حالت همراه تست واتساپ برای تبلت های اندروید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش ردیاب ویژگی WABetaInfo، در مورد اولین ویژگی، نسخه بتا واتس اپ برای 2.22.21.6 برای برخی از آزمایش کنندگان بتا ارائه می شود. این به‌روزرسانی حالت Companion Mode را برای تبلت‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد و نسخه خاصی از حالت همراه را منتشر می‌کند تا به افراد اجازه دهد حساب خود را به تبلت پیوند دهند. یک کاربر می‌تواند از یک حساب در حداکثر ۴ دستگاه مختلف از جمله تبلت استفاده کند. برای پیوند دادن یک حساب واتساپ به یک تبلت اندرویدی، باز کنید تنظیمات WhatsApp > دستگاه های مرتبط و کد QR را اسکن کنید.

این ویژگی برای اولین بار در اوایل سال جاری توسط ردیاب ویژگی مشاهده شد. این به چندین کاربر اجازه می دهد تا به یک حساب کاربری در گوشی های مختلف اندرویدی دسترسی داشته باشند. کاربران برای استفاده از واتس اپ در گوشی دیگر مجبور نیستند از یک گوشی خارج شوند. علاوه بر این، این گزارش همچنین می‌گوید که تغییر به حالت همراه واتس‌اپ پیام‌ها و داده‌های ذخیره‌شده محلی را پاک می‌کند.

تبلت wa companion mode android wabetainfo whatsapp

اعتبار عکس: WABetaInfo

دومین ویژگی که اخیراً مشاهده شد، پشتیبانی از API مزاحم نشوید (DND) برای تماس‌های بی‌پاسخ در واتس‌اپ برای اندروید است. این ویژگی در حال توسعه است و WhatsApp در حال کار بر روی آوردن این ویژگی برای به روز رسانی آینده برنامه است. واتس اپ بتا برای اندروید 2.22.21.7 قابلیت تشخیص زمانی که حالت DND فعال است را به ارمغان می آورد. هنگامی که تماسی از دست رفته و حالت مزاحم نشوید تلفن فعال است، دلیل بی پاسخ ماندن تماس در مکالمه و بخش سابقه تماس مشخص می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش سریع برای فعال یا غیرفعال کردن دسترسی به پوشه های کنترل شده در ویندوز 11

اوایل سال جاری گزارش شد که واتس‌اپ با استفاده از یک API جدید برای iOS 15 روی همین ویژگی برای iOS کار می‌کند. طبق گزارش‌ها، اطلاعات به صورت محلی ذخیره می‌شوند و با WhatsApp به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Myp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *