جستجوی تجاری واتساپ با امکان خرید چیزها فعال می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اکنون می توانید مشاغل را در واتس اپ جستجو کنید و همچنین با کارت اعتباری یا نقدی مستقیماً از صفحه چت یک پرداخت امن انجام دهید.

دو اسکرین شات از تلفن همراه با پس‌زمینه سبز روشن که جستجوی کسب‌وکار در واتس‌اپ را بر اساس نام و دسته‌بندی نشان می‌دهد
کسب و کارها را بر اساس نام جستجو کنید یا بر اساس دسته بندی جستجو کنید | تصویر: متا
  • چه اتفاقی می افتد؟ واتس اپ که متعلق به متا است، امکان یافتن و ارسال پیام به مشاغل و همچنین خرید چیزها را از داخل برنامه ارائه کرده است.
  • چرا مراقبت؟ می‌توانید کسب‌وکارهای کوچک را بر اساس دسته یا نام مرور کنید، که قبلاً امکان‌پذیر نبود. همچنین می توانید از طریق واتس اپ خرید و پرداخت کنید.
  • چه باید کرد؟ برای دریافت این ویژگی (در کشورهای پشتیبانی شده) WhatsApp را به روز کنید.

جستجوی کسب و کار WhatsApp در کشورهای منتخب فعال می شود

ویل کاتکارت رئیس واتس اپ اعلام کرد توییتر مردم در کشورهای منتخب اکنون می‌توانند کسب‌وکارهای کوچک را در واتس‌اپ مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌ها جستجو کنند—چه با مرور فهرستی از دسته‌ها، مانند سفر، خودرو، بانک یا سرگرمی، یا با تایپ نام.

اگر قبلاً این ویژگی را دارید، لیست مخاطبین خود را در واتس اپ باز کنید، جایی که باید میانبری با برچسب پیدا کنید کسب و کارها را کشف کنید، کسب و کار یا برخی از این قبیل

فقط می‌توانید شرکت‌های شرکت‌کننده در پلتفرم تجاری WhatsApp را جستجو کرده و با آنها تماس بگیرید. طبق پرسش‌های متداول واتس‌اپ، کسب‌وکارها می‌توانند با ارسال درخواست پیوستن به فهرست کسب‌وکار واتس‌اپ، خود را برای آن جستجوها قرار دهند. خواندن: 5 نکته برای جستجوی موثر در macOS Notes

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع مشکل یوتیوب به من اجازه نمی دهد در اندروید و آیفون وارد شوم

متا می‌گوید که درخواست‌ها به گونه‌ای پردازش می‌شوند که نمی‌توان آن را به حساب شما پیوند داد، بدون اینکه اطلاعات بیشتری فاش شود. فهرست کسب و کار واتس اپ در برای iOS قابل دسترسی است [App Store link] و اندروید، وب و .

جستجوی تجاری واتس اپ در کجا موجود است؟

دو اسکرین شات از تلفن همراه با پس‌زمینه سبز روشن قرار گرفته و جستجو برای خواربارفروشی‌های اطراف در برزیل را نشان می‌دهد.
پیدا کردن خواربارفروشی های نزدیک در WhatsApp در برزیل | تصویر: متا

متا در وبلاگ WhatsApp اعلام کرد که این ویژگی جدید را در 18 نوامبر 2022 در تعداد معدودی از کشورها راه اندازی کرده است: بریتانیا، برزیل، کلمبیا، اندونزی و مکزیک. در برزیل، می توانید مشاغل کوچک نزدیک خود را نیز جستجو کنید.

نمی‌توان گفت چه زمانی جستجوی تجاری واتس‌اپ ممکن است به کشورهای دیگر برسد. در زمان نگارش این مقاله، این ویژگی در ایالات متحده در دسترس نبود.

کاتکارت خاطرنشان کرد: «ما فکر می‌کنیم جستجو ارتباط افراد و کسب‌وکارها با واتس‌اپ را آسان‌تر می‌کند، و ما مشتاقانه منتظریم تا در طول زمان آن را در کشورهای بیشتری بهتر و در دسترس قرار دهیم.»

خرید از مشاغل از داخل واتس اپ

هنگامی که فروشگاه مواد غذایی، آرایشگاه یا سایر مشاغل کوچک مورد علاقه خود را در واتس اپ پیدا کردید، می توانید مستقیماً در برنامه به آنها پیام دهید و حتی چیزهایی را خریداری کنید. خریدار یک پرداخت امن با کارت اعتباری یا نقدی خود را مستقیماً از طریق چت انجام می دهد. واتس اپ برای پشتیبانی از این ویژگی با چندین شریک پرداخت همکاری کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مشاهده شماره کارت Apple Pay در آیفون در سال 2023

این شرکت خاطرنشان می‌کند: «این تجربه پرداخت یکپارچه برای افراد و مشاغلی که به دنبال خرید و فروش در واتس‌اپ هستند بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت، باز کردن برنامه دیگری یا پرداخت حضوری، بازی را تغییر خواهد داد».

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XIM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *