حشرات پوکمون اسکارلت و بنفش پوک: از بازوهای آسیاب بادی تا دوچرخه های نامرئی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

انتشار اخیر Pokémon Scarlet و Violet طرفداران این سری را به گفتگو واداشت – اما نه لزوماً به دلایل درست.

فیدهای مربیان پوکمون با فن آوری را که قبلاً سفر خود را در Paldea آغاز کرده اند، بررسی کنید و مجموعه ای از نظرات را خواهید یافت. در میان کلیپ‌های زیبای پوکمون و نظرات متفکرانه، نمونه‌هایی از عجیب‌ترین باگ‌های پوکمون هستند که تا به امروز در سری‌های 26 ساله دیده شده‌اند – که برخی از آنها را خودمان تجربه کرده‌ایم. در او نقد و بررسی پوکمون اسکارلت و بنفشCat Bussell از TRG گفت که ‌ها مملو از افت نرخ فریم، مشکلات عملکرد و بیشتر از باگ‌های گاه به گاه بودند.

خوشبختانه برای توسعه دهنده ژاپنی Freak، بسیاری از طرفداران پوکمون جنبه خنده دار این اشکالات و اشکالات را می بینند – در واقع، برخی از آنها حتی مفید هستند. از هک های مفید گرفته تا حماقت مستقیم، ما عجیب ترین اشکالات و اشکالات پوکمون اسکارلت و بنفش را که به صورت آنلاین مشاهده کرده ایم، در اینجا جمع آوری کرده ایم تا از آن لذت ببرید.

Pokémon-ster mash

بازی پوکمون به آسانی دوچرخه سواری است. اگر یک بار آن را انجام داده اید، می توانید دوباره آن را انجام دهید. اما Scarlet and Violet برخی از بازیکنان این سوال را مطرح می کند: اگر آن دوچرخه نامرئی بود چه می شد؟

این چیزی است که کاربر توییتر OoCPokemon در کلیپ بالا به ما نشان می دهد، جایی که بازیکن در حال حرکت روی یک ماشین نامرئی که به نظر شبیه دوچرخه است، دیده می شود.

اما صبر کنید: اگر دوچرخه نبودند یک دوچرخه، اما یک پوکمون افسانه ای به نام Koraidon یا Miraidon؟ و اگر بخواهید آن را در بدن دوستانتان بگذرانید (البته بدون آسیب رساندن به آنها) در حالی که پنج فوت اضافی مانند یک اسلندرمن هولناک و شیفته دوچرخه رشد کنید؟

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توصیه جراح عمومی در مورد خطرات استفاده از رسانه های اجتماعی جوانان می تواند گفتگو را تغییر دهد

به نظر می‌رسد که دو اشکال بالا هنگام جابه‌جایی دوست قابل اعتماد خودرو-اسلش-پوکمون که شما را تازه از جعبه همراهی می‌کند فعال می‌شوند – Koraidon برای دارندگان Pokémon Scarlet، و Miraidon اگر Pokémon Violet را انتخاب کرده‌اید. بازیکنان هنگام بازی در حالت Co-op اشکالات واقعاً عجیبی پیدا کرده اند، بنابراین ارزش دارد که با یک دوست همراه شوید تا ببینید که چه جهنمی تازه است. نینتندو سوییچ تداعی می کند

باگ چشم

بیشتر ببین

اوه، و صحبت از حالت Co-op، این نقص احتمالاً وقتی برای اولین بار با آن برخورد کردند، چشمان بسیاری از بازیکنان را از شوک گشاد کرد. Kocha8164 در توییتر این کلیپ عجیب و غریب از بازی را به اشتراک گذاشت که در آن به نظر می رسد یکی از دو شخصیت روی صفحه دارایی های فیزیکی آنها کاملاً از بین رفته است و چشمان آنها مانند یک نمایش قدیمی Cartoon Network از چهره آنها بیرون زده است.

هم ترسناک و هم خنده دار است، اما می بینیم که چگونه این یکی بعد از مدتی آزاردهنده می شود.

چی بالا میره…

بیشتر ببین

با این حال، اگر به دنبال چیزی بیشتر در زمینه جدی بودید، کاربر توییتر ZullieTheWitch شما را با این کشف نقص پوشش داده است که در واقع مفید است.

با توجه به کلیپ بالا، می‌توانید بازی را طوری دستکاری کنید که به شما اجازه می‌دهد از زمین‌های مرتفع به سادگی با پریدن روی دیوار و حرکت سریع به عقب بالا بروید. این به شما امکان می‌دهد کاملاً مناطقی از نقشه را دور بزنید، که اگر برای اولین بار در حال کاوش در بازی هستید، لزوماً چیز خوبی نیست، اما اگر اصلاً نیاز به عقب‌نشینی داشته باشید، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پاک کردن تاریخچه مرور سافاری در iPhone، iPad و Mac

سه گانه

بیشتر ببین

در نهایت، این آخرین نقص معنای کاملاً جدیدی به اصطلاح “گیتار هوایی” می دهد. کاربر توییتر Kalhan R کلیپی را به اشتراک گذاشت که در آن به نظر می رسید یکی از شخصیت های آنها مشکلاتی را در حرکت خود تجربه می کند، در حالی که دست ها و سر خود را به صورت خنده دار می لرزاند.

از دست رفته هیچ چیز

MissingNo یک پوکمون غیررسمی با اشکال در بازی قرمز و آبی Pokemon است

(اعتبار تصویر: Game Freak)

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا پوکمون اسکارلت و بنفش رتبه بالایی در لیست‌های بهترین بازی های پوکمون همیشه، اما فقط به این دلیل که بازی با انبوهی از باگ‌ها مواجه می‌شود، به این معنی نیست که چنین نخواهد شد.

از رتبه بالای پوکمون گو که آن را به خود دیده است، می‌توانیم به همین میزان پی ببریم سهم منصفانه از باگ از زمان انتشار آن در سال 2016 خاموش و روشن است.

اگرچه به طور گسترده به عنوان یک چیز منفی دیده می شود، بازی های پوکمون به خاطر اشکالات خود بدنام هستند. معروف ترین آنها باید مورد مرموز Pokémon Red and Blue از 152th Pokémon باشد. تعداد گم شده ().

این باگ در صورتی که بازیکن از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کند، یک پوکمون کاملاً جدید ایجاد می‌کند و MissingNo حتی به شما اجازه می‌دهد آیتم‌های خود را کپی کنید. در واقع یک اشکال دیگر () به خودی خود در اسکارلت و بنفش.

با وجود اشکالات، اشکالات و سایر مسائل فنی که به شدت نشان‌دهنده فریمورک کم‌ترک سوئیچ است، اسکارلت و بنفش پس از فروش بیش از حد، همچنان در سکه‌ها فرو می‌روند. ده میلیون نسخه () در سه روز.

کنترل آسیب‌های بسیار زیادی وجود دارد، اما اگر Game Freak بتواند آن را برای کاربرانی که احساس می‌کنند به خاطر اشکالات ناامید شده‌اند جبران کند و در عین حال به ما اجازه می‌دهد این مانور اب زیرکانه در سربالایی را ادامه دهیم، خوشحال می‌شوم.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SunDpj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *