جواهرساز سفارشی وو 3.85 میلیون دلار کیف می‌کند تا خرید حلقه نامزدی کمتر استرس‌زا باشد •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

وو، یک شرکت جواهرات سفارشی آنلاین، در حال تزریق فناوری به تجربه خرید حلقه نامزدی است تا زمان لازم برای ایجاد قطعات منحصر به فرد را تسریع بخشد.

همچنین این کار را با 3.85 میلیون دلار در یک سرمایه اولیه اولیه به رهبری Springdale Ventures انجام می دهد. گروهی از سرمایه گذاران شامل Outlander VC، Rarebreed Ventures، Context Ventures، VEIP کهنه کار سرمایه گذاری متمرکز بر کارآفرینی بنیاد PenFed، WPMC و Early Light Ventures که توسط فارغ التحصیلان وست پوینت تاسیس شد، به Springdale پیوستند.

همکلاسی های وست پوینت و رنجرزان سابق ارتش اندرو وولگموت و برایان الیوت در سال 2021 پس از اینکه متوجه شدند در طراحی حلقه های نامزدی برای سایر نیروهای نظامی خود مهارت دارند، Wove را راه اندازی کردند. آنها شروع به دریافت درخواست از مصرف کنندگان آمریکایی کردند و تصمیم گرفتند که اشتیاق خود را به یک شرکت حلقه نامزدی آنلاین تبدیل کنند.

آنها اکنون به مردم کمک می کنند که نه تنها از سفرهای ناخوشایند به جواهرفروشی صرف نظر کنند، بلکه حلقه های ازدواج سفارشی را ارائه می دهند که می توان آنها را در خانه امتحان کرد و همچنین “شش برابر سریعتر از ساخت جواهرات سنتی” ایجاد کرد. جواهرات وو 100٪ در ایالات متحده با الماس های اخلاقی و مواد 100٪ پایدار ساخته شده است.

حلقه های سفارشی وو شامل یک تجربه طراحی دو هفته ای و میانگین 10000 دلار است که مدیر عامل شرکت Wolgemuth که در فروشگاه جواهرات خانواده اش بزرگ شده است به گفت که بالاتر از میانگین ملی 6000 دلار است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم

وولگموت گفت، برخلاف دیگر جواهرات‌فروشی‌ها، وو تنها شرکتی است که کپی‌های سفارشی می‌کند. همچنین، تا همین اواخر، تنها افرادی که می‌توانستند حلقه‌های سفارشی را به خانه‌شان تحویل دهند، افراد مشهور یا فوق‌العاده ثروتمند بودند. وی افزود وو این را برای مصرف کننده روزمره فراهم می کند.

او افزود: «من فکر می‌کنم کاری که ما انجام می‌دهیم تنها در پنج سال گذشته به دلیل تغییر فناوری چاپ سه‌بعدی در طول مسیر امکان‌پذیر بود. قبل از این، باید یک حلقه مومی را با دست حک می‌کردید، و اکنون می‌توانیم تا ۳۰۰ حلقه مختلف را همزمان در عرض سه ساعت چاپ کنیم. این به شدت زمان تولید را افزایش داد و به ما اجازه داد تا سفارشی را در مقیاس انجام دهیم.”

این شرکت کمی بیش از 20 کارمند دارد و طراحان جواهرات خود را نیز استخدام می کند، که وولگموت می گوید که منحصر به فرد است، زیرا بسیاری از جواهرفروشی ها این نوع چیزها را برون سپاری می کنند در حالی که طراحان اغلب قطعاتی را ایجاد می کنند که ممکن است هرگز فروخته نشوند.

نزدیک به یک سال از راه اندازی برند Wove می گذرد و Wolgemuth گفت که این شرکت از آن زمان هزاران حلقه تولید کرده و درآمد پنج برابر افزایش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل استفاده داخلی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند ChatGPT و GitHub Copilot را محدود کرده است.

بودجه جدید برای رشد و مقیاس کلی، از جمله تبلیغات، سرمایه‌گذاری می‌شود و برای راه‌اندازی خط تجارت الکترونیکی Wove در این هفته، که در آن مشتریان می‌توانند حلقه‌های از پیش طراحی شده را از وب‌سایت Wove خریداری کنند، کپی حلقه‌های از پیش طراحی شده را سفارش دهند یا بیشتر سفارشی کنند. وولگموت گفت که حلقه هایی طراحی کرده است.

علاوه بر این، این شرکت در حال ایجاد یک پورتال طراحی است که در آن مشتریان می توانند پیشرفت حلقه خود را پیگیری کنند و به طور زنده با طراح کنند و به خط تولید گسترده ای که شامل گوشواره ها، آویزها، گردنبندها و دستبندها می شود منتقل می شود. آخر سال.

در همین حال، این شرکت در طول همه‌گیری جهانی ساخته شد، که وو را قادر ساخت تا در مراحل اولیه کشش داشته باشد و حتی در شرایط رکود اقتصادی به رشد خود ادامه دهد.

وی افزود: “وو یک تجارت ضد رکود است.” «حتی با پایان یافتن این بیماری همه‌گیر، همچنان شاهد ادامه رشد کسب‌وکارمان هستیم، که واقعاً دلگرم‌کننده است که فرآیند ما فقط برای دنیای همه‌گیری ساخته نشده است. این برای زوج های این روزگار و اینکه چگونه می خواهند حلقه نامزدی بخرند ساخته شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BDXcMO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *