حساب های جدید توییتر قبل از خرید اشتراک باید 90 روز صبر کنند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تغییر سیاستی را منتشر کرده است که می گوید حساب های توییتر تازه ایجاد شده باید 90 روز منتظر بمانند تا بتوانند در طرح آبی توییتر جدید مشترک شوند و تأیید شوند. این احتمالاً از جعل هویت و هرزنامه از حساب‌های تأیید شده جلوگیری می‌کند.

«حساب‌های تازه ایجاد شده توییتر به مدت 90 روز نمی‌توانند در Twitter Blue مشترک شوند. همچنین ممکن است در آینده به صلاحدید خود و بدون اطلاع قبلی، دوره‌های انتظار برای حساب‌های جدید را اعمال کنیم.» این شرکت در صفحه پرسش‌های متداول خود درباره Twitter Blue گفت.

پیش از این، شرکت تحت رهبری ایلان ماسک به تازگی گفته بود که حساب های جدید ایجاد شده پس از 9 نوامبر قادر به خرید طرح اشتراک 8 دلاری توییتر نیستند.

شرایط آبی توییتر در 10 نوامبر به حساب‌هایی که پس از 9 نوامبر ایجاد شده‌اند، نمی‌توانند برای Twitter Blue ثبت‌نام کنند

شرایط آبی توییتر در 10 نوامبر به حساب‌هایی که پس از 9 نوامبر ایجاد شده‌اند، نمی‌توانند برای Twitter Blue ثبت‌نام کنند. اعتبار تصویر: توییتر

اصطلاحات قدیمی در طول انتشار سریع توییتر آبی منتشر شد، که باعث خرابکاری شد و رگبار حساب‌های تایید شده جعل هویت برندها، افراد مشهور و ورزشکاران را آغاز کردند. به دلیل اکانت های تایید شده جعلی که اطلاعات نادرست توییت می کردند، سهام شرکت هایی مانند الی لیلی و لاکهید مارتین سقوط کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک ویدیو را در یوتیوب آپلود کنیم

برای جلوگیری از جعل هویت، این شرکت کاربران تایید شده را از تغییر نام خود منع کرده است. اوایل این هفته، ماسک گفت که اکانت‌های پولی علامت تایید شده را از دست خواهند داد تا زمانی که شبکه اجتماعی تایید کند که نام جدید از قوانین خود پیروی می‌کند. با این حال، این شرکت هیچ سیاست رسمی در مورد آن اتخاذ نکرده است.

توییتر با طرح جدید پولی آماده است. از یک طرف، ماسک قول داده است که مشترکین در برگه اعلان‌ها، پاسخ‌ها و جستجوها برجستگی پیدا می‌کنند – این شرکت به طور خلاصه موقعیت تب اعلان‌های تایید شده را تغییر داد تا آن را قبل از همه اعلان‌ها نیز قرار دهد. از سوی دیگر، پس از ارزیابی نتایج اولیه از انتشار تأیید، به وضوح باید از هرزنامه و جعل هویت جلوگیری کند تا از خروج بیشتر تبلیغ‌کنندگان از پلتفرم جلوگیری شود.

در نتیجه، ماسک عرضه توییتر بلو را هفته گذشته متوقف کرد. او همچنین قول داد که برنامه توییتر آبی را دوباره راه اندازی کند 29 نوامبر، اما در Elonverse همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سرگرد نلسون ایکس باکس پس از 22 سال مایکروسافت را ترک می کند
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EtOyXj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *