جیمیل بالاخره می تواند به ساعت هوشمند اندرویدی شما بیاید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین تلاش گوگل برای ساعت واقعاً باعث نگرانی شده است، اما فقط قیمت آن جذاب نیست، زیرا دستگاه‌های Wear OS جدید مانند Pixel Watch ممکن است به زودی بیش از آنچه در ابتدا تصور می‌شد توانمند شوند.

طبق شایعاتی که توسط 9To5Google ()، گزارش شده است که غول فناوری در حال کار بر روی برنامه های Gmail و Calendar بازطراحی شده است که می تواند راه خود را به Wear OS باز کند.

هنوز هیچ یک از این برنامه ها روی مچ طرفداران گوگل موجود نیست 9To5Google نشان می دهد که می تواند به دلیل “اتکای” این شرکت به اعلان های غنی باشد که به کاربران اجازه می دهد بدون باز کردن کامل برنامه با محتوا تعامل داشته باشند، که در صفحه نمایش بزرگتر گوشی هوشمند راحت تر می توان آن را اجرا کرد.

Gmail برای Pixel Watch

Pixel Watch در حال حاضر با برنامه Agenda عرضه می‌شود که نمای سه روزه رویدادهای آینده را نشان می‌دهد، اما توانایی ایجاد ورودی‌های جدید را ندارد (علاوه بر استفاده از Google Assistant داخلی).

و اگرچه برنامه اختصاصی Gmail وجود ندارد، کاربران همچنان می‌توانند اعلان‌هایی را دریافت کنند که از تلفن هوشمند متصل آن‌ها منعکس می‌شود، همانطور که در مورد اپل واچ زمانی که برنامه watchOS در دسترس نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  CASETiFY از همکاری Neon Genesis Evangelion برای آیفون و ایرپاد خبر می دهد

تا به حال، این برای بررسی نامه های دریافتی خوب بوده است، اما ارسال حتی یک پاسخ کوتاه به یک تلفن متصل نیاز دارد.

9To5Google اشاره می‌کند که «یاد گرفته است که Google در حال آزمایش Gmail و Calendar برای Wear OS است»، تجربه‌ای که قول می‌دهد «کامل» باشد، به برنامه‌های اختصاصی Google Workspace با تعامل بهتر، مانند توانایی ایجاد رویدادها یا ایمیل‌های جدید اشاره می‌کند. هر چند باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی در افق است.

در مقابل، تمام نسخه‌های watchOS برای Apple Watch دارای نسخه‌هایی از برنامه‌های Mail و Calendar اختصاصی آن هستند که به‌روزرسانی‌های تدریجی را در کنار به‌روزرسانی‌های iOS مربوطه دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر، برخی از کاربران Pixel Watch ممکن است در استفاده از برنامه اختصاصی Outlook Wear OS برای سرویس‌های ایمیل خود به جای دریافت اعلان‌ها فقط از برنامه Gmail تلفن خود بر روی مچ دست خود، مزایای بیشتری پیدا کنند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tJz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *