گیرنده دسک‌تاپ و برنامه‌های وب پلتفرم آن ارائه شود، با این حال برنامه‌های موبایل نیز تمایل دارند از این روش پیروی کنند.

مایکروسافت می‌گوید پیش‌نمایش‌ها تا پایان سال در دسترس خواهند بود و در دسترس عموم قرار می‌گیرد تا فوریه 2023. مایکروسافت معمولاً در بازه‌های زمانی خود ارائه می‌دهد، اما اخیراً، عرضه برخی از آنها به تعویق افتاده است زیرا، البته، این محصولات در نهایت در حال توسعه هستند. . صرف نظر از این، مهلت عید پاک معقول به نظر می رسد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KeBhqQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *